• Aangezien Patoloog en Missalice op vakantie zijn heb ik voor nu het 6de topic aangemaakt :)




    In een huis, diep in de bergen, wonen Gregory McEwan en Anna Sharp. Zijn zijn bereid om een aantal jongeren in huis te nemen die het nodig hebben om terug op de rails te komen, die extra aandacht nodig hebben, die niet in de maatschappij passen of gewoon jongeren die een break nodig hebben van de hele wereld. De vorige groep jongeren heeft besloten om samen te gaan reizen, dus is nu is het de beurt aan een heel nieuwe groep.
    Zullen zij net zo'n hechte groep vormen, of zullen ruzies en liefdesaffaires de groep uiteen drijven?'


    Lees alle regels even door, dat bespaart weer een hele hoop werk, commentaar, etc.
    Wij doen het namelijk net iets anders als alle andere RPG's.


    RPG-regels:
    -OOC plaats je tussen haakjes of iets.
    -16+ is toegestaan, maar maak het niet alleen daarom.
    -een minimum aan aantal regels is niet van toepassing, maar zorg wel dat het geen one-liners worden. Als je herhaaldelijk niet weet wat je moet posten, kun je tips vragen aan de rest.
    -Als je op vakantie gaat of langere tijd wegblijft, 'parkeer' je personage of geef iemand duidelijk toestemming om jouw personage te mogen bespelen. En geef dit ook door aan een van ons (MissAlice of Patholoog).
    -Als je wilt stoppen, of je komt langere tijd niet online zonder iets te melden, 'parkeren' wij je personage of verwijderen wij je personage van de RPG.
    Als iemand weg gaat, komt er weer een plaats vrij en kan iemand inspringen.
    -Als de docenten in rood staan, dien je die post te lezen en eventueel op te volgen.
    -Locatie van je personage altijd naast de naam neerzetten.
    -Alleen MissAlice en ik(Patholoog) openen nieuwe topics.
    -Al mag je zoveel doopnamen hebben, er wordt gebruik gemaakt van één voornaam, tenzij je echt een duidelijke tweeduidige naam hebt, maar dan wordt die naam met een streepje gekoppeld.
    -Vragen of tips (nodig), laat van je horen!


    Regels en gang van zaken binnen het huis:
    (-je spreekt de begeleiders aan met meneer McEwan en mevrouw Sharp.)
    -het is geen vakantie en meneer McEwan en mevrouw Sharp zijn geen beulen, dus ten alle tijden voer je hun opdrachten uit. (Vandaar: 'Als de docenten in rood staan, dien je die post te lezen en eventueel op te volgen.')
    -je mag een voorkeur aangeven voor een kamer en kamergenoot, maar meneer McEwan en mevrouw Sharp maken uiteindelijk de indeling.
    -de kamers zijn ofwel voor twee personen ofwel voor vier personen, het aantal staat achter de kamer. Er is een badkamer per vier personen.
    -als het niet uitkomt, kunnen er jongens en meisjes samen op een kamer liggen of samen een badkamer delen. Als je personage hier problemen mee heeft, doorgeven. Wij zijn dus ook niet zo flauw om het aantal jongens en meisjes te willen, zorg hier wel zelf voor!
    -Met het komen van een compleet nieuwe groep, hebben meneer McEwan en mevrouw Sharp besloten een nieuw huisdier te kopen, namelijk een puppie. Suggesties voor namen zijn altijd welkom, ook in verhaalvorm. Maak deze dan blauw.


    Het niet opvolgen van de regels resulteert in een ban van het RPG.

    Personages: (-/20 vrij)
    Docenten:
    -Gregor McEwan - MissAlice
    -Anna Sharp - Patholoog

    Jongens (9)
    -John Hunter Bell - KiliOfDurin
    -Bryan Cooper - Pom
    -Sam Davis - Sofinite
    -Matt Daniël Johnson - Roww
    -Pete James Johnson - Roww
    -Thomas William 'Loki' Laufreyson- KiliOfDurin
    -Rafael Montrose - HippieDream
    -Bae Shin Wen - xLastKiss
    -James Yaser - MissCastle

