• The Avalon Tradition.
    De wereld waarin het zich afspeelt is een magische wereld. Het zit vol mensen van verschillende rassen, magische wezens en gekke drankjes. De tijd waarin het zich afspeelt is de vergelijken met de Middeleeuwen, maar then again, het is een fantasiewereld.
    Deze wereld is opgedeeld in acht provinciën: Fincayra, Varigal, Rodirraen, Dahngard, Lund, Aondir, Tintagel en Dragenfeld, en verschillende eilanden.

    Er is een traditie dat de provincies om de vijf jaar vier uitverkorenen moeten voortbrengen, twee jonge mannen en twee jonge vrouwen, de Wachters van de Provinciën. Deze traditie gaat eeuwen terug en de meesten weten niet meer precies hoe de traditie is ontstaan, toch hebben de uitverkorenen vaak veel aanzien.
    Het verhaal gaat dat toen de provinciën nog in oorlog waren er duizenden en duizenden mensen sneuvelden in de strijd. Daarom besloten de koningen van die tijd een select gezelschap te gaan trainen, vier mannen in het bezit van een machtig en magisch wezen. Dit laatste om tijd te sparen, zo hoefden de mannen niet meer te trainen met een wezen en er een band mee te scheppen, op deze manier bleef er meer tijd over om de vier te trainen op andere vlakken. Snelheid, kracht, conditie, maar ook bijzondere onderdelen zoals overleven in de wildernis, bespioneren en ga zo maar verder. Deze vier mannen werden erop uit gestuurd om te strijden en zo werd jarenlang bepaald welke provincie de meeste macht zou krijgen. Elke vijf jaar moesten de provincies opnieuw strijden om hun macht te behouden, of om eindelijk meer macht te krijgen.

    Door de jaren heen veranderde de mensen en zo veranderde ook deze traditie mee, maar hij verdween niet. Voortaan waren er ook vrouwelijke uitverkorenen en ook was het niet langer een eis dat de uitverkorene in het bezit was van een machtig en magisch wezen. Het belangrijkste verschil was nog wel dat er uiteindelijk vrede werd gesloten en vandaag de dag hoeven de uitverkorenen niet meer tegen elkaar te strijden tot de dood erop volgt.

    De uitverkorenen, meestal gewoon De Wachters (van de Provinciën) genoemd, zijn tegenwoordig vooral bedoeld als voorbeeld voor het volk. Door deze voorheen gewone dorpelingen hogerop te laten komen, worden zij een idool en blijven de dorpelingen hopen op deze kans. Het volk zou zich beter gaan gedragen en de heerschappij van de koning sneller accepteren. De Wachters hebben dus naast de normale trainingen zoals die van vroeger ook een andere taak, die minstens even lastig is, geliefd worden bij het volk.

    Gelukkig staan de Wachters er niet alleen voor, ze hebben immers een trainer. De twee vrouwelijke uitverkorenen delen er één en de mannelijke ook. Dit was ook jarenlang geleden geregeld, zodat de uitverkorene niet in de weg gestaan zouden worden door gevoelens zoals liefde.

    De Wachters die voorheen net zo gewoon waren als ieder ander, worden ineens voor de leeuwen geworpen, hoe reageren zijzelf en alle anderen hierop?


    Deze RPG:
    Deze RPG kan naast deze simpele verhaallijn wel wat pit gebruiken, maar het leek mij saai als ik zelf alles al van te voren vast zou leggen. Daarom laat ik jullie heel erg vrij in het verzinnen van allerlei leuke wendingen. Maak een huurmoordenaar, laat sommigen personages samen komen om het bestuur dwars te zitten, laat mensen elkaar saboteren en gebruiken, jaloerse broers/zussen etc. Zorg voor een hoop drama en actie, ik laat jullie hier helemaal vrij in (:

    Lijst om mee te doen:
    Rol:
    Volledige naam:
    Geslacht:
    Leeftijd: 16-30
    Uiterlijk:
    Karakter:

    Afkomst:
    Geschiedenis:
    Extra:


    Regels:
    Het lijkt mij niet nodig deze te herhalen behalve deze:
    Post minimaal rond de 300 woorden in ABN met gebruik van goede interpunctie en dergelijke, gebruik desnoods een spellingcheck.
    Je post moet in het Nederlands en je mag meerdere personages.




