• Join us:

    Berna - Hayes - 9 november
    Lieke - Millecam - 8 maart
    Miriam - Vernon - 5 maart
    Anouk - Bombalurina - 17 maart
    Gabriëla - Alagic - 29 december
    Aniek - Donner - 24 december
    Melissa - Plinius - 22 januari
    Ness - Seyyit - 23 september
    Marlijn - Alphadi - 24 december
    Noek - Maberu - 27 juni
    Marie - Amliande - 3 juni
    Myke - Filettino - 25 juli
    Kayleigh - InsaneMe - 21 januari
    Amber - Limits - 7 maart
    Anne - xAnneS - 22 februari
    Fren - Loian - 9 januari




    Shipnames:

    Harry - Melissa > Marry
    Harry - Berna > Berry
    Louis - Lieke > Louke
    Liam - Anouk > Noam
    Liam - Marlijn > Miam
    Liam - Noek > Liek
    Niall - Aniek > Aniak
    Niall - Ness > Nessiall
    Niall - Myke > Miall
    Zayn - Miriam > Mayn
    Zayn - Gabriëla > Zabriëla




    Afwezigheden:
    Aniek: 22 juli t/m 11 augustus , 18 augustus t/m 24 augustus
    Marlijn: 22 juli t/m 11 augustus , 18 augustus t/m 24 augustus
    Marie: 28 juli t/m 26 augustus
    b]Berna:[/b] 18 juli t/m 8 augustus
    Noek: 3 t/m10 augustus, 16 augustus t/m 1 september
    Ness: 1 augustus t/m 1 september

    [ bericht aangepast op 14 aug 2013 - 19:49 ]


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    Plinius schreef:
    TADAAAAA. Ik ben niet goed in beschrijven hoe ik me voelde. "Zalig" is wat hij vond ervan vond, en ik ook. <3

