• Naam: Hester.
    Tweed naam: Alissa.
    Woont: Den Helder.
    Korte info: Ik woon in noord Holland, in een leuk gezellig appartementje, samen met mijn hondje Trix.
    Ik heb sinds vier maanden een hele lieve vriend. Ik doe een opleiding facilitair. Wat ik niet echt wilde maar goed nog een halfjaartje.
    Ik schrijf ook graag, merendeels voor mezelf.
    Ik loop drie volle dagen stage bij een verzorgingshuis voor demente mensen ik vind het super leuk om te doen, en maak ook veel mee.
    En ik rij 1 x in de week paard, wat ik leuk vind om te doen.
    Ik heb echt een dieren hard, maar heb maar 1 hond het liefst nog een hondje erbij, maar dat doe ik maar niet om dat ik niet heel veel tijd, mijn hondje die ik nu heb heb ik sinds dat ze 7 maanden oud was, ze is nu 15 echt een lieverd van een hond, ze is erg vriendelijk en ze kan een trucje ze kan lachen..
    Heb een hekel aan: Mensen die liegen en dat mensen denken dat ze alles zijn.
    Bang voor: Spinnen en clowns.
    Hobby's: Paardrijden, schrijven, lezen, wandelen.
    Favoriete landen: Frankrijk
    Waar wil ik het liefst heen: Naar Amerika, Engeland.
    Wat voor genre: Ik schrijf nu enkel maar onbekende personen, liefst romantiek drama, en fantasie.
    Hoeveel verhalen heb je nu?: ik heb nu 2 verhalen waar ik aan schrijf. De rest van mijn verhalen heb ik verwijdert.



    Lopend verhaal:
    I do not want to lose you, stay with me
    Het is 1940 de oorlog is al een halfjaar bezig in Nederland.
    Lotte woont vlakbij het dorpje Elsloo in Friesland.
    Ze is 16 jaar en woont bij haar moeder en vader en broertje in een kleine knusse boerderijtje.
    Ze is een rustig meisje die van lezen houdt, Elsloo is klein dorpje die in de 11 eeuw werd gesticht.
    Het dorpje licht vlak bij het Loo het bos. Ze rijdt graag paard in het bos, maar het bos is niet meer veilig, en ze mag daar niet komen van haar ouders.
    Als ze toch een ritje gaat maken in het bos, ontdekt ze daar een grote groep mensen op de vlucht voor de Duitsers.
    De mensen zijn Joodse mensen die in het bos schuilen. Lotte belooft aan hen dat ze hen niet verraden, ze ontmoet een man Ilya Levi Polak.
    Hij doet erg afstandelijk tegen haar en vertrouwt haar niet. Tot dat de dreiging komt van de Duitsers en helpt Lotte hen.
    Dan bloeit er liefde tussen Lotte en Ilya.


    1206


    Het is een donkere herfst avond, twee menselijke gedaante lopen vlug langs de deuren.. De vrouw houdt een klein wezentje in haar armen. Vol verdriet staarde ze naar de baby, ze wenste dat ze een fijne jeugd zal krijgen. De man belde bij een groot huis aan en hij keek naar zijn vrouw. “Het komt goed met haar.” De vrouw zei helemaal niks en legde haar baby voor de grote witte deur neer en snel liepen ze weg. “Ik kom terug, Eviera.” Fluisterde ze zachtjes in de wind.


    Life between cowboys and indians
    In het wilde westen woont de 16 jarige Alexandra, ze woont bij haar ouders en ze heeft nog een zusje en een broertje. Ze is best eigenwijs en gaat altijd de woestijn in. Tot ze per ongeluk op de stuk grond komt van de Indianen.
    Ze indianen vangen haar, en houden haar ook vast. Dan leert ze de zoon van de stam hoofd kennen. Hij houdt zich afstandig van haar, en probeert bot over te komen.
    Maar als Alexandra toch verlieft op hem wordt, probeert ze zoveel mogelijk uit zijn buurt te blijven. Ze wilt er niks van af weten. Ze snap niet waarom ze vast gehouden wordt. ze was per ongeluk op hun grond gekomen en ze heeft haar excuses aangeboden


    [ bericht aangepast op 23 aug 2013 - 20:31 ]


    Leef de dag, zoals je nooit hebt geleefd.