• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.

    [ bericht aangepast op 6 mei 2016 - 17:23 ]


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    JamesPotter schreef:

    Denk niet dat dat een geaccepteerd antwoord is, hahaha


    Hé, dit soort dingen moet je een autist niet voorleggen, dan krijg je letterlijk dit antwoord :Y)

    [ bericht aangepast op 5 mei 2016 - 22:14 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Thraaaaaanduuuiiilllll :9~

    Ik wacht nog steeds op het moment dat dat personage gewoon goed blijkt te zijn want hij is/was serieus een van mijn favoriete personages en ik hou er niet van als m'n fave's slecht worden :c


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Starkbucks schreef:
    Ik wacht nog steeds op het moment dat dat personage gewoon goed blijkt te zijn want hij is/was serieus een van mijn favoriete personages en ik hou er niet van als m'n fave's slecht worden :c


    Oh dat vind ik heerlijk :3


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Jonty schreef:
    (...)

    Oh dat vind ik heerlijk :3


    Ik niet. Dan heb ik zoiets van f*ck hij is awesome maar f*ck hij moort de hele stad uit en dat is niet zo cool wat moet ik nu D:


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Jonty schreef:
    (...)

    Hé, dit soort dingen moet je een autist niet voorleggen, dan krijg je letterlijk dit antwoord :Y)


    Hahah dat is waar.

    //Is iemand goed in Natuurkunde (niveau 4 havo) die mij zou kunnen helpen? Ik ben een ramp en zeer wanhopig


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    JamesPotter schreef:
    (...)

    Hahah dat is waar.

    //Is iemand goed in Natuurkunde (niveau 4 havo) die mij zou kunnen helpen? Ik ben een ramp en zeer wanhopig


    Ik snap niet waarom je mij niet meteen ge-appt hebt. Welke gegevens heb je gekregen bij je balletjes vraag?


    Happy Birthday my Potter!

    JamesPotter schreef:
    (...)

    Hahah dat is waar.

    //Is iemand goed in Natuurkunde (niveau 4 havo) die mij zou kunnen helpen? Ik ben een ramp en zeer wanhopig


    Geen 4 havo natuurkunde, maar ik kan helpen met aanmodderen als je niemand kan vinden c: Ik was goed in natuurkunde, totdat ik 2 jaar slecht les kreeg en niks oppikte in de lessen en te lui was thuis wat te doen hehe.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Warme douche is denk ik wel een goed idee.. Hier op mijn kamer blijven zitten helpt ook niet sinds ik de muren steeds dichterbij voel komen. *zucht*


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Jafar schreef:
    (...)

    Ik snap niet waarom je mij niet meteen ge-appt hebt. Welke gegevens heb je gekregen bij je balletjes vraag?


    Ik was even vergeten dat je een wonder was(: ik heb je een appje gestuurd!


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Starkbucks schreef:
    (...)

    Ik niet. Dan heb ik zoiets van f*ck hij is awesome maar f*ck hij moort de hele stad uit en dat is niet zo cool wat moet ik nu D:


    Aaww *knuffelt jij*
    Sla hem!


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Uiteindelijk geeft gewoon niemand om mijn gevoelens. Ik kan me helemaal kapot werken en een lach faken tot ik er bij neer val, maar als ik op mijn slechtst ben - ben ik ineens niet goed genoeg.

    [ bericht aangepast op 5 mei 2016 - 22:34 ]


    26 - 02 - '16

    Nu heerlijk slapen en dan morgeeeeeeennnnn!!!!!!!!!! _O_


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    OMG IT'S AN ADDICTIOOOON.


    What would Emma do?

    Muh ik wil het nog eens doen, omdat ik ergens niet kan geloven dat ik het zojuist heb gedaan. Ik ben alleen bang dat ik mega op m'n bek ga :')


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."