    Meisjes (11)
    -Juliet Cile - HippieDream
    -Dena Fields - Patholoog
    -Lizzy Franklyn - MissCastle
    -Delilah Gerson - MissAlice
    -Audrey Felicia Locksley - Unchained
    -Ella Eve Montgomery - Lifeisajoke
    -Laurinda Tiana Pearl - Appelboompje
    -Abigail Narelle Pierce - Appelboompje
    -Lyric Dayana Sage - HippieDream
    -Lilith Stone - Pom
    -Mabel Aurora Winter - Roww

    Diegene die willen meedoen als iemand afvalt.
    1. --Reservering xAlways


    De groepen:
    Groep 1:
    -John Hunter Bell
    -Juliet Cile
    -Matt Daniël Johnson
    -Abigail Narelle Pierce
    -Lilith Stone

    Groep 2:
    -Bryan Cooper
    -Sam Davis
    -Dena Fields
    -Ella Eve Montgomery
    -Mabel Aurora Winter

    Groep 3:
    -Delilah Gerson
    -Pete James Johnson

    -Laurinda Tiana Pearl
    -Bae Shin Wen
    -James Yaser

    Groep 4:
    -Lizzy Franklyn
    -Thomas William 'Loki' Laufreyson
    -Audrey Felicia Locksley
    -Rafael Montrose
    -Lyric Dayana Sage


    Het huis
    Derde verdieping: Slaapkamer begeleiders + badkamer begeleiders.
    *
    Tweede verdieping rechts:
    -slaapkamer (2):7: Lilith Stone, Ella Eve Montgomery
    -slaapkamer (2): 6: Mabel Aurora Winter, Laurinda Tiana Pearl
    -badkamer
    Tweede verdieping links:
    -slaapkamer (4) met badkamer: 5: Sam Davis, Bae Shin Wen, Lizzy Franklyn, Delilah Gerson
    -slaapkamer (4) met badkamer: 4: Bryan Cooper, Pete James Johnson, Juliet Cile, Audrey Felicia Locksley
    *
    Eerste verdieping rechts:
    -slaapkamer (2): 3: Abigail Narelle Pierce, Lyric Dayana Sage
    -slaapkamer (2): 2: Thomas William 'Loki' Laufreyson, James Yaser
    -badkamer
    Eerste verdieping links:
    -slaapkamer (4) met badkamer:1: Matt Daniël Johnson, Rafael Montrose, John Hunter Bell, Dena Fields.
    -bovenste deel bibliotheek
    *
    Begane grond rechts: woonkamer en eetkamer.
    Begane grond links: Bibliotheek en keuken
    *
    Kelder: zwembad.


    Praattopic
    Rollentopic

    Veel plezier!

    Op vakantie:
    -Pom
    -KiliOfDurin
    -MissAlice
    - SeaWaves

    Alleen besturen waar nodig. Zodra ze terug reageren, stop je met het besturen van hen.
    Tips; raak niet in een gesprek met hen, laat de personages met rust en rond huidige gesprekken af.




    topic 7

    [ bericht aangepast op 15 aug 2013 - 12:41 ]


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    Matt Johnson
    "Dat komt nog wel, maar eerst ga ik me omkleden... en jij gaat mee want anders ben ik alleen en daar hou ik niet van," zegt Laurinda waarna ze me omhoog trekt. Plots valt het me op dat Ella daar zit, met een scheve grijns kijk ik naar haar "Ben je terug?" vraag ik haar vrolijk, maar ik word al naar boven getrokken door Laurinda.
    "Ik spreek je nog w.." roep ik, maar als ik de boze blik op haar gezicht zie en hoor hoe ze sarcastisch iets zegt hou ik me meteen stil, die is niet vrolijk..
    "Oké, één ding moet ik wel even zeggen.. Ik wil je best helpen met uitkleden" zeg ik met een scheve, uitdagende grijns terwijl ik haar van top tot teen bekijk. Het valt me op dat haat witte shirt doorweekt is en haar paarse Bh erdoor zichtbaar is. Dan werp ik een blik op haar gezicht en kijk haar grijnzend aan, ik ben niet zo'n jongentje dat blijft staren als hij borsten ziet. Die heb ik vaak genoeg gezien.


    Little do you know


    Ella Eve Montgomery. || Groep 2.
    In de gang beneden.

