• Aangezien Patoloog en Missalice op vakantie zijn heb ik voor nu het 6de topic aangemaakt :)




    In een huis, diep in de bergen, wonen Gregory McEwan en Anna Sharp. Zijn zijn bereid om een aantal jongeren in huis te nemen die het nodig hebben om terug op de rails te komen, die extra aandacht nodig hebben, die niet in de maatschappij passen of gewoon jongeren die een break nodig hebben van de hele wereld. De vorige groep jongeren heeft besloten om samen te gaan reizen, dus is nu is het de beurt aan een heel nieuwe groep.
    Zullen zij net zo'n hechte groep vormen, of zullen ruzies en liefdesaffaires de groep uiteen drijven?'


    Lees alle regels even door, dat bespaart weer een hele hoop werk, commentaar, etc.
    Wij doen het namelijk net iets anders als alle andere RPG's.


    RPG-regels:
    -OOC plaats je tussen haakjes of iets.
    -16+ is toegestaan, maar maak het niet alleen daarom.
    -een minimum aan aantal regels is niet van toepassing, maar zorg wel dat het geen one-liners worden. Als je herhaaldelijk niet weet wat je moet posten, kun je tips vragen aan de rest.
    -Als je op vakantie gaat of langere tijd wegblijft, 'parkeer' je personage of geef iemand duidelijk toestemming om jouw personage te mogen bespelen. En geef dit ook door aan een van ons (MissAlice of Patholoog).
    -Als je wilt stoppen, of je komt langere tijd niet online zonder iets te melden, 'parkeren' wij je personage of verwijderen wij je personage van de RPG.
    Als iemand weg gaat, komt er weer een plaats vrij en kan iemand inspringen.
    -Als de docenten in rood staan, dien je die post te lezen en eventueel op te volgen.
    -Locatie van je personage altijd naast de naam neerzetten.
    -Alleen MissAlice en ik(Patholoog) openen nieuwe topics.
    -Al mag je zoveel doopnamen hebben, er wordt gebruik gemaakt van één voornaam, tenzij je echt een duidelijke tweeduidige naam hebt, maar dan wordt die naam met een streepje gekoppeld.
    -Vragen of tips (nodig), laat van je horen!


    Regels en gang van zaken binnen het huis:
    (-je spreekt de begeleiders aan met meneer McEwan en mevrouw Sharp.)
    -het is geen vakantie en meneer McEwan en mevrouw Sharp zijn geen beulen, dus ten alle tijden voer je hun opdrachten uit. (Vandaar: 'Als de docenten in rood staan, dien je die post te lezen en eventueel op te volgen.')
    -je mag een voorkeur aangeven voor een kamer en kamergenoot, maar meneer McEwan en mevrouw Sharp maken uiteindelijk de indeling.
    -de kamers zijn ofwel voor twee personen ofwel voor vier personen, het aantal staat achter de kamer. Er is een badkamer per vier personen.
    -als het niet uitkomt, kunnen er jongens en meisjes samen op een kamer liggen of samen een badkamer delen. Als je personage hier problemen mee heeft, doorgeven. Wij zijn dus ook niet zo flauw om het aantal jongens en meisjes te willen, zorg hier wel zelf voor!
    -Met het komen van een compleet nieuwe groep, hebben meneer McEwan en mevrouw Sharp besloten een nieuw huisdier te kopen, namelijk een puppie. Suggesties voor namen zijn altijd welkom, ook in verhaalvorm. Maak deze dan blauw.


    Het niet opvolgen van de regels resulteert in een ban van het RPG.

    Personages: (-/20 vrij)
    Docenten:
    -Gregor McEwan - MissAlice
    -Anna Sharp - Patholoog

    Jongens (9)
    -John Hunter Bell - KiliOfDurin
    -Bryan Cooper - Pom
    -Sam Davis - Sofinite
    -Matt Daniël Johnson - Roww
    -Pete James Johnson - Roww
    -Thomas William 'Loki' Laufreyson- KiliOfDurin
    -Rafael Montrose - HippieDream
    -Bae Shin Wen - xLastKiss
    -James Yaser - MissCastle

    Meisjes (11)
    -Juliet Cile - HippieDream
    -Dena Fields - Patholoog
    -Lizzy Franklyn - MissCastle
    -Delilah Gerson - MissAlice
    -Audrey Felicia Locksley - Unchained
    -Ella Eve Montgomery - Lifeisajoke
    -Laurinda Tiana Pearl - Appelboompje
    -Abigail Narelle Pierce - Appelboompje
    -Lyric Dayana Sage - HippieDream
    -Lilith Stone - Pom
    -Mabel Aurora Winter - Roww

    Diegene die willen meedoen als iemand afvalt.
    1. --Reservering xAlways


    De groepen:
    Groep 1:
    -John Hunter Bell
    -Juliet Cile
    -Matt Daniël Johnson
    -Abigail Narelle Pierce
    -Lilith Stone

    Groep 2:
    -Bryan Cooper
    -Sam Davis
    -Dena Fields
    -Ella Eve Montgomery
    -Mabel Aurora Winter

