• Rollentopic
    Praattopic 1 2 3 4 5


    De ene tiener leeft in het wereldje van rijkdom. De nieuwste technologie, de duurste kleding en de meest opvallende wagens. De andere tiener leeft in het wereldje van armoede. De achterbuurten, vechtpartijen en bendes zijn geen onbekend terrein. Deze twee werelden zijn dan ook altijd vrij gescheiden gebleven. Tot nu. Een kleine school, Jefferson High, vlakbij de grootste achterbuurt van Californië brand volledig af en in een klap hebben alle scholieren geen plek meer. Dit tot een andere school hulp aanbied. Willow Creek High School. Een relatief nieuwe, enorme school in een veel betere buurt met nog plek zat. De hulp wordt natuurlijk snel aangenomen, maar was dat nou wel zo'n goed idee. Twee werelden komen bij elkaar te staan. De wereld van de keiharde tiener die er alles aan doet om staande te blijven.. En de wereld van de rijke tiener die geeneens een goed beeld heeft van het wereldje buiten hun eigen. De vechters tegen de Elite.. Hoe reageren de twee groepen op elkaar... Kunnen de enorme verschillen tussen die tieners wel een gezonde leeromgeving omhoog houden... Of was dit hele plan nooit een goed idee geweest...


    • Tieners van Willow Creek High School VOL
    ~ Hailey Diana Ambrose|17|Cheerleader Captain - Cotrona
    ~ Isabella Eleana Thomassen|17|Chaotic cutie - Zusak
    ~ Eleanor Louise Alison Devereaux|17|Queen B - LJGibbs
    ~ Gia Terezinha de Oliveira|18|The Foreigner - Astraeus
    ~ Madison Sofie Caldwell|18|? - Zusak
    ~ Maisie Vivian Taggart|18|Awkward princess - Maslany
    ~ Levi Oliver Jackson|18|Popular Sporter Rebel - Sigil
    ~ Sebastian Ambroise Nelson|16|Rich&Popular - trasecolare
    ~ Xavier Alexander Fitzgerald|18|Preppy boy - Quake
    ~ Jake Nathaniel Colfer|18|It-Boy - BelIona
    ~ Dominic Henry Hammond|19|Rich boy - Sempre
    ~ Myles Kennith Oakley|18|Nerd - Vaiana

    • Tieners van Jefferson High VOL
    ~ Evelyn Autumn Walker|17|Confused badass - Douceur
    ~ Tallulah Cassidy Fowler|18|Youtubing troublemaker - BelIona
    ~ Sarah Archer|17|Tough chick - Sempre
    ~ Ceira Lexa Santiago|17|Criminal - Syoxisia
    ~ Juliana León Jaramillo|17|Daughter of a drug smuggler - Beaumont
    ~ Celeste Anna Newsome|18|Killer bitch (with some Nutella) - LJGibbs
    ~ Tyler Jay Santiago|19|Badboy/Criminal - Cotrona
    ~ Elijah Jospeh Merkey|18|Player - greenlight22
    ~ Owen Bell|17|Badboy/Stoner/Skater - Mirandacosgrove
    ~ Asher Jordan Montero|18|Thief - Vaiana
    ~ Grayson Edin Montero|18|Populair Flirty Popsicle - Kian

    • Regels •
    ~ Schrijf minimaal 200 woorden
    ~ Geen perfecte personages
    ~ Houd het realistisch. Een tiener zal niet nu al de baas zijn van een miljoenenbedrijf of een bendeleider
    ~ Minimaal een keer per week reageren, dit is makkelijk haalbaar. Als dat voor een bepaalde reden niet kan, meld het dan gerust.
    ~ Een reservering blijft vier dagen staan! Als je langer de tijd nodig hebt, meld dat dan
    ~ 16+ mag
    ~ No fights! In de RPG zelf mag dit natuurlijk wel.
    ~ OOC tussen haakjes of in het praattopic!
    ~ Twee personages per account. Een jongen en een meisje.
    ~ Bij veel belangstelling kunnen er meer rollen vrijkomen! Dit is alleen als vrouwen en mannen gelijk zijn.
    ~ Weet zeker dat je mee wilt doen. Ik wil niet dat dit na twee dagen al dood loopt.

