• Op school heb ik zogezegde vrienden ... Een heel pak zelfs . Maar ze zijn er alleen maar als alles goed gaat en als je iets voor hun kunt doen . En ik ben ook altijd de 2 de keuze . Maar het is altijd ik die mensen helpt, niemand helpt mij . So yeah het zijn eigenlijk gewoon FAKE FRIENDS .
    Maar ik dacht op mijn school een echte vriendin gevonden te hebben , maar toen het mij egt slecht ging vroeg ze er niet 1 keer om , so ben ik geen vrienden meer met haar , maar ik dacht egt een vriendin gevonden te hebben .
    Maar buiten school had ik 1 (ex-) beste vriendin , vroeger waren wij egt close en vroeger zag je dat we bff's waren maar sinds bijna een jaar mailen we heel oppervlakig naar elkaar , zij mailt eigenlijk heel oppervlakig , en ik probeer haar alles te bewikzen van hoe graag ik haar heb . Ik maak zelfs een filmpje voor haar .
    Dus vandaag skypen we en ik vraag haar wie ze liever heeft : mij haar 3 jaar bff of een nieuwe vriendin . En als antwoord krijg ik ..... De nieuwe vriendin :( ik haat het om altijd de persoon te zijn die na een tijde vervangen wordt . Goh waarom heb ik geen egte vriendin , die er altijd voor me is ? Nu ben ik vriendenloos


    Promises mean everything , but after they are broken sorry means nothing. -Eminem

    I feel you bby... Misschien is het verstandig om wel met mensen om te blijven gaan maar niet te close te worden wanneer je weet dat als je ze nodig hebt je niet echt op ze kan rekenen, maar dan ben je niet volledig alleen..
    Ik had dit in de eerste ook maar heb uiteindelijk een paar hele goede vrienden gevonden.
    Ik hoop voor je dat je iemand vind die net zoveel over heeft voor de vriendschap als jij hebt (flower)


    My thoughts are stars I cannot fathom into constellatio

    Die ben je beter kwijt dan rijk.
    Iedereen heeft wel eens een tijd gehad waarin het moeilijk was om goede vrienden te vinden, maar dat komt nog wel! Voor nu is het beste wat je kunt doen om gewoon met zoveel mogelijk mensen - die je mag - om te gaan en wie weet vind je zo wel een goede vriend of vriendin.

    Draculea schreef:
    Die ben je beter kwijt dan rijk.
    Iedereen heeft wel eens een tijd gehad waarin het moeilijk was om goede vrienden te vinden, maar dat komt nog wel! Voor nu is het beste wat je kunt doen om gewoon met zoveel mogelijk mensen - die je mag - om te gaan en wie weet vind je zo wel een goede vriend of vriendin.


    ars moriendi

    Awh, I feel your pain. Echte vrienden zoeken en kunnen vinden is gewoon zo moeilijk tegenwoordig. Hoe hard je ook probeert. Maar als die fake freinds ben je echt beter kwijt dan rijk. Echte loneliness is als je je omringd met fake mensen. Ik hoop dat je tenminste 1 persoon vindt die echt een vriendschap met je meent. (K)


    -

    ik ben er voor je (flower)


    Sebastian Michaelis : I'm simply one Hell of A Butler !!!

    Ik ken het meid, al ben ik ook gewoon slecht in het onderhouden van vriendschap ... ik ben altijd tweede keus geweest ;/


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Het komt vaak ook zo als je teveel van mensen gaat verlangen. Je komt een beetje over als een erg aanhankelijk persoon dat veel aandacht en tijd nodig hebt. Sommige mensen schrikken daar erg vanaf en willen dat helemaal niet, terwijl ze wel gewoon vrienden willen zijn.


    Your make-up is terrible

    Hatsumomo schreef:
    Het komt vaak ook zo als je teveel van mensen gaat verlangen. Je komt een beetje over als een erg aanhankelijk persoon dat veel aandacht en tijd nodig hebt. Sommige mensen schrikken daar erg vanaf en willen dat helemaal niet, terwijl ze wel gewoon vrienden willen zijn.


    wauw, story of my life.
    - en daarmee bedoel ik dus, dat ik daar altijd van schrik. But i'm working on it

    [ bericht aangepast op 17 aug 2013 - 1:47 ]

    Hatsumomo schreef:
    Het komt vaak ook zo als je teveel van mensen gaat verlangen. Je komt een beetje over als een erg aanhankelijk persoon dat veel aandacht en tijd nodig hebt. Sommige mensen schrikken daar erg vanaf en willen dat helemaal niet, terwijl ze wel gewoon vrienden willen zijn.


    Hye

    Neen eigenlijk is dat niet waar , ik verlang niet dat mensen mij een verjaardagscadeau geven of mij berichtjes sturen enz. Ik heb 2 gezichten de overgelukkige ik en de zware depressieve en maar 2 mensen wisten dat die ex bff en die zogezegde vriendin , maar de rest wist van niets . Neen het is ook zoals bv. bij walibi wij waren oneven in een groep en roen ging iedereen samen op de actractie behalve ik , ik moest de volgende rit nemen alleen en ik zat ook alleen in de bus en als er geen plaats meer is ga ik alleen of met onbekende zitten ,,, en als ik eens hulp nodig heb bij Frans helpt mij ook niemand terwijl ik ze wel help . En ik ben ook biet het type dat afspreekt ( omdat ik niet mag) dus aandacht wil ik niet egt. En de meeste problemen en shit los ik zelfs op


    Promises mean everything , but after they are broken sorry means nothing. -Eminem

    Dit klink heel herkenbaar


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    JamesPotter schreef:
    Dit klink heel herkenbaar


    26 - 02 - '16

    Beter een paar goede vrienden, dan een hoop fakers. Het is kut dat je je alleen voelt / zonder goede vrienden, dat is gewoon zo. Maar je moet hier even doorheen, zie het positief in : het kan alleen maar beter worden. Jou tijd komt nog wel, dan vind je echte vrienden. Maar ze zijn niet zomaar van de grond te rapen en naar ze zoeken heeft geen zin. Blijf positief en probeer andere mensen te ontmoeten (ga op een andere sport / ander leuk iets)


    Aan niets denken is ook denken.

    Draculea schreef:
    Die ben je beter kwijt dan rijk.
    Iedereen heeft wel eens een tijd gehad waarin het moeilijk was om goede vrienden te vinden, maar dat komt nog wel! Voor nu is het beste wat je kunt doen om gewoon met zoveel mogelijk mensen - die je mag - om te gaan en wie weet vind je zo wel een goede vriend of vriendin.


    Queer zijn is gewoon alles

    Draculea schreef:
    Die ben je beter kwijt dan rijk.
    Iedereen heeft wel eens een tijd gehad waarin het moeilijk was om goede vrienden te vinden, maar dat komt nog wel! Voor nu is het beste wat je kunt doen om gewoon met zoveel mogelijk mensen - die je mag - om te gaan en wie weet vind je zo wel een goede vriend of vriendin.

    Agreed.


    "Pride relates more to our opinion of ourselves, vanity to what we would have others think of us." - Jane Austen

    Florentina schreef:
    Beter een paar goede vrienden, dan een hoop fakers. Het is kut dat je je alleen voelt / zonder goede vrienden, dat is gewoon zo. Maar je moet hier even doorheen, zie het positief in : het kan alleen maar beter worden. Jou tijd komt nog wel, dan vind je echte vrienden. Maar ze zijn niet zomaar van de grond te rapen en naar ze zoeken heeft geen zin. Blijf positief en probeer andere mensen te ontmoeten (ga op een andere sport / ander leuk iets)

    Precies dit ^^