    Groep 3:
    -Delilah Gerson
    -Pete James Johnson

    -Laurinda Tiana Pearl
    -Bae Shin Wen
    -James Yaser

    Groep 4:
    -Lizzy Franklyn
    -Thomas William 'Loki' Laufreyson
    -Audrey Felicia Locksley
    -Rafael Montrose
    -Lyric Dayana Sage


    Het huis
    Derde verdieping: Slaapkamer begeleiders + badkamer begeleiders.
    *
    Tweede verdieping rechts:
    -slaapkamer (2):7: Lilith Stone, Ella Eve Montgomery
    -slaapkamer (2): 6: Mabel Aurora Winter, Laurinda Tiana Pearl
    -badkamer
    Tweede verdieping links:
    -slaapkamer (4) met badkamer: 5: Sam Davis, Bae Shin Wen, Lizzy Franklyn, Delilah Gerson
    -slaapkamer (4) met badkamer: 4: Bryan Cooper, Pete James Johnson, Juliet Cile, Audrey Felicia Locksley
    *
    Eerste verdieping rechts:
    -slaapkamer (2): 3: Abigail Narelle Pierce, Lyric Dayana Sage
    -slaapkamer (2): 2: Thomas William 'Loki' Laufreyson, James Yaser
    -badkamer
    Eerste verdieping links:
    -slaapkamer (4) met badkamer:1: Matt Daniël Johnson, Rafael Montrose, John Hunter Bell, Dena Fields.
    -bovenste deel bibliotheek
    *
    Begane grond rechts: woonkamer en eetkamer.
    Begane grond links: Bibliotheek en keuken
    *
    Kelder: zwembad.


    Praattopic
    Rollentopic

    Veel plezier!

    Op vakantie:
    -Pom
    -KiliOfDurin
    -MissAlice
    - SeaWaves

    Alleen besturen waar nodig. Zodra ze terug reageren, stop je met het besturen van hen.
    Tips; raak niet in een gesprek met hen, laat de personages met rust en rond huidige gesprekken af.




    topic 7

    [ bericht aangepast op 15 aug 2013 - 12:41 ]


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    James Yaser
    Ik werd wakker en zag dat ik op een bank sliep en het laatste wat ik me herinnerde was dat Abby weg liep. Ik stond op en liep door de gangen schreeuwend: "Abby, Abby. Wie heeft Abby gezien? Waar is Abigail? Dringend gezocht!" Zo ging ik nog een tijdje schreeuwend door het huis wachtend op het antwoord van Abby. Ik vond het wel leuk gisteravond. Misschien vanavond weer. Ofzo. Hahaha. Ik keek er nu al naar uit. Maar eerst haar vinden dus schreeuwde ik opnieuw: ""Abby, Abby. Wie heeft Abby gezien? Waar is Abigail? Dringend gezocht!"

    (Ik ben weer terug van vakantie!!!!!)


    ~It always seems impossible until its done. ~Nelson Mandela || ~Why is it always me? ~Neville Longbotom ||

    Patholoog schreef:
    [Welke dag/tijd etc. is het in het topic?
    Haai iedereen, btw.]


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    2de dag in de ochtend x


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    Loki Laufreyson
    Ik grijnsde toen ze zei dat ik het moest vertellen. Ik wilde net beginnen toen ze de klem uit haar haren haalde en in de hoek gooide. Ik keek het ding even verward na en keek toen weer naar het meisje met de nu wilde lange haren voor me. Ik leunde nog wat dichter naar haar toe en haalde het papier waarop ik wat had gekalt uit mijn zak. Op een zachte samenzweerderige haast kwaadaardige toon begon ik te vertellen. "Ik ben iets heel groots van plan, maar het kost tijd en voorbereiding. Wat weet jij van The Gunpowder Plot?" Ik trok een wenkbrauw op. Het zou wat kennis van de Britse geschiedenis kosten, maar niet veel meer. Ook zou wat andere kennis nodig zijn, maar dit plan was meer dan mogelijk. Ik veegde een paar verdwaalde zwarte plukken haar uit mijn blauwe ogen. Mensen die nu langs liepen zouden vast denken dat we zaten te zoenen. Dat vond ik niet helemaal een comfortabel idee, maar het was beter dan dat ze het plan hoorden. Het was namelijk de bedoeling om iedereen de stuipen op het lijf te jagen en dat ging niet zonder een verrassings element.

    [2e dag]


    Bowties were never Cooler

    Appelboompje schreef:
    2de dag in de ochtend x


    [Oooh.]


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    SeaWaves schreef:
    Ik ben bezig met de titel van een verhaal van mij. De verhaallijn is best eng :C Beetje horror achtig.