    • Teachers •
    Engels ~ Melanie Chase ~ 34 ~ Zachtaardig, slim en kalm
    Spaans ~ Bonnie Ramirez ~ 45 ~ Tikkeltje streng, heeft het beste met je voor, harde werkster
    Frans ~ Gigi Cooper ~ 28 ~ Spontaan, tikkeltje chaotisch, duidelijk
    Duits ~ Eduard Richter ~ 52 ~ Erg duidelijk, streng, ordelijk
    Latijn ~ Marco Grant ~ 59 ~ Saai, goede leraar, ordelijk
    Wiskunde ~ Joey Deneres ~ 26 ~ Sportief, relaxed, kan goed uitleggen
    Scheikunde ~ Leo Carey ~ 48 ~ Denkt dat hij grappig is, tikkeltje onduidelijk soms, aardig
    Natuurkunde ~ John Lawson ~ 40 ~ Heeft het beste met je voor, duidelijk, vrij ordelijk
    Biologie ~ Tom Peck ~ 47 ~ Erg streng, tikkeltje bot, zegt waar het op staat
    Geschiedenis ~ Diana Mendoza ~ 29 ~ Kan geweldig vertellen, gezellig, kan goed uitleggen
    Aardrijkskunde ~ Micheal Simons ~ 35 ~ Humoristisch, lui, heeft het beste met je voor
    Economie ~ Marina Cross ~ 39 ~ Rechtvaardig, humoristisch, goede lerares
    Gym ~ Damario Lopez ~ 30 ~ Aantrekkelijk, sportief, humoristisch
    Kunst ~ Bella West ~ 27 ~ Creatief, zachtaardig, relaxed
    Muziek ~ Diana Krasney ~ 37 ~ Harde werkster, creatief, tikkeltje streng
    Drama ~ Melody Richie ~ 24 ~ Tikkeltje arrogant, harde werkster, diva
    Cheer coach ~ Amber Seibold ~ 33 ~ Harde werkster, streng, heeft het beste met je voor
    Rugby coach ~ Matt Devonte ~ 37 ~ Harde werker, impulsief, sportief
    Football coach ~ Jayden DiAngelo ~ 29 ~ Sportief, relaxed, aardig
    Directeur ~ Greg Lane ~ Aardig, rechtvaardig, soms ietwat streng


    • Rooster •
    Tijd
    9:00-10:00
    10:00 - 11:00
    11:00 - 12:00
    12:00 - 12:30
    12:30 - 13:30
    13:30 - 14:30
    14:30 - 15:00
    15:00 - 16:00
    16:00 - 17:00
    Maandag
    Muziek
    Biologie
    Wiskunde
    Pauze
    Spaans
    Duits
    Pauze
    Scheikunde
    Natuurkunde
    Dinsdag
    Frans
    Latijn
    Geschiedenis
    Pauze
    Aardrijkskunde
    Economie
    Pauze
    Engels
    Muziek
    Woensdag
    Biologie
    Duits
    Scheikunde
    Pauze
    Economie
    Frans
    Pauze
    Gym
    Gym
    Donderdag
    Natuurkunde
    Aardrijkskunde
    Latijn
    Pauze
    Drama
    Drama
    Pauze
    Kunst
    Geschiedenis
    Vrijdag
    Wiskunde
    Kunst
    Engels
    Pauze
    Spaans
    Spaans
    Pauze
    Gym
    Gym


    • Current •
    Het is maandag 17 oktober en er is voor de hele dag een fundraiser geplanned op het terrein van Willow Creek. Iedereen heeft verschillende manieren om geld op te halen, niks is te gek!

    [ bericht aangepast op 24 nov 2016 - 17:04 ]


    El Diablo.

    MT.


    Up with the sun. Gone with the wind.

    MT.


    That is a perfect copy of reality.

    kwarktoetjes van eenhoornwolken


    take risks

    MT


    I could be your perfect disaster, you could be my ever after.

