• Al gelopen nacht ben ik dus uit gegaan in de club waar ik altijd kom wanneer ik uit ga, nu ga ik niet veel uit want ik vind het normaal veel leuker om met een groepje van mn beste vrienden op de bank te gaan drinken en praten. Maar goed ik was dus in de get back in rotterdam, normaal gebeurd daar niet veel behalve leuke gezelligheid en mensen die je snel leert kennen. Als ik uit ga houd ik altijd mijn drankje in de gaten en neem zelden wat aan van vreemde mensen omdat ik heel goed bekend ben met partydrugs in het glaasje (heb een aantal keer het gezien bij mensen en vrienden).
    Goed ik heb aardig wat gedronken, hoewel dit niet eens in de buurt kwam van wat ik normaal drink op een avondje uitgaan en voelde mij toch misselijk en draaierig. mijn beste vriendin loopt naar me toe en trekt me mee naar buiten en deelt mij mee dat ze had gebraakt en zich niet goed voelde, dus hebben we mijn vriend gebeld en die kwam ons halen. het stuk lopen van de club naar de achterkant van het station was een regelrechte hel, ik liep scheef, alles draaide en ik zag echt dingen die er niet waren. maar ik bleef wel mn gezonde verstand houden maar dit veranderde halvewegen de rit in de auto. vanaf hier is alles zwart en heeft mijn vriend en beste vriendin dit verteld aan mij.
    ik lag roerloos met mn ogen open in de auto, ik reageerde nergens op, geen pijnprikkels of harde geluiden geen kriebels niet. ik woon in een flat met 7 trappen en toen ik even bij was hebben ze mij met zn tweeen de auto uit getrokken, maar bij elke trap zakte ik weer in elkaar en was ik weer niet te bereiken. ik heb geprobeerd mijzelf open te krabben, heb bijna gevochten (in paniek) met mijn vriend en probeerde te vluchten om daarna weer out te zijn.
    Het heeft hen twee uur gekost voor ik in mn bed lag.

    Mijn beste vriendin heeft het zelfde gedronken als ik, maar heeft de drugs waarschijnlijk uit gebraakt. Dit was echt het engste dat ik ooit heb mee gemaakt. ik voel me nog steeds ziek en moe en heb waarschijnlijk heel erg veel geluk gehad.

    wie heeft ook zo iets mee gemaakt?


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Hé, bah. Dat lijkt me echt naar om mee te maken. :/ Gelukkig heb je zulke oplettende vrienden en hebben ze goed voor je gezorgd. Beterschap voor nu dan. (:


    "I shut my eyes in order to see.'

    Fauxlivia schreef:
    Hé, bah. Dat lijkt me echt naar om mee te maken. :/ Gelukkig heb je zulke oplettende vrienden en hebben ze goed voor je gezorgd. Beterschap voor nu dan. (:
    tnx, ja gelukkig wel, had nooit gedacht dat het mij zou overkomen gezien ik altijd goed oplet enzo. maar was ontzettend blij dat ik weg was uit de stad voordat het lichtje uit ging.


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Jezus, wat eng. o.o
    Wat een gestoorde gekken zijn er ook op deze wereld. Ik heb nog nooit zoiets meegemaakt, maar ik snap dat het verschrikkelijk kut is.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Dat klinkt echt heel eng... gelukkig heb je zulke goede vrienden.
    Ik heb dat nog nooit gezien of meegemaakt, hopen dat het zo blijft, bah.

    Holy shit, dat is niet niks. En je wist zeker dat er niemand iets in je drankje had gedaan? Gelukkig gaat het goed met je. Hm, ik zou de volgende keer echt opletten wie mijn drankje inschenkt/bedient.

    Zelf heb ik zoiets - gelukkig - niet meegemaakt.

    [ bericht aangepast op 25 aug 2013 - 21:53 ]


    "I'm a loser, that means I've been lost before."

    Jezus wat een klote streek! Belachelijk dat je niet een normaal uit kunt gaan, beterschap!


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Oh. my. gosh. Dat is echt heel griezelig zeg, als je je dan ook nog bedenkt hoe extreem fout het had kunnen gaan. Ik wens je heel veel beterschap en ik kan me voorstellen dat je zo geschrokken bent.


    Chaos is a ladder.

    Dat lijkt mij heel eng!
    Allezinds veel beterschap!!!(flower)


    We will not be quiet, Stonewall was a riot!

    Whimsicle schreef:
    Holy shit, dat is niet niks. En je wist zeker dat er niemand iets in je drankje had gedaan? Gelukkig gaat het goed met je. Hm, ik zou de volgende keer echt opletten wie mijn drankje inschenkt/bedient.

    Zelf heb ik zoiets - gelukkig - niet meegemaakt.
    Ja heel zeker, ik ken mijn eigen dronk ook goed, maar de bom sloeg in toen we ruim een half uur drie kwartier weg waren uit de club en toen had ik (voordat we de club uit gingen) al een kwartier niets gedronken. Want doordat ik me al wat vreemd voelde kapte ik ook direct met drinken.
    waarschijnlijk had i 2 sec. mn drankje niet in het zicht want ik laat nooit wat staan, die lijers zijn zo snel...


