• Ik ben al meer dan een jaar opzoek naar foto's van twee personages voor een story, zodat ik zelf een goed beeld van hen in mijn hoofd heb,

    De een is een jongen/man van ongeveer halverwege de 20, hij heeft een bleke huid en donker haar (bruin of zwart)
    De tweede is een meisje van rond de 20 (mag wel iets jonger of ouder) heeft ook een bleke huid (mag ook wel een beetje getint) en heeft ook donker haar (bruin of zwart)

    Weet iemand misschien een (redelijk) bekend persoon die aan deze eisen voldoet?


    ©1998

    Kristen Stewart?


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Demitria schreef:
    Ik snap niet dat je vet kieskeurig bent, het is niet zo dat mensen je verhaal afkeuren op de 'uiterlijke kenmerken' van je personages?


    Het gaat omdat ik een goed beeld in mijn hoofd heb van de personages, dat is voor belangrijk voor het schrijven, de lezers krijgen het niet eens te zien!


    ©1998

    DuchessAlpha schreef:
    (...)

    Het gaat omdat ik een goed beeld in mijn hoofd heb van de personages, dat is voor belangrijk voor het schrijven, de lezers krijgen het niet eens te zien!


    Je kunt in principe toch je eigen personage qua uiterlijk creëren, aangezien toch niemand het te zien krijgt. Dan kun je net zo goed een aantal mensen samenvoegen qua kenmerken?


    To infinity and beyond •

    Demitria schreef:
    (...)

    Je kunt in principe toch je eigen personage qua uiterlijk creëren, aangezien toch niemand het te zien krijgt. Dan kun je net zo goed een aantal mensen samenvoegen qua kenmerken?


    Dat klinkt wel heel voor de hand liggend, maar dit verhaal speelt zich zeg maar in mijn hoofd af, ik ben nu een paar jaar achter met schrijven als waar ik in mijn hoofd ben gebleven en ik wil graag gezichten hebben bij de mensen in mijn hoofd. Daardoor ben ik nu obsessief opzoek naar de perfecte persoon.


    ©1998

    DuchessAlpha schreef:
    (...)

    Dat klinkt wel heel voor de hand liggend, maar dit verhaal speelt zich zeg maar in mijn hoofd af, ik ben nu een paar jaar achter met schrijven als waar ik in mijn hoofd ben gebleven en ik wil graag gezichten hebben bij de mensen in mijn hoofd. Daardoor ben ik nu obsessief opzoek naar de perfecte persoon.

    Dat.. heb je sowieso toch al als je personage bedenkt? Tenminste ik wel.


    ars moriendi

    Phoebe Tonkin?


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Kristin Kreuk.
    Emilia Clarke.
    Nina Dobrev.
    Crystal Reed.


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Kathryn Mccormick


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Kaya Scodelario?


    ''There is no hell, no heaven either. This world is what we make of it.''