• - Ik weet niet of dit hier goed staat, waarschijnlijk wel ^^-

    Mijn vriendin en ik hebben kaartjes gereserveerd voor de rodeloperpremière in Alkmaar op 20 augustus.
    Wij zitten dan op rij 13, stoelen 17 en 16.

    Ik vroeg me af of er nog meer mensen naar de rodeloperpremière gaan op 20 augustus.
    En zo ja, waar ?


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    De 28ste ga ik gewoon naar de film zelf, dan komt ie uit in België. Geen flauw idee waar ik ga zitten, want een vriendin voor mij zou voor de kaartjes regelen.


    “Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced.”

    Nightlite schreef:
    De 28ste ga ik gewoon naar de film zelf, dan komt ie uit in België. Geen flauw idee waar ik ga zitten, want een vriendin voor mij zou voor de kaartjes regelen.


    Leuk toch (: Nu maar hopen op goede plaatsen, haha.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Ik ga in Hilversum.


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Ik ga sowieso naar This Is Us, maar veel later dan de meeste Directioners. Ik heb gewoon geen zin in een drukke bioscoop, haha!


    Pretty is just a pretty word.

    Ik heb niemand om mee te nemen, dus waarschijnlijk ga ik niet eens. Ik wacht denk ik gewoon tot hij uit is op DVD..


    'Darling, just hold on'

    Ik wil de film sowieso zien maar ik wacht wel tot ik hem kan downloaden of w/e. Ik heb geen zin om naar een première of een drukke bios te gaan omdat 99% van de fans helemaal uit hun dak gaan om de kleinste dingen :') Kijk het liever in m'n eentje in alle rust.


    "Libraries were full of ideas – perhaps the most dangerous and powerful of all weapons."

    Ik wil de film sowieso zien maar ik wacht wel tot ik hem kan downloaden of w/e. Ik heb geen zin om naar een première of een drukke bios te gaan omdat 99% van de fans helemaal uit hun dak gaan om de kleinste dingen :') Kijk het liever in m'n eentje in alle rust

    haha true, en dat is juist zo leuk. Het wachten voor het concert was mede zo leuk door de fans. Sommige zijn echt zwaar gestoord. zeker toen de VIPS binnen waren en begonnen te gillen en aan onze kant van de hekken dachten ze dat het de jongens waren dus toen kwam een stormvloed gillende en huilende meiden langs. Ik vind dat juist wel leuk eigenlijk, die sfeer. Maar ik ga gewoon lekker in de bios met een vriendin misschien 2 vriendinnen.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Praesidium schreef:
    (...)

    Omg, het zou me zo geweldig lijken om daar heen te gaan, haha.


    Mij ook, maar ik doe niet mee aan die wedstrijd, aangezien ik niemand van 18+ ken die mee zou willen gaan. :')


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    IrishNialler schreef:
    haha true, en dat is juist zo leuk. Het wachten voor het concert was mede zo leuk door de fans. Sommige zijn echt zwaar gestoord. zeker toen de VIPS binnen waren en begonnen te gillen en aan onze kant van de hekken dachten ze dat het de jongens waren dus toen kwam een stormvloed gillende en huilende meiden langs. Ik vind dat juist wel leuk eigenlijk, die sfeer. Maar ik ga gewoon lekker in de bios met een vriendin misschien 2 vriendinnen.


    Hahah nee ik vind dat alles behalve leuk, ik erger me er dood aan. Als ik een film kijk wil ik die in alle stilte kijken en als meiden dan gaan lopen gillen/janken, wil ik ze alleen maar knock-out slaan.


    "Libraries were full of ideas – perhaps the most dangerous and powerful of all weapons."