    "Ben je terug ?" vroeg Matt me vrolijk. Verward keek ik hem even aan. Was hij nu serieus ? Dacht hij dat ik nu vrolijk ging terug antwoorden alsof mijn moeder niet een dag geleden zelfmoord had gepleegd ?
    "Ik spreek je nog w-," riep hij, maar van zodra hij mijn gezicht zag hield hij op met praten. Dat dacht ik dus al.
    "Whatever," mompelde ik waarna ik ook opstond en langs hen beide de trap opliep om direct naar mijn kamer te gaan. Ik opende mijn kamerdeur, nam mijn tekenblok en potloden en liep naar de gang waar ik tegen een muur ging zitten. Op 1 of andere manier wou ik niet tussen 4 muren zitten, dus daarom liep ik altijd naar open ruimtes. Ik opende mijn tekenblok, nam een potlood en begon te tekenen.

    Laurinda Pearl
    Ik let niet op het meisje dat op de trap zit en al helemaal niet dat Matt tegen haar praat. Ik trek hem gewoon mee door de twee trappen op. Als we helemaal boven zijn en ik hem mijn kamer in getrokken heb zegt hij; "Oké, één ding moet ik wel even zeggen.. Ik wil je best helpen met uitkleden" Ik grinnik en draai me om waar ik eerst toch echt zijn ogen op mijn borsten gericht zie en daarna naar mijn gezicht waarbij hij een grijns neer zet.
    Ik glimlach en bijt zachtjes op de binnenkant van mijn lip terwijl ik dichter naar hem toe stap "Misschien kan ik wel wat hulp gebruiken. " Oh ik voelde me zo'n slet nu, maar het was zo leuk. Ik moest gewoon die reactie weten...


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    Matt Johnson
    Ze zet een stap dichter naar me toe waarop ze zegt: "Misschien kan ik wel wat hulp gebruiken"
    Ik grijns breed en zet ook een stap dichter naar haar toe waardoor ik bijna tegen haar sta "En Matt is hier om jou die hulp te geven" met een uitdagende grijns op mijn gezicht zet ik mijn handen om de zoom van haar shirt en haar met één opgetilde wenkbrauw aankijk.
    Ik ben niet zo'n jongen van 'gewoon doen'. Ik ben netjes opgevoed, ik heb uiteindelijk wel respect voor meiden. Ik zorg altijd dat ik zeker weet dat een meisje niet erg vind wat ik doe, ik wil namenlijk geen reputatie als 'verkrachter' of 'aanrander' hebben.. Ik gebruik meiden, ja dat klopt. Maar ik gebruik enkel de meiden die dat verdienen en die het zelf willen. De meiden die niet sletterig zijn verdienen het dan ook niet om gebruikt te worden, zij verdienen het om met respect en geduld behandeld te worden. De andere meiden verdienen dat echter niet, en dat zijn vaak de meiden waar ik mee ga, want ik heb geen geduld meer.. Nou ja, ik wel, maar de nieuwe Matt niet.


    Uiteindelijk heeft hij wel respect, Uiteindelijk x'D


    Little do you know

    Laurinda Pearl
    Matt gaat nog dichterbij staan dan we al stonden en grijnst.
    "En Matt is hier om jou die hulp te geven" en hij legt zijn handen om de zoom van mijn shirt en kijkt me aan met een uitdagende grijns waarna ik in de lach schiet.
    "Dacht je werkelijk dat ik jou dat ging laten doen?" zeg ik nog half lachend waarna ik zijn handen bij mijn shirt weg haal.
    "Ik ben geen slet zoals jou speeltjes Matt"
    Ik loop naar mijn tas en haal er voor de derde keer vandaag een nieuw setje uit. Ik trek mijn shirt over mijn hoofd en trek mijn broek uit. Heeft ie toch nog geluk vandaag... Ja hallo, we hebben hier een zwembad beneden dus in bikini zal hij me ook nog wel een keer zien dat is het zelfde als dit..
    Ik trek mijn nieuwe kleren aan en kijk hem weer aan met een grijns en grinnik.

