• Ik heb een idee voor een story ik weet alleen niet echt of het iets is. Het leek mij leuk als een groep jongeren uit deze tijd een tijdmachine vinden en dat ze dan terug gaan naar de jaren 80 en dat ze dan vast zitten. Dit is even heel simpel samengevat maar wat vinden jullie van het idee? Als je het geen leuk idee vindt mag je het best zeggen.
    Alvast bedankt!

    [ bericht aangepast op 11 aug 2013 - 23:14 ]


    Dress like you're going to meet your worst enemy today.

    Ik vind het eerlijk gezegd wel een leuk ideetje. Maar, je moet het wel interessant houden. Want ik zou niet de hele tijd willen lezen hoe een stel tieners zich niet op hun gemak voelen. Savvie?


    The odds are néver in our favor.

    Jaren 80 is te makkelijk, vind ik. Ga je na de jaren 30 dan zit men nog in de crisis van de 1e wereldoorlog en komen de spanningen voor de 2e er al aan ;) De jaren 80 is vergelijken met de jaren 30 zo simpel in mijn ogen ;)


    It takes 17 muscles to smile, 43 muscles to frown ~~

    Knight schreef:
    Ik vind het eerlijk gezegd wel een leuk ideetje. Maar, je moet het wel interessant houden. Want ik zou niet de hele tijd willen lezen hoe een stel tieners zich niet op hun gemak voelen. Savvie?


    Jep ik moet het allemaal nog een beetje uitdenken maar het idee is er :)


    Dress like you're going to meet your worst enemy today.

    Bakkali schreef:
    Jaren 80 is te makkelijk, vind ik. Ga je na de jaren 30 dan zit men nog in de crisis van de 1e wereldoorlog en komen de spanningen voor de 2e er al aan ;) De jaren 80 is vergelijken met de jaren 30 zo simpel in mijn ogen ;)


    Dat vind ik altijd ook wel leuk jaren 30 en 40 enzo. Je maakt het mij moeilijk xD


    Dress like you're going to meet your worst enemy today.

    Een leuk idee, maar omdat je niet weet hoe het leven was in de jaren '80 kan het wel heel lastig zijn een realistisch beeld te schetsen.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Walternate schreef:
    Een leuk idee, maar omdat je niet weet hoe het leven was in de jaren '80 kan het wel heel lastig zijn een realistisch beeld te schetsen.


    Klopt dat denk zelf persoonlijk ook wel. Naja ik denk dat ik met internet en boeken al best ver kom.


    Dress like you're going to meet your worst enemy today.

    MissElmo schreef:
    (...)

    Dat vind ik altijd ook wel leuk jaren 30 en 40 enzo. Je maakt het mij moeilijk xD


    Haha, sorry :p Maar van bijvoorbeeld mobiel overschakelen naar post, telegram lijkt mijzelf moeilijker, in een verhaal brengt dat mooi spanningen met zich me. Jaren 80 heeft al wel een telefoon


    It takes 17 muscles to smile, 43 muscles to frown ~~

    Bakkali schreef:
    Jaren 80 is te makkelijk, vind ik. Ga je na de jaren 30 dan zit men nog in de crisis van de 1e wereldoorlog en komen de spanningen voor de 2e er al aan ;) De jaren 80 is vergelijken met de jaren 30 zo simpel in mijn ogen ;)


    Queer zijn is gewoon alles

    Hm, ergens heeft 't wel wat.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik zou nog verder als de 30's gaan, en iets met de 20's doen. De roaring twenties. Waar de mode zodanig veranderde dat vrouwen korte rokken gingen dragen, waar de nasleep van de oorlog nog te voelen was en waar maffioso over de steden heersten.
    Kortom, I just really love the twenties.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Valentino schreef:
    Ik zou nog verder als de 30's gaan, en iets met de 20's doen. De roaring twenties. Waar de mode zodanig veranderde dat vrouwen korte rokken gingen dragen, waar de nasleep van de oorlog nog te voelen was en waar maffioso over de steden heersten.
    Kortom, I just really love the twenties.

    kan ook ik zie nog wel even maar bedankt voor je reactie :)


    Dress like you're going to meet your worst enemy today.

    Te makkelijk!? Mensen, serieus, schrijven over een tijd waarin je niet leeft is altijd lastig. Mensen denken hier echt way too easy over, damn. :')


    ars moriendi

    Tijdreizen is een leuk onderwerp! Wel lastig om over te schrijven though, aangezien het wel een compleet andere tijd is.

    Draculea schreef:
    Tijdreizen is een leuk onderwerp! Wel lastig om over te schrijven though, aangezien het wel een compleet andere tijd is.


    Ik weet het maar bedankt voor je reactie!


    Dress like you're going to meet your worst enemy today.

    Ribery schreef:
    Te makkelijk!? Mensen, serieus, schrijven over een tijd waarin je niet leeft is altijd lastig. Mensen denken hier echt way too easy over, damn. :')


    Ik snap je wel en je hebt wel gelijk maar als ik het niet probeer dan weet ik het nooit :D


    Dress like you're going to meet your worst enemy today.