    Rollen:
    Oudste zoon heer: Cashby: Quinten Vermond - 25 (2,20)
    Nauwe verwanten heer:
    Cambiare: Olivia Isabella Amelia Vermond - 18 - Dochter (1,3)
    Florentina: Camille Ariane Vermond - 20 - Dochter (1,4)
    Naerys: Ameline Rose Ermengard - 21 - Nichtje vd heer, hofdame (1,17)

    Trainers:
    Michonne: Scythe Mylo - 29 (1,6)
    Delahaye: Sarnek Learco Saye - 29 (1,19)

    Uitverkorenen:
    Ubiquitous: Esmée Hawthorne - 23 (1,6)
    Vrij1 vrouwelijke

    Personeel heer:
    Jaeger: Sora Revaille - 22 - Bediende, huurmoordnaar (1,7)
    Michonne: Mirre Adaira - 16 - Dienstmeid (1,20)
    Naerys: Andrew "Drew" Greyjoy - 27 - Stalknecht (1,19)
    Goldenwing: Phelan Laoidheach Aedán Ruadh - 26 - Bakker (2,20)
    Onbeperkt

    Dorpelingen:
    Ubiquitous: Eleanor Collins - 21 - Op reis (2,8)
    Jaeger: Skye Xerxes Lunar - 24 - Magiër (1,19)

    Onbeperkt

    Overig:
    Morticia:Kathryn Maegan Gervais - 24 - Zus van Evelyn (2,2)
    DreamerN: Casper Felix Barathane - 23 - Bastaardzoon koning (1,20)
    Onbeperkt


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 24 okt 2013 - 10:06 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Oh haha nee joh, er is geen enkele logische reden verbonden aan wanneer ik iemand in de lijst zet :p Gewoon wanneer ik eraan denk, that's all.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Oh en nog een vraag (naast diegene in het topic):
    Met Cain heb ik nog niet gereageerd. Die zou ik dus kunnen gebruiken om iemand anders ook te helpen met inspringen. Als ik daar een reactie voor plaats, mag ik dan Evelyns reactie er wel tegelijk mee plaatsen? In hetzelfde vak bedoel ik dus, of mag dat dan ook niet omdat ik daar al veel mee heb gepost en 'spam'. (cat)


    everything, in time

    Anguish schreef:
    Oh en nog een vraag (naast diegene in het topic):
    Met Cain heb ik nog niet gereageerd. Die zou ik dus kunnen gebruiken om iemand anders ook te helpen met inspringen. Als ik daar een reactie voor plaats, mag ik dan Evelyns reactie er wel tegelijk mee plaatsen? In hetzelfde vak bedoel ik dus, of mag dat dan ook niet omdat ik daar al veel mee heb gepost en 'spam'. (cat)


    Haha, je hebt dan toch al een post, gooi die ander en dan ook gelijk bij, dat is geen verschil ;p


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ubiquitous schreef:
    (...)

    Haha, je hebt dan toch al een post, gooi die ander en dan ook gelijk bij, dat is geen verschil ;p


    Precies wat ik ook dacht!
    Maar geen zorgen, duurt nog wel even want ik lig nog in bed en voor ik dan eindelijk eens helemaal klaar ben 's ochtends... :'D


    everything, in time

    Mon topicss.


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Anguish schreef:
    Nou goed dan, maar dan moeten ze ook wel echt schrijven. Ik heb er namelijk genoeg gezien die echt een aantal uren online sijn en die dan niets schrijven. Sorry, maar daar wil ik dan liever niet op wachten, want dan is het hun eigen schuld. Van de mensen die echt weg zijn of zo, kan ik het begrijpen.

    Hoe lang moet dat wachten? Echt tot er mensen gereageerd hebben - of moet ik gewoon wat meer tij tussen de Posts laten zitten? Als er bijvoorbeeld rond 6 uur nog niemand iets geplaatst heeft, dan vind ik het geen spammen meer.


    Er zijn veel mensen die aan meerdere RPG's meedoen - of die misschien een story hebben - en dus misschien niet al hun tijd aan deze RPG besteden als ze op Q zijn. Maar ik kan wel snappen dat je er niet een eeuwigheid op wilt wachten totdat iedereen een keer gereageerd heeft, daar ben ik het ook wel mee eens, want er kunnen altijd mensen tussen zitten die zich wel hebben ingeschreven maar niet posten. Alsnog vind ik dat een paar posts wachten geen kwaad kan, het RPG loopt heus niet weg.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Sydrian schreef:
    (...)

    Er zijn veel mensen die aan meerdere RPG's meedoen - of die misschien een story hebben - en dus misschien niet al hun tijd aan deze RPG besteden als ze op Q zijn. Maar ik kan wel snappen dat je er niet een eeuwigheid op wilt wachten totdat iedereen een keer gereageerd heeft, daar ben ik het ook wel mee eens, want er kunnen altijd mensen tussen zitten die zich wel hebben ingeschreven maar niet posten. Alsnog vind ik dat een paar posts wachten geen kwaad kan, het RPG loopt heus niet weg.


    Alsof ik wel al mijn tijd aan deze RPG besteed... Gisteravond had ik toevallig niets te doen en dan reageer ik redelijk snel, ja.
    Maak er sowieso nou alsjeblieft geen groter probleem van. Ik wacht toch ook? Dit is niet mijn eerste RPG of zo, dus ik weet heus wel hoe dit in zijn werk gaat en dat 'ie niet wegloopt. Vandaar dat ik ook zeg dat ik het niet erg vind om te wachten.

