• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend geweldig en wil je dat met de rest van de wereld delen?

Schrijf hier dan alles van je af!

Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

I'm excited and I don't know why!

I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

Wow, dat was random. Ineens janken om iets waar ik nooit om jank. My period is on it's way, I'm afraid. :W

"When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

Ik wil een massage (cat)

Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

Ik weet niet eens waarop ik nog wacht. Jij met je beloftes ook altijd.

But I still have this faith in the truth of my dreams.

Waarom zijn de hoofdpersonen in fanfictions altijd van die lange, slanke en knappe meiden? Wie een hoofdpersoon heeft die lelijk is mag me eens mailen. :W

-

-.-Aan sommige mensen wil ik zeggen 'GET A LIFE!'-.-

Queer zijn is gewoon alles

Macabre schreef:
    Wow, dat was random. Ineens janken om iets waar ik nooit om jank. My period is on it's way, I'm afraid. :W

Gehe, herkenbaar. Ik heb gister films zitten kijken. En ik moest bij alle drie films janken. :W

You are beautiful, you are love.

I'm such a bitch >.>

Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

Jezus man, mijn buikspieren O_o

Deep inside, I've never felt alive

Woaah, ik had niet verwacht dat ik Code Geass zo leuk zou vinden!

"No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

Hahahahahahaha, grappig. (nerd)

"A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

Awh, ik heb jou ook gemist <3

Tijd voor koffie.

You will learn your lesson.

Don't walk. Run, you sheep, run.

Veronicas schreef:
    You will learn your lesson.

"A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

Heb ik nou serieus een discussie met jou over de aandacht die uitgaat naar de dood van Prins Friso? -.-

Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.