    Duuuuuussss, ik zal het volledig uitleggen voor de mensen die niet weten waar ik eergisteren en gisteren zat. (;
    Met een groepje van de zwemclub hadden we het idee om bij iemand in de tuin te gaan kamperen. Die persoon werd S. Eergisteren was het dan zover en ik ging er zoals iedereen heen en ik wist dat het echt leuk ging worden met die bende idioten. We waren met z'n zevenen; Ik, J., E., S. (bij wie het dus was), R., B. en F. (dat is de stiefbroer van S, maar hij zit niet in de zwemclub. Wel één van de meest geniale mensen erver, en ook heeeeel erg perv.) Even tussendoor: 99% van onze gesprekken gingen over seks of iets dat ermee te maken had, serieus. Nou, iedereen was aangekomen, toen we gingen trampolinespringen en zo. Het werd avond en we besloten dat het tijd was om de barbecue aan te steken. Uiteindelijk deed P. (de vader van S.) alles voor ons, haha. We hadden gegeten en het begon lichtjes donker te worden, toen we de trampoline helemaal verschoven naar achteren in de tuin -die hebben echt een grote tuin- zodat we er 's nachts ook op konden en zo. Toen gingen we lekker op de trampoline liggen/zitten en gewoon wat praten. (over raadsels die ik moest oplossen, en seks natuurlijk). En J. dacht dat het leuk was om zijn hoofd op mijn schoot te leggen. Ik had er geen problemen mee, we zijn goede vrienden en zo, dus ja. Ondertussen gingen E. en B. lekker kussen en zo, terwijl wij erop zaten te kijken, haha. Toen ging J. even weg naar wifi zoeken voor zijn Ipad en kwam S. op mijn schoot liggen. (bij nader inzien was dat de grootste fout van de avond haha). Toen kwam J. terug en ging ik op zijn buik liggen met mijn hoofd, terwijl er nog altijd twee elkaar bleven kussen. Ondertussen werd het avond en kouder en kouder. (HET WAS ECHT HEEL KOUD DIE NACHT OMFG MIJN VOETEN VROREN ERAF. Yay voor mij die kousen vergeten was, lol). Maar S. ging dan heel de tijd zeggen van 'Hey, Melissa, kom je hier zitten' en die dingen en ik wilde dat dus niet haha. J. had nooit van mijn schoot moeten gaan, dan had ik niet heel de avond iemand gehad die plots een crush op me had. Eigenlijk denk ik wel dat het was om E. jaloers te maken (hij was al een hele tijd overduidelijk op E. verliefd en kan het vast niet aanzien nu zij met B. is) Maar het werd dus kouder en aangezien E. mijn dekentje had afgepakt omdat zij te lui was om achter haar trui te gaan in de tent vijf meter verder, had ik dus niks om aan te doen, buiten het shortje, T-shirt, pull en de sandalen die ik droeg. Maar toen gingen we dus het kampvuur aansteken en ik had me in J's stoel gezet en dus kwam hij gewoon lekker op mijn schoot zitten, haha. -hij woog echt licht vond ik, of het lag aan mijn benen die opeens 65 kg konden dragen ;p- en na een tijdje was het echt te warm en gingen we ons op de trampoline leggen. Jammer genoeg werd de trampo en het gras en alles nat doordat het steeds meer avond werd. Uiteindelijk werd het koud op de trampo en ging J. zijn slaapzak halen. Hij legde het over hem en mij heen, terwijl de rest -op R. na, die heel de nacht in zijn FUCKING T-SHIRT IN DIE KOUD BLEEF ZITTEN OMFG-, ook achter slaapzakken en zo. F. kwam aan mijn linkerkant liggen en J. aan mijn rechterkant. Naast F. aan zijn linkerkant lagen dan E. en B. die waarschijnlijk weer lagen te kussen, haha. S. zat ondertussen als een verslaafde op J's Ipad te spelen en R. die hield het vuur brandende haha. Ondertussen had J. een arm onder mijn hoofd gelegde, en F. ook, waardoor ik echt het beste hoofdkussen ooit had, haha. F. was ondertussen iedereen aan het amuseren door de grappigste verhalen ooit te vertellen en naar zijn honderden meisjes te bellen, om te vragen of ze niet even uit hun huis konden ontsnappen om bij ons te komen (uiteindelijk kwam er niemand, omdat ze allemaal plots op reis waren HAHAHA). Mijn ene been lag ondertussen half tussen die van E. en hij had zijn andere arm op mijn buik gelegd. Zo ging het dus een hele tijd, tot hij naar de wc moest en S. mij weer allerlei dingen vroeger, like whut. Maar oké, J. kwam terug en we gingen weer even rond het vuur zitten omdat het echt koud was. Toen ging J. op z'n stoel zitten en ging ik uiteindelijk op zijn schoot zitten en hij sloeg weer een arm om me heen. Na een tijdje werd het weer te warm en verschoof iedereen -op S. en R. na- weer naar de trampoline. Ondertussen was het wel al duidelijk dat er amper geslapen ging worden. Ik zag een hele hoop vallende sterren btw, een stuk of 40 misschien wel. Na 2 waren mijn wensen al op, HAHAHA. Maar ik ging dus weer liggen, nu aan de andere kant van de trampo, naast E., die nog steeds druk bezig was met B. J. kwam weer naast me liggen en ik werd zowat geplet, omdat iedereen zowat naar het midden geduwd werd. :') Maar we lagen dus weer zoals voorheen. ^^ We lagen echt met 5 op één meter of zo, omg. Zo ging het dus ook weer een tijdje, tot ik naar de wc moest en E. mee ging. Wij gingen dan over J. en mij praten en ik zei dat ik niet op hem verliefd ben. Toen zei ze dat het misschien was omdat hij wilde zien hoe ik reageerde of dat hij op mij was (wat ik niet geloofde). We gingen dan terug en volgens mij was het dan ergens middernacht of zo, idk. En ik denk ook dat het dan was dat we anders lagen op de trampo. De tegenovergestelde richting van daarnet, met E. en B. links, F. ertussen