    Send it to me c:
    Me luuuuvs Horror ^^
    En zal ik dan maar weer met Matty reageren..? x'D
    Eerst m'n inbox weer even leeggooien :')
    Als LauLau nu weer even Quote reageer ik zo met MattMatty d:


    Little do you know

    Appelboompje schreef:
    Laurinda Pearl

    "Als ik mezelf ben ben ik net als Pete.. dan heb je tien keer sneller pijn. Ik wil geen pijn meer" en hij zucht een keer.
    "Ik wil gewoon geen pijn meer. Twee keer een geliefde verliezen is genoeg, meer dan ik aan kan. Eerst Camille, en toen twee maanden later mijn vader omdat we op vakantie gingen om Camille te vergeten. Op onze terug reis stortte dat kut vliegtuig neer en die tering piloot kreeg het vliegtuig niet meer omhoog. Het enige geluk was dat mijn vader geen pijn had hoeven lijden" ik glimlach en veeg een nieuwe traan weg.
    "Het komt wel goed Matt, echt wel. Dat gevoel dat jij mee maakt, dat maken we allemaal een keer mee. De een wat vaker dan de ander. Maar je kunt je er niet geheel voor afsluiten. Je hebt mensen nu die om je geven... Ik weet precies hoe jij je voelt nu, ik heb daar ook last van gehad rond het overlijden van mijn moeder. De persoon van wie ik het meest hield liet me achter toen terwijl ik juist die steun nodig had." ik glimlach. 'Het komt wel goed. Maar je moet daar zelf voor zorgen."


    zo quote voor rowrow


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    Abigail Pierce

    Loki buigt weer wat verder naar me toe, "Ik ben iets heel groots van plan, maar het kost tijd en voorbereiding. Wat weet jij van The Gunpowder Plot?" eeh.. Ieuw zijn stem was vreemd nu..
    Ik grinnikte en keek naar beneden "Niks... en gebruik die stem niet weer.. Je maakt me bang." Op dat moment hoorde ik ook iemand mijn naam schreeuwen.. Ik geloof dat het James zijn stem was en ik grinnik. "Volgens mij word ik gemist, momentje." en ik hou een hand tegen Loki's oor aan mijn kant.
    Ik haal een keer diep adem en roep: "IN DE KEUUKEEEN"
    waarna ik begin te lachen en mijn hand terug trek. "Ben te lui om op te staan er zelf naar James toe te gaan."

    [ bericht aangepast op 12 aug 2013 - 18:09 ]


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    en toen was iedereen hier weg o.O zijn jullie dood?
    moet ik bloemen gaan bestellen? O.O
    of zijn jullie eten? zeg het dan even want dan bel ik de bloemist af :D


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    Ik niet. Alleen Londen is zoooo levendig :'D


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    hahahaha

    dat scheelt me weer 4 bossen bloemen ^^ Ja dais je krijgt er 4 want ik ben lief :)


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    Appelboompje schreef:
    hahahaha

    dat scheelt me weer 4 bossen bloemen ^^ Ja dais je krijgt er 4 want ik ben lief :)


    Jeej :'D
    Jij bent ook lief (;


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    James Yaser
    "IN DE KEUUKEEEN" schreeuwde Abby terug en ik begon richting keuken te lopen. Ik kwam de keuken binnen en zag dat Abby met Loki in gesprek was en ik veronschuldig me: "Ik hoop dat ik niet stoor, jullie zijn hier ongeveer mijn enige vrienden, dus.... Heb ik nergens anders om heen te gaan. Je mag wel verder vertellen hoor, ik zal niet storen." Ik keek geïnteresseerd naar Loki en wachtte geduldig dat hij verder ging vertellen, terwijl ik zorgvuldig mijn nagels ging bestuderen en het vuil er onderuit pulkte. De zwarte hoopjes nagelvuil gooide ik onbeholpen op de vloer naast mij. Ik keek de keuken rond en ik zag een bord met broodjes en ik pakte er een en begon hem met grote happen op te eten.


    ~It always seems impossible until its done. ~Nelson Mandela || ~Why is it always me? ~Neville Longbotom ||

    Abigail Pierce
    "Ik hoop dat ik niet stoor, jullie zijn hier ongeveer mijn enige vrienden, dus.... Heb ik nergens anders om heen te gaan. Je mag wel verder vertellen hoor, ik zal niet storen." zei James na dat hij de keuken binnengelopen was. Hij begon aan zijn nagels te pulken "Gadver damme James...." zei ik, bah, hij gooide het vuil zo op de grond naast zich waarna hij zich op een broodje stortte "Vreedzak. Ik krijg geen normaal gezellig Haai Abigail! Maar direct gaan eten kun je wel... ik voel me beledigd."


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    Matt Johnson
    "Het komt wel goed Matt, echt wel. Dat gevoel dat jij mee maakt, dat maken we allemaal een keer mee. De een wat vaker dan de ander. Maar je kunt je er niet geheel voor afsluiten. Je hebt mensen nu die om je geven... Ik weet precies hoe jij je voelt nu, ik heb daar ook last van gehad rond het overlijden van mijn moeder. De persoon van wie ik het meest hield liet me achter toen terwijl ik juist die steun nodig had." zegt Laurinda waarna ze glimlacht ''Het komt wel goed. Maar je moet daar zelf voor zorgen." vervolgt ze dan.
    "Ja, je hebt gelijk" zeg ik met een knikje. Ik haal mezelf uit haar knuffel en laat me opzij op mijn bed vallen en leg mijn benen achter haar.
    Mijn handen vouw ik achter mijn hoofd "Ik ben moe" constateer ik dan met een diepe zucht.


    Little do you know