    [ bericht aangepast op 11 aug 2013 - 20:24 ]


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    Matt Johnson
    Beledigt kijk ik haar aan.
    "Wie zegt dat ik jou zie als één van mijn speeltjes?" vraag ik met een beledigde blik op mijn gezicht "Dat doet pijn weet je" vervolg ik neutraal.
    Ja, het doet echt pijn als iedereen al zo snel van je denkt dat je een player bent die alleen met sletten gaat en meiden ziet als speeltjes.
    "Wel, oké, als je zo over me denkt dan ga ik wel" zeg ik zuchtend waarna ik een hand in de lucht steek en me om draai om de kamer uit te lopen zonder aarzelen. Gister had ik gezien dat er een zwembad is hier, dus misschien dat ik daar maar ga relaxen..
    Ik loop de trap af naar mijn kamer en trek mijn zwembroek uit mijn koffer. Ook trek ik een schone boxer uit de koffer, mijn 'zwem boxer'. Hij is zwart van kleur en ik draag hem alleen onder mijn zwembroek, gewoon omdat ik niet enkel in mijn zwembroek ga zwemmen. ik maak vaak genoeg mee dat meiden m'n zwembroek naar beneden trekken, en van mij hoeven ze niet meteen alles te zien of zo. En ook zit zo'n mannen zwembroek niet heel erg lekker met dat netje en zo erin.. Ik ga de badkamer in en trek mijn broek en boxer uit waarna ik mijn zwarte boxer aan doe en de zwembroek erover heen trek. Mijn shirt doe ik ook maar gewoon uit en ook mijn sokken gaan uit. Ik neem geen kleding mee naar het zwembad, ik droog daar wel gewoon op of zo. Wel pak ik een handdoek uit het rek in de badkamer en loop met de handdoek om mijn nek de kamer uit, trap af en richting de kelder.
    Eenmaal in de kelder leg ik mijn handdoek op één van de stoelen waarna ik een duik neem in het water, de rest van alles om me heen negerend.


    Little do you know

    Laurinda Pearl
    Echt gaan we opnieuw beginnen? "Wie zegt dat ik jou zie als één van mijn speeltjes? Dat doet pijn weet je" vervolg ik neutraal. Wel, oké, als je zo over me denkt dan ga ik wel."
    Pff echt niet dat hij zo snel van me af is. Ik stop mijn telefoon in mijn inmiddels droge broek en loop de kamer uit waar Matt inmiddels al verdwenen is, in de badkamer doe ik mijn haar nog eens goed waarna ik op speurtocht ga, op de 2de verdieping loopt hij niet. En in zijn kamer op de 1ste verdieping is hij ook niet.
    Ik loop naar beneden in de woonkamer, en de keuken maar ook daar is geen Matt te bekennen.
    Zwembad dus.
    Ik zucht en loop naar beneden de kelder in waar ik hem zie. "Serieus! Gaan we weer beginnen. Je moet altijd alles zo persoonlijk nemen! Je hebt mij zelf gezegd dat je vorige vriendin, meli.. me... Melanie puur om de seks was! En ik geloof best dat jij werkelijk van Camille houd en daar zullen meer meisjes van zijn waar je van gehouden hebt, en dat je niet zo'n eikel bent die met 10 tegelijk het bed in duikt, en al was je dat wel, heb ik nog niet gezegd dat ik er een probleem mee heb. MAAR JE DOET BELACHELIJK NU. Alweer." ik schreeuw het de ruimte al door nog voor ik geheel beneden ben en loop richting het zwembad met mijn armen over elkaar.
    "In plaats van naar me te luisteren loop je kwaad weg.. Laat me dan uit praten en geef me eens de kans om het uit te leggen dan had je nu geweten dat ik dat helemaal niet zo bedoeld heb." zeg ik nu wat kalmer.


