• Ik heb een idee voor een story ik weet alleen niet echt of het iets is. Het leek mij leuk als een groep jongeren uit deze tijd een tijdmachine vinden en dat ze dan terug gaan naar de jaren 80 en dat ze dan vast zitten. Dit is even heel simpel samengevat maar wat vinden jullie van het idee? Als je het geen leuk idee vindt mag je het best zeggen.
    Alvast bedankt!

    [ bericht aangepast op 11 aug 2013 - 23:14 ]


    Dress like you're going to meet your worst enemy today.

    Ik denk dat het moeilijk gaat worden om een goed beeld te schetsen van de jaren '80, '40, '30 of '20. Eigenlijk alles wat er tot nu toe genoemd is, aangezien je zelf nooit in die tijd geleefd hebt. Je mag nooit vergeten dat films vaak niet het hele milieu en alles dat er door de mensen heen gaat in die tijd weten te vatten en boeken ook nooit een totaalbeeld geven.


    comfort in c h a o s

    Reid schreef:
    Ik denk dat het moeilijk gaat worden om een goed beeld te schetsen van de jaren '80, '40, '30 of '20. Eigenlijk alles wat er tot nu toe genoemd is, aangezien je zelf nooit in die tijd geleefd hebt. Je mag nooit vergeten dat films vaak niet het hele milieu en alles dat er door de mensen heen gaat in die tijd weten te vatten en boeken ook nooit een totaalbeeld geven.


    Ja ik weet het maar je ziet hier wel vaker verhalen over de tweede wereldoorlog enzo, hoe hebben hun dat gedaan dan? maar bedankt voor reactie.

    [ bericht aangepast op 12 aug 2013 - 12:11 ]


    Dress like you're going to meet your worst enemy today.

    Klinkt als een aflevering uit een slechte cartoon, het is maar net wat je ermee doet.


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    MissElmo schreef:
    (...)

    Ja ik weet het maar je ziet hier wel vaker verhalen over de tweede wereldoorlog enzo, hoe hebben hun dat gedaan? maar bedankt voor reactie.

    De tweede wereldoorlog is een van die dingen waar ze belachelijk veel documentaires, boeken, films en alles over gemaakt zijn. Zij leggen heel vaak gewoon alle informatie bij elkaar, bekijken veel documentaires en veel boeken, of schrijven zonder een totaalbeeld te hebben van hoe het was (en daarom niet per se, maar wel vaak) met fouten in hun verhaal.


    comfort in c h a o s

    Reid schreef:
    (...)
    De tweede wereldoorlog is een van die dingen waar ze belachelijk veel documentaires, boeken, films en alles over gemaakt zijn. Zij leggen heel vaak gewoon alle informatie bij elkaar, bekijken veel documentaires en veel boeken, of schrijven zonder een totaalbeeld te hebben van hoe het was (en daarom niet per se, maar wel vaak) met fouten in hun verhaal.


    Dat is waar misschien moet ik maar eens documentaires opzoeken.


    Dress like you're going to meet your worst enemy today.

    Veronicas schreef:
    Hm, ergens heeft 't wel wat.


    26 - 02 - '16

    Of nice in de middeleeuwen lolXD


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    ShadowNight schreef:
    Of nice in de middeleeuwen lolXD


    Dat lijkt mij eerlijk gezegd nog moeilijker


    Dress like you're going to meet your worst enemy today.

    Ik vind het een heel interessant en vrij origineel idee. Om het origineel te houden, zou ik wel proberen bepaalde clichés te vermijden, zoals te voorspelbare romances tussen je personages.


    From these ashes, I will rise

    Ik vind het een leuk idee, ik zou alleen het begin (of nouja wanneer ze dan de tijdmachine vinden) wel goed uitwerken anders wordt het zo van: he lol een tijdmachine, waarom die hier is, is niet echt duidelijk maar we gaan maar even tijdreizen. (okee dit is misschien overdreven, maar ik bedoel dat het me verstandig lijkt dat je dat wel uitwerkt) verder vind ik het heel orgineel =]


    My thoughts are stars I cannot fathom into constellatio

    Ribery schreef:
    Te makkelijk!? Mensen, serieus, schrijven over een tijd waarin je niet leeft is altijd lastig. Mensen denken hier echt way too easy over, damn. :')

    Goed idee, mensen kan je mensen die je kent en die de jaren 80 hebben mee gemaakt interviewen?


    Physics is awesome

    Blutbad schreef:
    Goed idee, mensen kan je mensen die je kent en die de jaren 80 hebben mee gemaakt interviewen?


    dankje goed idee :)


    Dress like you're going to meet your worst enemy today.

    ChetUbetcha schreef:
    Ik vind het een leuk idee, ik zou alleen het begin (of nouja wanneer ze dan de tijdmachine vinden) wel goed uitwerken anders wordt het zo van: he lol een tijdmachine, waarom die hier is, is niet echt duidelijk maar we gaan maar even tijdreizen. (okee dit is misschien overdreven, maar ik bedoel dat het me verstandig lijkt dat je dat wel uitwerkt) verder vind ik het heel orgineel =]


    Klopt lol een tijdmachine sorry even een lach momentje maar bedankt voor je tip.


    Dress like you're going to meet your worst enemy today.

    Leonhardt schreef:
    Ik vind het een heel interessant en vrij origineel idee. Om het origineel te houden, zou ik wel proberen bepaalde clichés te vermijden, zoals te voorspelbare romances tussen je personages.


    Bedankt voor de tip en dat zal ik proberen.


    Dress like you're going to meet your worst enemy today.