• [ bericht aangepast op 27 dec 2021 - 20:29 ]

    Vandaag is het ook bewolkt, dus ik heb er niks aan. ):


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Wat zou er met weerwolven gebeuren tijdens zo'n supermaan?


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Ik zie de maan helder aan de hemel!


    No growth of the heart is ever a waste

    Oops.

    [ bericht aangepast op 13 nov 2016 - 21:23 ]

    Supermanen komen best vaak toch? De volgende is in 2018 weer. En dit jaar zijn er al meerdere geweest. De eerste dit jaar op 16 oktober, morgen en de volgende is op 14 december. Morgen is alleen de grootste in 70 jaar.
    In 2034 komt de maan voor het eerst weer zo dichtbij de aarde.

    JamesPotter schreef:
    Wat zou er met weerwolven gebeuren tijdens zo'n supermaan?

    Superweerwolven. (nerd)

    [ bericht aangepast op 13 nov 2016 - 21:25 ]

    Ik las superman, en ik werd even heel blij. Maar het blijkt dus maar een supermaan te zijn.


    Without me, his world will go on turning. A world that's full of happiness, that I have never known

    xSakuraKissx schreef:
    Ik las superman, en ik werd even heel blij. Maar het blijkt dus maar een supermaan te zijn.

    Ik dacht het een typo zou zijn van een username :x

    Klinkt inderdaad heel vet, maar wel een beetje jammer dat het bewolkt is, though.


    Deep inside, I've never felt alive

    Een supermaan kan maar liefst 14 procent groter en 30 procent feller zijn dan een normale volle maan. Toch is het als normale toeschouwer best lastig om het verschil te zien. Bovendien is het maandag in grote delen van het land bewolkt en regenachtig, meldt Weeronline.

    Hoewel de maan om 12.21 met 'slechts' 356.509 de kortste afstand tot de aarde heeft bereikt, is dat door het daglicht moeilijk te zien. Het beste moment om de maan te bewonderen is dan ook om 17.21, wanneer de maan opkomt. De afstand tot de maan is dan maar met een paar kilometer toegenomen, dus dat effect is nauwelijks merkbaar. Daarnaast kan de echte liefhebber het beste naar Limburg afreizen, want alleen in het zuidoosten regent het aan het eind van de middag niet.


    Aldus een nieuwssite. Hopelijk valt het morgen wat mee qua tegen D:


    26 - 02 - '16

    Ik zie hem hier helder. Hoefde niet eens het grote licht aan te doen met het autorijden ! (:

    [ bericht aangepast op 14 nov 2016 - 1:23 ]


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Hij was morgen toch pas? Of nouja. Inmiddels vandaag, jullie begrijpen wel wat ik bedoel x'D


    When time and life shook hands and said goodbye.

    Ik zie erg heldere wolken!


    Queer zijn is gewoon alles

    Jep hij komt vanavond (:


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Oh ja, sorry. Ik dacht dat het gisteren was ^^

    Jinsoyun schreef:
    Supermanen komen best vaak toch? De volgende is in 2018 weer. En dit jaar zijn er al meerdere geweest. De eerste dit jaar op 16 oktober, morgen en de volgende is op 14 december. Morgen is alleen de grootste in 70 jaar.
    In 2034 komt de maan voor het eerst weer zo dichtbij de aarde.

    (...)
    Superweerwolven. (nerd)



    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Salaryman schreef:
    Ik zie de maan helder aan de hemel!


    Don't walk. Run, you sheep, run.