    [ bericht aangepast op 14 aug 2013 - 12:02 ]


    everything, in time

    Anguish schreef:
    (...)

    Alsof ik wel al mijn tijd aan deze RPG besteed... Gisteravond had ik toevallig niets te doen en dan reageer ik redelijk snel, ja.
    Maak er sowieso nou alsjeblieft geen groter probleem van. Ik wacht toch ook? Dit is niet mijn eerste RPG of zo, dus ik weet heus wel hoe dit in zijn werk gaat en dat 'ie niet wegloopt. Vandaar dat ik ook zeg dat ik het niet erg vind om te wachten.


    Ik heb ook niet gezegd dat jij al je tijd aan deze tijd besteed en ik weet ook wel dat dit niet jouw eerste RPG is.
    En sorry, uit jouw reactie had ik op gemaakt dat je die regel een beetje onzinnig vond. Mijn fout.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Sydrian schreef:
    (...)

    Ik heb ook niet gezegd dat jij al je tijd aan deze tijd besteed en ik weet ook wel dat dit niet jouw eerste RPG is.
    En sorry, uit jouw reactie had ik op gemaakt dat je die regel een beetje onzinnig vond. Mijn fout.


    Ik vind het onzin om te moeten wachten op mensen die echt vrijwel nooit posten. Maar deze RPG is niet zo lang open en ik snap wel dat mensen op gang moeten komen. (:


    everything, in time

    Anguish schreef:
    (...)

    Ik vind het onzin om te moeten wachten op mensen die echt vrijwel nooit posten. Maar deze RPG is niet zo lang open en ik snap wel dat mensen op gang moeten komen. (:


    Ik zei het ook enkel omdat de RPG nog maar net open is xd


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Nice is zal het lijstje even invuvllen

    Rol: dorpeling
    Volledige naam: Rosalyn Grey
    Geslacht: Vrouw
    Leeftijd: 18
    Uiterlijk:
    Vurig rode haren die rijken tot haar middel. Bleke huid.
    Donker bruine ogen, slank maar met vormen.


    Haar emotie is vaak goed af te lezen aan haar gezicht maar over het afgemeen kan je Rosalyn een lief meisje noemen. Ze is klein en door de lange omlijsting van haar rode haren word ze schattig of lief genoemd. Ze draagt over het afgemeen simpele kleding zoals verwacht word van een dorpeling.
    Karakter: Pittig meisje, ze laat zich niet zomaar iets vertellen, vrolijk maar prikkelbaar, roekeloos. Door haar nieuwsgierige aart werk ze zichzelf te vaak in de problemen. Ze is onvoorspelbaar omdat je nooit weet of ze nu boos gaat worden, enthousiast, blij, ect. haar stemmingen kunnen behoorlijk schommelen

    Afkomst: Dochter van een imker
    Geschiedenis: Ze kwam niet uit het land waar zij nu leefde, het land waar zij en haar vader vandaan kwamen heersde een dictatorschap. Strenge regels waar menig mens niet aan kon voldoen hoe hart zij ook probeerde. Zij en haar vader besloten ooit het geluk te gaan opzoeken in een ander land, ze hadden echter nooit verwacht dat zij de hofleverantcier van de heer zouden worden. Het leven was zwaar in die tijd, haar moeder was in de reis omgekomen door een ongeluk en zij en haar vader hadden de imkerij helemaal vanaf de grond moeten opbouwen. Het heeft jaren geduurd voor zij de taal volledig hadden geleerd en door de dorpelingen geaccepteerd werden.
    Toen dit lukte begonnen ze van de honing die dit opleverde tevens ook mede (een honingdrank die veel werd gedronken) te maken en andere levens middelen. Nu leven zij nog steeds in de lage stand maar slecht hebben ze het niet.
    Extra:


    is deze zo goed?

    [ bericht aangepast op 15 aug 2013 - 10:57 ]


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Een elf?


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Morticia schreef:
    Een elf?
    Het zit vol mensen van verschillende rassen, magische wezens en gekke drankjes.
    vandaar ik daarvoor koos, als het niet mag haal ik het weg hoor


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    RavensMoon schreef:
    (...) Het zit vol mensen van verschillende rassen, magische wezens en gekke drankjes.
    vandaar ik daarvoor koos, als het niet mag haal ik het weg hoor


    Ik denk persoonlijk dat een elfje onder de mensen een beetje raar is xd


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Sydrian schreef:
    (...)

    Ik denk persoonlijk dat een elfje onder de mensen een beetje raar is xd
    ehm ja het was ook een onderdeel van haar geschiedenis en ze verbergt het maar ik verander het wel =)


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.