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Ai, das echt naar! En het lijkt mij ook echt eng...
    Voel je je nu weer wat beter?


    Stenenlikker

    Dat klinkt echt eng, Gelukkig dat je zulke goede vrienden heb.


    -

    Gawain schreef:
    Ai, das echt naar! En het lijkt mij ook echt eng...
    Voel je je nu weer wat beter?
    opzich wel, heb geen blackouts meer ofzo, maar voel me zwakjes en trillerig maar dat is te verwaarlozen met vannacht haha xD nu heb ik zelf nauwelijks last gehad van de nacht omdat ik zelf niets meer weet ervan maar het is bizar eng om smorgens wakker te worden niets meer te weten en mn vriendin en mijn partner vertellen me die shit >.< creeps me out


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    RavensMoon schreef:
    (...)opzich wel, heb geen blackouts meer ofzo, maar voel me zwakjes en trillerig maar dat is te verwaarlozen met vannacht haha xD nu heb ik zelf nauwelijks last gehad van de nacht omdat ik zelf niets meer weet ervan maar het is bizar eng om smorgens wakker te worden niets meer te weten en mn vriendin en mijn partner vertellen me die shit >.< creeps me out


    Hmm, geloof ik graag dat het eng is om niks meer te weten... Maarja, mooizo dat het wel weer beter gaat.


    Stenenlikker

    Wow, dat is nogal wat!
    Ik zit liever thuis op de bank met een zak chips *O*

    Ieuw lijkt me eng.
    Het is me nooit zelf overkomen maar van vriendinnen heb ik 2 'gelijkaardige' verhalen.
    De vriendin van mijn broer was 1x op een feestje met een vriendin en die haar vriend. Ze is zo iemand die heel snel contacten legt en ze ook op een of andere manier in stand kan houden, en er was een groepje jongens waarvan ze er een paar wel ongeveer kende. Daar ging ze dus mee praten, en ze heeft van een van hen ook meegedronken. Het verhaal gaat ook dat zij zich op een bepaald moment slecht begon te voelen, echt heel slecht, en vroeg om naar huis te gaan. Ze wist het zelf ook niet meer, maar ze is daar ergens in elkaar gestort, en haar vriendin en die haar vriend hebben haar ook echt naar huis moeten slepen. uiteindelijk werd ze ook gewoon wakker, en wist ze alleen nog dat ze zich slecht had gevoeld.
    - het is ebst gelijkaardig, maar het verschil is dat zij denk ik minder heftig was dan jij vanaf de moment dat ze voor de eerste x flauwviel-

    Een andere x ging ik eens uit met vriendinnen, een van mijn eerste feestjes, en mijn ene vriendin was echt goed zat en in een echte party bui. Toen in die tijd was zij de persoon die altijd moest bewijzen dat ze elke jongen kon binnendoen.
    Nu in ieder geval, ze was echt gestoord die avond, plakte bij echt elke persoon die mannelijk was en heeft echt veel meegedronken uit bekertjes van andere.
    Ik was zelf ook best zat dus er zijn ongetwijfeld dingen die ik ben vergeten, maar toen ik er nuchter over terug dacht, leek het op het einde van de avond inderdaad echt of ze gewoon echt gek was geworden, want haar gedrag was echt niet meer te houden (echt hysterisch dansen tegen mensen roepen, dat soort dingen). Toe we thuis kwamen - ze was echt de hele tijd irritant, echt plakken aan mij (en we zijn niet lesbisch haha) - moest ze ineens kotsen, en echt veel. Ze heeft zeker een half uur staan kotsen, en ik en mijn andere vriendin probeerde echt met haar te praten, maar ze reageerde helemaal niet, maar echt helemaal niet, niet eens op haar eigen naam, en toen we haar naar de wc probeerde te brengen (ze w beginnen met kotsen in de woonkamer) werkte ze ook echt niet normaal tegen. Nuja, ongeveer een halfuur na die kots eruit was kreeg ze haar klop en kon ze zich letterlijk nauwelijks rechthouden. We hebben haar nog in de douche gezet, en uiteindelijk is ze gewoon al zittend in het deurgat in slaap gevallen. We hebben haar nog in bed gezet, en de volgende ochtend, je raad het al, was elke herinnering gewoon verdwenen; het laatste wat ze herinnerde was ongeveer van een halfuur voor we het feestje verlieten.

    Achja, je bent in ieder geval niet de enige die het voor heeft gehad, als dat een troost kan zijn ;3 Maar heb je een idee hoe dat spul in je drankje is gekomen? Daar zou je achter moeten proberen komen, want als je zegt dat je er op lette, en het toch is gebeurt... Klinkt echt gevaarlijk.
    Het vreemdste vind ik nog steeds dat je jezelf begon pijn te doen. ;3 In ieder geval, veel sterkte, ik hoop dat zoiets je niet nog is moet overkomen.


    effort never betrays you