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    Matt Johnson
    "Serieus! Gaan we weer beginnen. Je moet altijd alles zo persoonlijk nemen! Je hebt mij zelf gezegd dat je vorige vriendin, meli.. me... Melanie puur om de seks was! En ik geloof best dat jij werkelijk van Camille houd en daar zullen meer meisjes van zijn waar je van gehouden hebt, en dat je niet zo'n eikel bent die met 10 tegelijk het bed in duikt, en al was je dat wel, heb ik nog niet gezegd dat ik er een probleem mee heb. MAAR JE DOET BELACHELIJK NU. Alweer." hoor ik een bekende stem krijsend de kelder binnen komen. Als ze uiteindelijk bij het zwembad staat zie ik dat ze haar armen over elkaar heeft. Ze trekt haar mond weer open om weer iets te zeggen, ik bereid me zichtbaar voor op opnieuw een krijsende preek maar blijkbaar kan ze weer normaal doen.
    "In plaats van naar me te luisteren loop je kwaad weg.. Laat me dan uit praten en geef me eens de kans om het uit te leggen dan had je nu geweten dat ik dat helemaal niet zo bedoeld heb."
    "Bij mij moet je meteen zeggen wat je bedoeld, niet eerst beledegingen naar me gooien en dan een halfuur later zeggen wat je bedoeld" zeg ik zuchtend.
    Als het tot me door dringt wat ze net eigenlijk naar me schreeuwde grinnik ik onhoorbaar. Ze denkt dat er wel meer meiden waren waar ik van hield. Het is duidelijk dat ze een verkeerd beeld heeft van deze versie van mij.
    "En trouwens. Eén, Camille was mijn eerste vriendin, na haar door ben ik veranderd in wie ik nu ben. Na Camille heb ik van geen enkel meisje gehouden" begin ik zuchtend "En daarbij ik heb de meiden die ik tot nu toe, na Camille, heb gehad gebruikt ja" vervolg ik emotieloos "Alleen dat waren meiden die het verdiende, ze wilden het zelf. Datsoort bitches zijn het niet waard om respect te krijgen van een jongen" ga ik verder met diezelfde emotieloze toon en uitdrukking. Ik zwem naar het trappetje en ga het bad uit waarna ik de handdoek pak en mijn haar en gezicht afdroog. Ik weet dat ik nu een vriendschap verpest, maar deze Matt boeit dat geen fuck. Hij is hier voor zijn broertje, en dat is tevens de enige persoon waarom hij geeft. Deze Matt is de emotieloze klootzak zelfe, de persoon die anderen wegdrukt als ze te dichtbij de échte Matt komen..


    Little do you know

    Nathalie kan je mij bij de vakantie people zetten? Aangezien ik weet dat ik morgen alleen nog maar eventjes internet heb en woensdag misschien ook nog maar dat is het.


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Morgen eerste werk zit nu op telefoon :)

    Laurinda Pearl
    " Is dat wat jij van mij denkt? Je had het geen enkel probleem gevonden als ik door was gegaan boven. Ik kon het gewoon fucking zien. Je had ht totaal niet erg gevonden, want ik ben net zo'n 'bitch' ofniet"
    Mijn woede borrelde zo weer terug op.
    " dat soort jongens als jou zijn geen respect waard van een meisje. Jij hebt een grote bek over hun maar jij bent net zo. En misschien ben jij nog wel erger Matt." zeg ik hoofdschuddend.
    We hadden lol gehad vanmorgen en ik dacht echt dat ik een vriend gemaakt had hier maar zo dacht hij dus van me.


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    Matt Johnson
    "Is dat wat jij van mij denkt? Je had het geen enkel probleem gevonden als ik door was gegaan boven. Ik kon het gewoon fucking zien. Je had ht totaal niet erg gevonden, want ik ben net zo'n 'bitch' ofniet" zegt ze dan.
    "Nee, dan had je dat wel gemerkt. En daarbij, de enige bitches zijn degene die zonder blikken of blozen toe laten wat ik doe terwijl ze het eigenlijk niet willen" zeg ik tegen haar.
    "Dat soort jongens als jou zijn geen respect waard van een meisje. Jij hebt een grote bek over hun maar jij bent net zo. En misschien ben jij nog wel erger Matt." gaat ze hoofdschuddend verder.
    "Oh? Dus ik verdien geen respect?" vraag ik haar waarna ik boos naar haar toe loop "Waarom doe je dan alsof het je ook maar iets kan schelen?!" roep ik boos in haar gezicht.
    "Waarom ben ik naar dit kut huis gegaan?" vraag ik aan niemand in het bijzonder terwijl ik van haar wegloop. Ik heb genoeg gehad van al deze shit. Die mensen hier komen te dichtbij. Ze proberen te hard de oude Matt terug te krijgen, tenminste zo lijkt het..
    Hoofdschuddend snel ik de trap op en loop ik door de hal waarna ik naar boven ga, richting mijn kamer.
    "Nog even en ik ben een fucking Taxi!" roep ik door het hele huis heen. Mensen die ik niet kan uitstaan moeten nu echt niet in mijn buurt komen, die kunnen zonder enige reden klappen verwachten nu.