    MT.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    hoi


    I had a few, got drunk on you and now I'm wasted

    Zuurstok met slagroom en confetti (cat)


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    [trasecolare > mouli]


    take risks

    GIA DE OLIVEIRA

    18 | Willow Creek | The Foreigner | Outfit | With Elijah
    her accent



          De manier waarop hij haar kus beantwoordde was zacht en bijzonder lieflijk voor bij een jongen, niet gevuld met lust. Zijn handen liet hij rusten op haar heupen en Gia viel iets op. God, iedereen was wel gek met haar heupen vandaag. Ze werden abrupt uit het moment gerukt door een hard geluid en fel licht. “Godverdomme. Kunnen mensen niet een beetje respect hebben.” Hoorde ze naast zich, waarop ze instemmend mee knikte. De jongen lachte naar de brunette en ze reageerde zelf ook met een lachend geluid. “Oké laten we maar verder gaan bij jou thuis.” “Mee eens.” Zei ze grinnikend en verhulde haar hand in de zijne. “Goodbye fuckers!” Schreeuwde ze naar de lui in de auto toen ze achter Elijah liep, richting zijn voertuig.
          De autorit naar haar huis was rustig verlopen, Gia had met haar hoofd tegen het raam geleund en naar buiten getuurd. Haar dronken zelf had vage aanwijzingen richting het huis van de Oliveira’s gewezen. Met moeite had ze het wachtwoord van de poort ingevoerd en waren ze het erf op gereden. De marmeren palen op de veranda schenen haar tegemoet in het maanlicht. Nadat ze uit de auto waren gestapt begon Gia de barre tocht naar de voordeur, in de kou, dronken, op hoge hakken. De omstandigheden waren dus niet op zijn best. “Shit.” Gia’s groenblauwe ogen fixeerden zich op het slot, dit écht moeilijk. Damn. Wonderbaarlijk ging de deur open en de brunette zuchtte tevreden. “Entree, welkom in minha casa.”
          Ze paradeerde het huis heupwiegend binnen en baande zich een weg naar de keuken, “Heb je dorst? Ik ben eigenlijk wel moe zeg.” Met haar rechterhand trok ze de koelkast open en pakte ze een pak sinaasappelsap. Ze nam een paar slokken uit het pak en zette het vervolgens weer terug. “Of wil je wat anders?”


    Up with the sun. Gone with the wind.

    Woeh we did ittt *O*


    When time and life shook hands and said goodbye.

    SEBASTIAN AMBROISE NELSON
    'Be so good they can't ignore you.'
    your cute, rich & selfloving soccerplayer | at the party | Wilow Creek | 18 years | talking to Sarah
    clothes shoes



          "Laten we dat plekje dan maaar even zoeken," sprak Sarah, terwijl ze mijn hand vast pakte en meetrok. Mijn mijn andere hand trok ik mijn telefoon moeizaam uit mijn zak, en drukte hem aan de bovenkant aan, zodat het scherm oplichtte. Welke kant we nou precies opliepen, geen idee, maar ik vertrouwde Sarah wel.
          Ik legde de duim op de homeknop van mijn iPhone, wat me toegang gaf tot alle apps en overige shit. Wat me opviel, was dat het beeld linksonderaan zwart bleef, met een rare, gekleurde streep erover heen. Kwam vast van de klap die hij toen straks had gemaakt. En iPhones en ik is één grote shit, er is er nog niet één heel gebleven.

          Ik kon de flashlight app niet zo gauw vinden, of ik keek er gewoon volledig overheen, alles was mogelijk deze avond. Maar tijd om verder te zoeken naar de app had ik ook niet meer.
          Sarah duwde me in het hoekje waar normaal de mogelijkheid was om jassen op te hangen. In tegenstelling tot de rest liepen wij als een van de weinige niet door naar buiten, de motregen in.
          Mijn mobiel gleed uit mijn hand en knalde met de punt op de grond, wat ervoor zorgde dat het hele scherm volledig in zwart was gehuld en er een extra barst op het scherm verscheen. Dat krijg je ervan als je een iPhone 6 zonder een hoesje op de grond laat donderen.

