• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend geweldig en wil je dat met de rest van de wereld delen?

    Schrijf hier dan alles van je af!


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Studieboeken voor de uni besteld.... BOEEEEEEEEEEEEEM daar ging al het geld waar ik zowat zeven dagen per week voor heb gewerkt deze vakantie T.T


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Nog één RPG! Ik kan het!


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Macabre schreef:
    And it's raining
    And the stars are falling from the sky
    And the wind
    And the wind I know it's cold
    I've been waiting
    For the day I will surely die
    And it's here
    And it's here for I've been told
    That I'll die before I'm old
    And the wind I know it's cold..."

    If music gives you chills, you know it's awesome. :Y)

    Ik wist dat ik het ergens van herkende, hehe. Did I make you addicted to EA?

    OT: Gefeliciteerd, lieve Oma <3.

    [ bericht aangepast op 12 aug 2013 - 20:59 ]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    I just can't believe it.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Best musical ever. *.*

    [ bericht aangepast op 12 aug 2013 - 21:02 ]


    "I shut my eyes in order to see.'

    GUYS, I'M BACK C:

    Awh, ik heb het honderdste topic gemist ;p


    Tijd voor koffie.

    Omg...je bent echt zo hypocriet. Je zegt dat exotische dieren niet als huisdieren horen, en dat je dat op evenementen duidelijk probeert te maken...maar je hebt zelf wel 2 slangen, 2 schildpadden, 1 skink, en weet ik veel wat allemaal en nu neem je ook nog gifkikkers en andere kleine exotische hagedissen? Flikker toch op, please >.>

    [ bericht aangepast op 12 aug 2013 - 21:06 ]


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Hmm, ik heb weer een ideetje voor een volgende tattoo. Ö


    Take me to wonderland

    Optimale ruimte? Wat versta jij onder optimale ruimte? Ja, mijn goudvis moet eigenlijk ook een groter aquarium hebben, en dat krijgt hij ook zo snel mogelijk, zodat hij ook een vriendje/vriendinnetje erbij kan krijgen. Maar jij, kerel, overdrijft -.-


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Ik wil ook piano kunnen spelen... Dan nog maar even blijven sparen voor lessen :c


    "Yes, that was a banana. No one expects the banana!"

    AAARGH, ik word gek van mijn neefje (cat)


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Urgh, dat ik genoeg heb en bijna moet overgeven, wilt toch niet meteen zeggen dat ik het 'weer niet lust'? Jesus, vertel het meteen aan de hele wereld dat ik een zindelijke eter ben. Hoe kan ik dat helpen?


    help

    Imber schreef:
    Hmm, ik heb weer een ideetje voor een volgende tattoo. Ö

    Wat voor? :D I love tattoos.

    OT: Heeeurlijk. Eindelijk gegeten.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Imber schreef:
    Hmm, ik heb weer een ideetje voor een volgende tattoo. Ö


    Het is verslavend, niet?


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Veronicas schreef:
    (...)
    Wat voor? :D I love tattoos.

    OT: Heeeurlijk. Eindelijk gegeten.

    "Dare" ga ik nemen. :p Het staat voor dat je dingen moet durven ondernemen voor het te laat is. Of dingen waarvan je denkt dat je er slechte reacties op gaat krijgen toch doen. Elke keuze die je maakt kan verkeerd aflopen, maar als dat je tegenhoudt, dan weet je ook niet of het goed had kunnen aflopen. Natuurlijk moet je nu geen dingen erbij rekenen als moord ofzo, maar dat lijkt me duidelijk. x'D
    Het is een kleintje en simpel, maar ik heb net een nieuwe, dus ik dacht: "Deze zal wat eenvoudiger zijn,". :')

    @ Theodora; Inderdaad, dus ik ga proberen om niet te hard van stapel te lopen met mijn tattoos. :p

    [ bericht aangepast op 12 aug 2013 - 21:29 ]


    Take me to wonderland