• Oke ik ben dus benieuwd wanneer/hoelaat de Teen Choice Awards 2013 in Nederland wordt uit gezonden, ik heb het werkelijk nergens kunnen vinden..
    Weet iemand van jullie het? In iedergeval bedankt.


    xxx


    • sometimes i wish i was a llama. - RDJ

    SeaWaves schreef:
    (...)

    Ik weet niks over Madonna want ik hoef niks te weten over haar en haar rare kleding.
    En als er niks over gezegd word dan is er niks gebeurt :] Zo simpel is het voor mij.


    Madonna heeft rare kleding? Bedoel je niet Lady GaGa? [:


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    ColouredWind schreef:
    Come on guys, dit topic gaat over TCA's, niet wat Bieber goed of fout heeft gedaan.

    + Ga dus ook niet verder zeuren over Madonna; ik heb haar niet bij de TCA's gezien namelijk, evenals Lady Gaga.


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis



    Btw, hoeveel awards heeft One Direction binnengesleept? :D


    Everything is illuminated by the light of our past.

    BUYTHESTARS schreef:



    Btw, hoeveel awards heeft One Direction binnengesleept? :D
    4


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Faisean schreef:
    (...)4

    Technisch gezien 6 als je Male Hottie en Smile meetelt voor Harry.


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    ColouredWind schreef:
    (...)
    Technisch gezien 6 als je Male Hottie en Smile meetelt voor Harry.
    Nee. Dat is geen 1D. HAHAHAH heeft hij smile ook gewonnen en hottie? AHAHAHAHHAHAHAH die pakt me echt AHAHAHAHHA..


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    ColouredWind schreef:
    (...)
    Technisch gezien 6 als je Male Hottie en Smile meetelt voor Harry.


    Wow, heeft Harry ook nog 2 alleen gekregen? Wel knap van the boys enz, maar las wel ergens dat ze heimwee hadden omdat ze niet zo actief als altijd stonden te zingen enz.


    Everything is illuminated by the light of our past.



    Heartbreaking. Wat heb ik een respect voor die vrouw.<3


    There is nothing more badass than being yourself

    Appa schreef:
    (...)

    Madonna heeft rare kleding? Bedoel je niet Lady GaGa? [:


    Nee. Ondanks dat Madonna een groot mode voorbeeld is heeft ze wel altijd rare kleding. Ze had ook een pak en daar zaten 2 ogen uitstekers aan vast en daar in zaten haar borsten dus dat zag er vreemd uit.


    Btw OT: Ik vond die speech van Lea best wel mooi :')


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    LeClos schreef:


    Heartbreaking. Wat heb ik een respect voor die vrouw.<3


    Oh my god, tears in my eyes.


    Everything is illuminated by the light of our past.



    Hahaha!


    There is nothing more badass than being yourself

    BUYTHESTARS schreef:
    (...)

    Wow, heeft Harry ook nog 2 alleen gekregen? Wel knap van the boys enz, maar las wel ergens dat ze heimwee hadden omdat ze niet zo actief als altijd stonden te zingen enz.

    Ze waren eerder moe lijkt mij.
    Jup, maar hij had gevraagd of ze die niet wilden presenteren, want hij wilde niet zonder de rest het podium op.


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Faisean schreef:
    (...)Nee. Dat is geen 1D. HAHAHAH heeft hij smile ook gewonnen en hottie? AHAHAHAHHAHAHAH die pakt me echt AHAHAHAHHA..

    Darling, er is gisteravond (of eigenlijk vanmorgen) een halve ruzie geweest vanwege zo'n soort opmerking, dus je kan beter zoiets niet zeggen.
    En ja, het is wel 1D, want Harry Styles is toch echt onderdeel van One Direction.

    [ bericht aangepast op 12 aug 2013 - 15:36 ]


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    ColouredWind schreef:
    (...)
    Darling, er is gisteravond (of eigenlijk vanmorgen) een halve ruzie geweest vanwege zo'n soort opmerking, dus je kan beter zoiets niet zeggen.
    En ja, het is wel 1D, want Harry Styles is toch echt onderdeel van One Direction.
    Lol boeit mij dat? Ik zeg alleen dat ik hem niet mooi vind? Het is toch echt duidelijk mijn mening. En het is geen 1D ik ken 1d namelijk als 5 mensne en niet als 1.


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Faisean schreef:
    (...)Lol boeit mij dat? Ik zeg alleen dat ik hem niet mooi vind? Het is toch echt duidelijk mijn mening. En het is geen 1D ik ken 1d namelijk als 5 mensne en niet als 1.


    Dat haar is gewoon vreselijk.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."