• Ik ben al meer dan een jaar opzoek naar foto's van twee personages voor een story, zodat ik zelf een goed beeld van hen in mijn hoofd heb,

    De een is een jongen/man van ongeveer halverwege de 20, hij heeft een bleke huid en donker haar (bruin of zwart)
    De tweede is een meisje van rond de 20 (mag wel iets jonger of ouder) heeft ook een bleke huid (mag ook wel een beetje getint) en heeft ook donker haar (bruin of zwart)

    Weet iemand misschien een (redelijk) bekend persoon die aan deze eisen voldoet?


    ©1998

    JJ Hamblett of Avan Jogia?


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Heb je al wat gevonden?


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Dinoshell schreef:
    Heb je al wat gevonden?


    Voor het meisje denk ik Nina Dobrev en voor de jongen Drew Roy, al ben ik nog niet helemaal tevreden... Ik denk dat ik dat nooit wordt ben te kieskeurig ^^


    ©1998

    Oke, maar waarom niet tevreden dan? Zoek je ook nog een bepaalde oogkleur of smth?


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    This beautiful motherfucker?


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Dinoshell schreef:
    Oke, maar waarom niet tevreden dan? Zoek je ook nog een bepaalde oogkleur of smth?


    Nee oogkleur kijk ik wel overheen, het is gewoon dat de personen "Het" moeten hebben, dat heb ik tot nu toe alleen nog maar gevonden bij Jade Raymond, maar die is te oud, en een foto van een man, maar dat is er maar 1


    ©1998

    Ed Westwick of Francisco Lachowski hebben 'het' ook niet? Haha


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Nope :|


    ©1998

    D:


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Dinoshell schreef:
    D:


    Ik weet het ben echt heel erg, maar ben ook al heel lang opzoek :3


    ©1998

    Ik ga helpen *O*


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Dinoshell schreef:
    Ik ga helpen *O*


    Jeej ^^


    ©1998

    Sean O'Pry
    Simon Nessman
    Arthur Gosse
    Simon van Meervenne
    Alex Dunsten


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Hatsumomo schreef:
    Een jonge Johnny Depp.


    Doe eens gek, en maak je eigen sprookje!

    Andrew Garfield?



    Olivia Wilde?

    [ bericht aangepast op 14 aug 2013 - 15:29 ]


    The truth is, once you learn how to die, you learn how to live. - Tuesdays with Morrie, Mitch Albom