gedrukt, en J. en ik. We lagen met onze ruggen naar F. toe, en E. en B. ook. Ondertussen lag R. volgens mij te slapen of zo en S. besloot nog wat op de Ipad te gaan spelen. :') Het kwam er dus op neer dat J's arm weer onder mijn hoofd lag en zijn andere op mijn buik. Ik legde toen mijn ene hand op de zijne en mijn andere raakt lichtjes de zijne (das die die onder mijn hoofd lag) en het voelde echt ajhzygdeygdfjyerg, zelfs al was ik niet verliefd op hem. Het voelde dat ik deed waarvan alle meisjes dromen haha. Op een bepaald moment kroop mijn T-shirt wat naar omhoog en in plaats van gewoon zijn hand erop te leggen, trok hij eerste mijn T-shirt terug naar omlaag en hgshdgfey. Ondertussen bleven ze seks verhalen vertellen en de traag ging echt traag vooruit, maar ik vond het niet eens erg of zo. R. was terug wakker geworden en ondertussen lag B. in slaap. En J. en ik bleven elkaar zo aanraken en hij trok me steeds wat dichter naar zich toe en zo. Zijn hand lag over de mijne en onze vingers speelden de hele tijd met elkaar. Ondertussen was iedereen aan het zeggen dat we cute waren samen en op een bepaald moment ging E. van ons foto's trekken, like wtf. Ergens daarvoor had hij ook gezegd dat hij me nog ging kussen die avond -al lachend wel- en ik zo kei droog: "Nee, misschien als ik slaap" en hij dan: "nee, dat zou echt laf zijn". Zo lagen we daar dan een paar uur, ik voelde me echt zalig met zijn armen om me heen en steeds als hij zei "ik heb het koud" en ik antwoordde "ik ook" trok hij me terug een stukje naar zicht toe. En op een bepaald moment ging hij zelfs kussen op mijn rug en hoofd drukken en we bleven gewoon zo liggen en het was echt fucking lief wat hij deed en omfg. We lagen er schattiger bij dan B. en E. :') Toen werd het ochtend -het was rond zes uur- en toen dat S. om een liedje te gaan zingen LIKE WTF IS ER MIS MET DIE GAST? IK EN J. WILDEN SLAPEN BEGINT DIE DAT LIEDJE VAN COLA TE ZINGEN. En E. lag toen al als een blok in slaap. Die slaapt echt overal door, want ik hoorde de rest roepen van "HE, ZE SLAAPT MET HAAR DUIM IN HAAR MOND HAHAHAAH" en ze sliep er nog door. ._. Uiteindelijk heb ik helemaal niet geslapen en J. een beetje. Oh ja, S. was J. aan het plagen door te zeggen dat hij mij moest kussen (ik had eerst niet door waar het over ging, omdat hij het had uitgebeeld en ik had dat niet gemerkt) maar J. zei gewoon "nee". Toen was het trouwens echt dodelijk koud.
    Uiteindelijk besloot ik op te staan en naar de wc te gaan en ik voelde me kei raar omdat ik niet wist wat we nu eigenlijk hadden. Het voelde meer dan als beste vrienden en minder dan een relatie, aangezien ik nog steeds niet verliefd was. En ik denk/weet dat J. zich echt precies hetzelfde voelde. Nja, daarna ging het zoals daarheen en werd iedereen langzaam wakker en zo. (we waren nog met drie die niet geslapen hadden: ik, S. en F.) We ruimden alles op en zo , gingen met de fiets naar het dorpje achter eten zoeken, speelden binnen wat en zo. Ik leerde schaken, heuj! J. zat weer even op mijn schoot, maar dat was het. E. bleef zeggen dat we schattig zouden zijn samen. ._. We gingen weer eten en daarna besloten we te pokeren. EN OMG IK KAN POKEREN NU. E. en ik waren samen, omdat we het nog nooit gespeeld hadden en we toch een beetje kans moesten hebben. Eigenlijk deed ik al het denkwerk, maar oké. En op een bepaald moment wonnen we vijf rondes na elkaar, met de beste combinaties die je kan hebben! Uiteindelijk verloren we wel van B. -we hebben daar echt lang gezeten, haha. Toen gingen we ons weer vervelen en zo, en even waarheid, durven of doen spelen. Natuurlijk moest iemand mij kiezen en daarna E. zeggen -ik had durven gekozen, doe ik echt altijd haha- "1: kus joachim" "2: kus zijn buik" -like wtf is haar probleem- en als laatste B. "kus S." en ik van: nee, gaat niet gebeuren en J: de persoon zelf moet er ook wel mee akkoord zijn. Nou, uiteindelijk besloten J, ik, B. en R. naar huis te gaan met de fiets. S. en ik waren de enigen die ons dipje nog niet hadden gehad, en al zo'n 31 uur wakker waren. :') Uiteindelijk zou ik mijn dipje gewoon niet hebben en zou ik winnen, yay! Haha, ik werd echt niet moe. xd Maar we gingen dus naar huis en J. reed een tijdje naast mij, maar we zeiden niets over wat er 's nachts gebeurd was of zo. Toen moesten J. en R. afslaan en reden B. en ik nog even samen.
    Uiteindelijk geraakt ik na een uur of zo levend thuis, en ging ik J. sturen dat ik nog leefde en mijn dipje nog steeds niet had gehad. Toen bleven we sturen en uiteindelijk begonnen we over 's nachts en hij zei om te lachen dat hij me haatte omdat ik de enige was die z'n dipje niet had gekregen haha. En ik zo: "Love you too<3" en hij: "Slijmbal xx" en ik: "Ja, wie was diegene die vannacht kusjes op mijn rug en haar drukte" en toen begon het. En zo kwam ik erachter dat hij zich net hetzelfde had gevoeld en soms zei hij iets waardoor ik nu niet echt meer wat hij voor mij voelt. :/
    Alleszins, ik ben erachter gekomen dat ik zowat de beste nacht ooit heb gehad, waarvan alle meisjes dromen haha. En dat mijn beste vriend fucking romantisch en lief is. <3
    Pittig detail: binnen een uurtje heb ik samen met hem training. (;
    Oh, en over die berichten en wat er gebeurd is hebben we afgesproken er niemand iets over te vertellen of zo. c:

    EN FUCK DIT IS EEN MEGA POST.

    Ik heb btw niet gecontroleerd op fouten. :x



    MELISSA. ASKFJASDKLHFDSKLGHSKLDF. Geluksvogel...


    Reality's overrated.

    Alagic schreef:
    (...)

    Nou.. het's ook kut als het gebeurd.
    Maarja, zulke dingen kan je beter niet zeggen. haha.


    Haha. Ja.


    Reality's overrated.

    Ik gebruik deze smiley te vaak omg: c:


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    Vernon schreef:
    Ik gebruik deze smiley te vaak omg: c:


    You're strong enough to win without a war || Vaucluse >> Thread.

    Talk dirty to me. tudududuudud


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    Ik wil net zo kunnen dansen als Jason Derulo, maar ik kan niet dansen. :')


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    Vernon schreef:
    Talk dirty to me. tudududuudud


    HEY DAT'S MIJN LYRICS HAHAHA


    Danmarks Dynamite.

    Dat liedje is zo aanstekelijk om te dansen omg maar ik kan niet dansen asdfghjkl


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    Alagic schreef:
    (...)

    HEY DAT'S MIJN LYRICS HAHAHA


    HAHAHAH I'M STEALING IT


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    Het lijkt me echt tof als jullie ooit eens bij konden komen slapen, weetjewel.
    Maar dat's never gonna happen. :c


    Danmarks Dynamite.

    Vernon schreef:
    (...)

    HAHAHAH I'M STEALING IT


    fuck you


    Danmarks Dynamite.

    Ja gewoon logeren met z'n allen omg c:

    Maar ik denk dat door mij m'n ouders minder vertouwen hebben gekregen in mijn internet vriendschappen. :/ Ik had zo'n meisje leren kennen, we hadden gewoon hele leuke gesprekken enzo. Ze zou bij mij komen logeren. Maar toen begon ze alleen maar te zeuren en was irritant. Alsof dat nog niet genoeg was ging ze bij m'n moeder zeuren via Facebook en ook bij een vriendin van me. So I got mad. c: En toen vond ze mij opeens arrogant en egoïstisch dus nu moet ik m'n ouders uitleggen dat ze niet meer gaat komen. En waarschijnlijk hebben ze dan dus geen vertrouwen meer in m'n internet vriendschappen I think....
    Zou het van jullie ouders ooit mogen ? Meeten?


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    Alagic schreef:
    (...)

    fuck you


    I love you too


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    Vernon schreef:
    Ja gewoon logeren met z'n allen omg c:

    Maar ik denk dat door mij m'n ouders minder vertouwen hebben gekregen in mijn internet vriendschappen. :/ Ik had zo'n meisje leren kennen, we hadden gewoon hele leuke gesprekken enzo. Ze zou bij mij komen logeren. Maar toen begon ze alleen maar te zeuren en was irritant. Alsof dat nog niet genoeg was ging ze bij m'n moeder zeuren via Facebook en ook bij een vriendin van me. So I got mad. c: En toen vond ze mij opeens arrogant en egoïstisch dus nu moet ik m'n ouders uitleggen dat ze niet meer gaat komen. En waarschijnlijk hebben ze dan dus geen vertrouwen meer in m'n internet vriendschappen I think....
    Zou het van jullie ouders ooit mogen ? Meeten?


    Uh ja. Ik denk dat ik wel mag.
    Ook omdat ze jullie op tiny heeft gezien.
    En Marieke -LostCause- is nu een hele goede vriendin van mij en haar ouders zijn dol op haar. c:
    Eigenlijk zouden we moeten regelen, omg.
    DREAMS. DREAMS. DREAMS.


    Danmarks Dynamite.

    Vernon schreef:
    (...)

    I love you too


    you make me emotional.


    Danmarks Dynamite.