          Schaapachtig lachte ik. "En toen was het licht weg, haha, zo poef-" ik knipte met mijn vingers in de lucht. "Plots verdwenen. Net als de stroom van dit gebouw."
          "Jij bent zelf ook lang niet zo irritant," zei Sarah nog, voordat ze me uitdagend aankeek. Tijd om een reactie terug te geven of om verder te gaan met lachen had ik niet, aangezien ze haar zachte, volle lippen op de mijne drukte.
          Lichtelijk verbaasd, omdat ik hem niet aanzag komen, reageerde ik terug door mijn beide handen op Sarahs heup neer te leggen, die vervolgens iets naar beneden gleden en bleven liggen op haar kont.
          Sarah is tamelijk klein en ik met mijn 1 meter 86 ik zeker niet, wat resulteerde in dat ik eigenlijk naar beneden keek en zij naar boven. Lachen man. hahahahaha.
          Voorzichtig bewoog ik mijn lippen van elkaar af, zodat Sarahs tong zich een weg kon vinden richting de mijne. Beter klein beginnen en groot eindigen dan andersom, niet waar?

          Zachtjes haalde ik mijn lippen van de van Sarah af, terwijl mijn tong tegenstribbelde en liever rondjes bleef draaien om die van Sarah.
          "Hoe was je wiskey?" vroeg ik grinnikend, met de smaak van het goedje dat ik eigenlijk nooit drink nu ook in mijn mond.
          Ik wierp nog één blik op mijn telefoon, die eigenlijk wel mooi daar op de grond lag. Meer aandacht besteedde ik er niet meer aan, en veel tijd om te antwoorden gaf ik Sarah ook niet, om vervolgens mijn lippen weer op de hare te drukken. Mijn god, ze is geweldig.

    [ bericht aangepast op 31 okt 2016 - 19:00 ]


    take risks

    Mine


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Mt


    chaos makes the muse

    MT.


    Everything is illuminated by the light of our past.




    Owen Bell


    Ik knikte toen ze me verbaasd had herhaald en lachte zacht, die was vast niks anders dan haar donzen matrasjes gewend.
    Haar hand voelde echter stijf aan en ik kon niet geloven dat ze zo geschokt was dat ik haar aan had geraakt, ze leek diep weggezakt in haar gedachten en ik wilde wedden dat haar hersenen overuren maakte, waren mijn vragen dan zo moeilijk? Het was geen toets.
    Dit meisje was duidelijk niet op haar gemak bij mij en ik had geen idee waarom, ik deed toch niks verkeerd? ‘’Eh…’’ Bracht ze uit en zag haar wangen kleuren waardoor ik zachtjes meelachte toen ze wat ongemakkelijk een lach over haar lippen liet rollen. ‘’Het is een, eh…’’ Nieuwsgierig staarde ik haar aan en knikte als een soort bevestiging dat ze het mocht zeggen.
          ‘’Kuisheidsring.’’ Mompelend kwam het eruit waardoor ik wat voorover boog om haar te verstaan, kuis…Kuisheidsring? ‘’Wat?’’ Vroeg ik dan ook om het zeker te weten.
    ‘’Kuisheidsring,’’ bracht ze na haar keel geschraapt te hebben wat harder uit waardoor ik moeite had mijn lach te bewaren maar het zeker probeerde. Vervolgens trok ze haar hand terug waardoor ik lichtelijk mijn wenkbrauwen optrok en mijn eigen hand weer op mijn schoot legde en even ongemakkelijk vooruit keek. ‘’Ja, sorry, ik weet niet wat ik moet zeggen. Ben je gelovig?’’ Vroeg ik dan maar en keek haar kort aan voor ik de sleutels van het dashboard pakte en er een lachje over mijn lippen rolde.
    ‘’Ga je wachten tot het huwelijk of niet? Heb je nog nooit aan seks gedacht?’’ Mijn nieuwsgierigheid kwam zeker naar boven, was dat een teken dat ik moest oprotten want geloof me, ik had de hint begrepen. Een kuisheidsring, zo ben ik nog nooit afgewezen maar voor alles een eerste keer.
    De sleutel draaide ik om het in het contact en zette hem op zijn achteruit terwijl ik probeerde te focussen op de andere auto’s, ergens vond ik het toch best wel eng om zo te rijden maar het was niet de eerste keer dat ik met wat op reed dus in principe hoefde ik me geen zorgen te maken nor Maisie.
    ‘’Maisie, je denkt toch niet dat ik je alleen naar huis breng zodat ik met je naar bed kan?’’ Want dat is wel zo. Ik glimlachte zwakjes en iet wat geforcceerd terwijl ik weer terug kijk door de voorruit om op de weg te letten.


    Everything is illuminated by the light of our past.