• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend geweldig en wil je dat met de rest van de wereld delen?

    Schrijf hier dan alles van je af!


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    JamesPotter schreef:
    Ik heb het nou al drie keer gebrobeert om Credits te kopen, maar ik krijg geen sms terug :')

    Zorgt dat je precies smst wat er staat. Dus als er "Quizlet2" staat, moet je ook echt "Quizlet2" smsen en niet "quizlet2"

    [ bericht aangepast op 15 aug 2013 - 15:14 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Father schreef:
    (...)
    Zorgt dat je precies smst wat er staat. Dus als er "Quizlet2" staat, moet je ook echt "Quizlet2" smsen en niet "quizlet2"


    Dat heb ik xd


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    JamesPotter schreef:
    (...)

    Dat heb ik xd


    Hier heb het ff opgezocht:

    Wat als ik mijn betaalde credits niet ontvangen heb?
    Je kan dan één moderator mailen of via contact om hulp vragen. Een van de moderators zal je dan vergoeden. Vergeet niet de tijd van aankoop, het aantal credits en jouw telefoon/GSM-nummer te vermelden. Van jouw nummer mogen de laatste twee cijfers ontbreken als je dat liever hebt in verband met je privacy.
    We vragen dit zodat we kunnen controleren of je ook echt voor je credits hebt betaald. ;)


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Scimmia schreef:
    (...)

    Hier heb het ff opgezocht:

    Wat als ik mijn betaalde credits niet ontvangen heb?
    Je kan dan één moderator mailen of via contact om hulp vragen. Een van de moderators zal je dan vergoeden. Vergeet niet de tijd van aankoop, het aantal credits en jouw telefoon/GSM-nummer te vermelden. Van jouw nummer mogen de laatste twee cijfers ontbreken als je dat liever hebt in verband met je privacy.
    We vragen dit zodat we kunnen controleren of je ook echt voor je credits hebt betaald. ;)


    Maar ik heb geen sms terug gehad, dus ik weet niet of ze het wel ontvangen hebben xd.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Ontopic aub, dit topic is niet bedoelt om vragen te stellen over de credits en daar antwoord op te geven.

    JamesPotter schreef:
    (...)

    Maar ik heb geen sms terug gehad, dus ik weet niet of ze het wel ontvangen hebben xd.


    Kijk even bij je credits xD Misschien heb je ze al en zijn ze vergeten jou een dingentje terug te sturen ;)


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Ik voel me goed, omdat ik een konijnenleven heb gered c:


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    HO - DAMN. Get out the way!


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Rugpijn:c


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Ugh, twee dagen extra? Kom op, een bezoekje is leuk, maar jullie weten dat ik daar verder helemaal niets te doen heb. Waarom kan ik niet gewoon nee zeggen? ><


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Crave schreef:
    Ik voel me goed, omdat ik een konijnenleven heb gered c:

    Ah so cute. Jaimy de konijnenredster. <3

    OT: Buikpijn staaaahp. Please. .__.
    You killing me here bro.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Waarom lijken sommige smiley's op oversekste pedo's? (no_chears)


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    (no_chears) ik verveel me


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Omygod ... you've got to be kidding me o.o

    hou op!


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.