    Little do you know


    Ella Eve Montgomery. || Groep 2.
    Kamer van Matt

    Verbaasd keek ik op van mijn tekening toen ik mensen hoorde roepen tegen elkaar. Laurinda en Matt moest je precies willen weten wie. Ik schudde mijn hoofd en tekende de laatste detail op het papier voor me. Matt kwam tevoorschijn uit de kelder en liep met een niet al te blij gezicht de trap op.
    "Nog even en ik ben een fucking taxi !" Ik had letterlijk geen idee wat dat betekende en ik twijfelde ook enorm hard tussen naar hem toegaan en vragen wat er was en hier gewoon blijven zitten en doen alsof ik niets had gehoord. Ik schudde mijn hoofd en deed mijn tekenblok dicht waarna ik opstond en naar mijn kamer toeliep. Ik legde alles netjes weg en schoot mijn pyjama weer in waarna ik mijn handen door mijn haren haalde.
    Oké Ella, we weten allemaal dat je niet het soort persoon bent die doet alsof dingen nooit gebeurd zijn. Oh daar had je dat stemmetje weer. Altijd kwam het tevoorschijn op de meest ongepaste momenten. Het was tegelijk mijn geweten en schuldgevoel. Geweldig toch ? Ik zuchtte en liep mijn kamer uit waarna ik zachtjes van de trappen liep tot de eerste verdieping en op zoek ging naar Matt zijn kamer. Ik klopte zachtjes aan en zette mijn tanden in mijn onderlip, wachtend op antwoord.

    [ bericht aangepast op 11 aug 2013 - 23:45 ]

    Juliet Cile

    "Nog even en ik ben een fucking Taxi!" Riep Matt opeens. Mijn iPhone viel uit mijn handen en kletterde neer op de houten vloer. Geschrokken pakte ik hem op en zag een gebroken beeldscherm.
    "Shit." Mompelde ik snel terwijl ik opstond en de woonkamer uit stormde. Snel liep ik naar boven. Naar mijn kamer waar ik snel in mijn koffer graaide. Een zwart hoesje waar met witte duidelijke letters iPhone 5 op stond deed ik open en haal het zwarte mobieltje er uit. "Bedankt Matt." Mompelde ik geërgerd. Door hem kon ik nu weer dit ding gaan gebruiken. Snel deed ik de oude er in nadat ik de simkaart eruit had gehaald. Het zwarte toestel deed ik aan de witte lader en ik pakte het hoesje waar in de oude zat. Ik keek de kamer rond naar een prullenbak die er niet stond. Ik klemde het hoesje in mijn hand. Snelde mijn kamer uit, liep ik naar beneden naar de keuken waar ik het hoesje vliegensvlug in de prullenbak deed. Ik ging zitten aan de tafel en liet mijn hoofd op de tafel neer vallen terwijl een geërgerde kreun mijn mond verliet.

    [ bericht aangepast op 11 aug 2013 - 23:50 ]


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Matt Johnson
    Als ik op mijn kamer ben gooi ik mijn natte handdoek over de badrand samen met mijn kletsnatte zwart onderbroek. Ik trek een grijze joggingbroek aan en een stel zwarte korte sokjes. Ik trek een lichtblauw T-shirt aan en kijk even in de spiegel om mijn haar goed te doen.
    Als er dan op de deur geklopt word zucht ik geërgerd.
    "Nee! Ik heb geen zin in nog meer gezeik!" roep ik boos naar de deur. Ik klim op mijn bed en ga met mijn benen over de rand zitten met mijn gezicht in mijn handen gesteund.


    Little do you know

    I'm Leaving,
    Going to bed d:
    Reageer morgen wel weer (:


    Little do you know