• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend geweldig en wil je dat met de rest van de wereld delen?

    Schrijf hier dan alles van je af!


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Waarom kan ik geen gastenboek berichten meer sturen?


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Martenvilijn schreef:
    (...)

    Niet stoefen!!
    Ik heb geen beltegoed. (huil)
    Er zijn drie delen die ik zo graag zou filteren:)


    Wachten tot je btg hebt dan maar. 8D


    Your make-up is terrible

    I love his voice :3


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Hatsumomo schreef:
    (...)

    Wachten tot je btg hebt dan maar. 8D


    Jammer genoeg wel.:)
    In het echt heb ik evenveel geduld als Voldemort. zéro:'D


    Queer zijn is gewoon alles

    Oh lol, ik had niet eens in de gaten dat het aan het regenen is. Yay. :Y)

    Waarom heb ik dat niet gezien? Ik schaam me dood..


    'Darling, just hold on'

    Spierpijn...

    Oke, ik heb het maar gewoon gedaan. Ik deed toch niets anders met die credits. *O*


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Lol opeens gaan best veel mensen die ik ken op Q Credits kopen :'D

    [ bericht aangepast op 15 aug 2013 - 14:54 ]


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Scimmia schreef:
    Lol opeens gaan best veel mensen die ik ken op Q Credits kopen :'D


    Logisch XD veel mensen konden alleen maar via sms kopen en nu die functie er weer is, willen veel mensen graag GM, om die klote RPG, ik zoek stories etc topics uit de actieve topics te krijgen :3


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Nelean schreef:
    (...)

    Logisch XD veel mensen konden alleen maar via sms kopen en nu die functie er weer is, willen veel mensen graag GM, om die klote RPG, ik zoek stories etc topics uit de actieve topics te krijgen :3


    RPG's niet, die doe ik zelf,
    Ik wil stories promoten, JB en 1D eruit hebben :'D

    Binnenkort heb ik het!!!


    Queer zijn is gewoon alles

    Nelean schreef:
    (...)

    Logisch XD veel mensen konden alleen maar via sms kopen en nu die functie er weer is, willen veel mensen graag GM, om die klote RPG, ik zoek stories etc topics uit de actieve topics te krijgen :3


    Tja een goude handel.
    Ik wil geen rpg's maar die ik zoek stories dingen wel :'D
    En Quizlet reclame vrij is ook een voordeel *O*


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    pft je komt net kijken man je zal het lang uithouden hier hahahaha =') ik ben hier te oud voor.


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Ik heb het nou al drie keer gebrobeert om Credits te kopen, maar ik krijg geen sms terug :')


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    JamesPotter schreef:
    Ik heb het nou al drie keer gebrobeert om Credits te kopen, maar ik krijg geen sms terug :')


    Je moet Quizlet wel met hoofdletter schrijven he. Bij mij ging het eerst ook verkeerd..