• Welkom bij het Pon and Zi topic!

    FAQ

    1.Wat is Pon and Zi?

    2 kleine knuffelige comic poppetjes, die je ook wel op de foto helemaal bovenaan ziet. Pon and Zi zijn emo stijl poppetjes. Voor meer info klik Hier

    2.Wie is Pon, en wie is Zi?

    Pon is de gele, en Zi de blauwe

    3.Wat kun je doen met dit topic?

    Fangirlen/fanboyen over deze 2 comics, maar ook foto's plaatsen en vragen stellen over deze 2 wezentjes

    4.Zijn het nou jongens of meisjes, of jongen meisje en zo ja, wie is de jongen, en wie het meisje?

    Ik heb hier al meerde conclusies van gezien in dit topic, daarom besloot ik er een vraag voor de FAQ voor te maken. Maar de echte waarheid is dat zoal Pon en Zi geen geslacht hebben. Ze zijn opgebouwd uit hun karakter, en niet uit geslacht. En daarbij; is het de bedoeling dat wij dat voorons zelf zouden moeten uitmaken, citaat:
    Noch is een geslacht toegewezen omdat elk van hun persoonlijkheid kon worden geïdentificeerd door mannelijk of vrouwelijk lezers, afhankelijk van de komische en de dynamiek van de relatie van de lezer wordt betrokken inch

    More info, en de dikgedrukte rode tekst is het belangrijkste om te lezen!


    Om te beginnen, mijn naam is Jeff Thomas, en ik ben net begonnen met het langzame proces van het verplaatsen van Los Angeles naar het Verenigd Koninkrijk.

    Ik voor het eerst begonnen met het tekenen Pon en Zi in 2004. Ik was een angsty, asociaal junior op de middelbare school, en de gewelddadige thema's van de eerste strips gereflecteerd mijn verbreken van mensen.

    Ik begon dating in december van dat jaar, en als ik werd minder afstandelijk en meer knuffelig, zo ook de comics. Oorspronkelijk grijs en naamloos, Pon en Zi werden genoemd en gezien kleuren samen met verschillende persoonlijkheden. Pon (geel) is meestal de optimistische aanstichter en Zi (blauw) behoudt een deel van de disconnect en apathie in de eerste strips. Noch is een geslacht toegewezen omdat elk van hun persoonlijkheid kon worden geïdentificeerd door mannelijk of vrouwelijk lezers, afhankelijk van de komische en de dynamiek van de relatie van de lezer wordt betrokken inch

    Pon en Zi, schaamteloos zeer eenvoudig van opzet, werden oorspronkelijk getekend als doodles op notities, nooit meer serieus dan een zijproject worden genomen om de afbeelding portfolio ik had het bouwen sinds vóór hun oprichting. Momenteel ben ik een illustratie grote werken aan een portfolio om te zien waar het duurt me.

    Alle spelfouten dankzij google vertaling, dus kijk niet mij aan!



    ATENTION:

    Hier vind je de officiële website van Pon and Zi.
    www.ponandzi.com

    En hier is de webshop te vinden!
    Ponandzi.bigcartel.com





    Heb jij nog een vraag? Post hem en hij komt bij de FAQ te staan.
    Foto's zijn altijd welkom, en als je wil fangirlen/fanboyen ga je gang!





    Ik weet niet waar dit topic hoort

    [ bericht aangepast op 8 aug 2013 - 21:13 ]


    Doe eens gek, en maak je eigen sprookje!




    ja, ze zijn cute haha


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Oh, ik ken ze van een paar jaar geleden (emo/scene tijdperk)! Ik wist niet dat ze een naam hadden, maar ik vond ze altijd superschattig!


    | Reality is for people that lack imagination |

    Ichiya schreef:
    Oh, ik ken ze van een paar jaar geleden (emo/scene tijdperk)! Ik wist niet dat ze een naam hadden, maar ik vond ze altijd superschattig!



    (:


    Doe eens gek, en maak je eigen sprookje!

    Kenway schreef:




    ja, ze zijn cute haha




    Ahww 1:D


    Doe eens gek, en maak je eigen sprookje!

    Zo mooi!


    I'm a girl in the world

    SeaLife schreef:
    Zo mooi!


    Hihi


    Doe eens gek, en maak je eigen sprookje!

    Ik zou ze kunnen opeten van schattigheid!!:Y)


    Why so serious? :]

    Kurry schreef:
    Ik zou ze kunnen opeten van schattigheid!!:Y)



    me to(flower)


    Doe eens gek, en maak je eigen sprookje!

    Appelbeestje schreef:


    Deze vind ik leuk(:


    Haha


    Regels zijn er om verbroken te worden

    Square schreef:
    Ik heb ze wel vaker gezien, maar ik wist niet dat ze een naam hadden. :'D


    26 - 02 - '16