• Hallo iedereen ik heb twee faceclaims nodig voor personages uit mijn verhaal. En stiekem ben ik ook wel een beetje benieuwd hoe jullie deze omschrijvingen interpreteren.

    1.
    Jess Benjamin (33) van afro-amerikaanse afkomst (donkere huid)
    Is erg mager. Heeft ingevallen wangen en oogt erg ongezond.
    Haar haar is donkerbruin, net zoals haar ogen. Ze heeft kort afgeschoren haar. Wat haar soms meer op een jongen laat lijken omdat ze weinig figuur heeft.
    innerlijk:

    Is niet op haar mondje gevallen en heeft een erg duidelijke mening die ze soms er agressief uit. Ze houd heel erg van aandacht, zowel positief als negatief. Ze is erg open over zichzelf en schaamt zich dan ook niet voor alles wat ze zegt over wat ze heeft gedaan en meegemaakt. Ze heeft over het algemeen een dominante houding. Is erg impulsief.

    2.
    Joshua (Josh) Denver (44) blanke amerikaan.
    Gespierd. Een rij rechte tanden en een donkerblonde baard. Hij heeft prachtige groene ogen en kort blond haar.
    innerlijk:
    Op het eerste gezicht erg hard en onbreekbaar. De man is eigenlijk heel begripvol en vriendelijk als hij er afstand van kan houden. Zaken met betrekking tot zichzelf kan hij erg fel en dreigend uit de hoek komen. Hij is erg beschermend en moedig. Hij stelt veiligheid boven alles.



    Alvast bedankt:

    [ bericht aangepast op 4 nov 2015 - 17:09 ]


    Sophisticated ignorance, write my curses in cursive...

    Ik heb direct gezichten in mijn hoofd van hoe ze eruit zien, maar dan moet ik die zo opzoeken op mn laptop. Zal zo eens kijken voor je c:


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Facilier schreef:
    Ik heb direct gezichten in mijn hoofd van hoe ze eruit zien, maar dan moet ik die zo opzoeken op mn laptop. Zal zo eens kijken voor je c:



    Dankuh!


    Sophisticated ignorance, write my curses in cursive...

    Bastaard schreef:
    (...)
    Dankuh!

    Sorry, is er gister niet van gekomen, omdat er wat tussen kwam.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Bij de eerste dacht ik meteen aan Samira Wiley, en bij de tweede aan Armie Hammer. Geen idee of je daar iets mee kan. :'D


    Caution first, always.

    Die Samira Wiley is een hele goede. Ook omdat ze in oitnb speelt en Jess uit mijn verhaal ook een gevangene is. Haha

    Die armie Hammer ziet er nog iets te onvolwassen uit ofzo. Ik heb iemand nodig met de uitstraling van Tom Hiddleston.


    Sophisticated ignorance, write my curses in cursive...

    Ik moet aan Paul Walker denken, maar hij heeft behoorlijk blauwe ogen. :'P


    Every villain is a hero in his own mind.

    Ik kan het altijd photoshoppen, ik dacht zelf ook aan henry cavill maar zijn haar is te donker om te blonderen met mijn photoshop programma.


    Sophisticated ignorance, write my curses in cursive...

    Matt Bomer misschien?


    Your make-up is terrible

    Chris Pine



    Stephen Amell



    Andre Hamann


    Your make-up is terrible

    En anders misschien nog Rodrigo Guirao Diaz



    Of Jessie Pavelka?

    [ bericht aangepast op 5 nov 2015 - 16:55 ]


    Every villain is a hero in his own mind.

    Josh Henderson, misschien?


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Die jessie pavelka is een goede, dankjewel!


    Sophisticated ignorance, write my curses in cursive...