• Ik ga komend school jaar vlak voor de herfstvakantie een week met school naar Barcalona en ik ben al begonnen met checklijstjes -you can never be too early- en ik vroeg me dus af of iemand nog iets zag dat ik miste?='D

    Insuline
    Batterijen voor de pomp
    Naald setjes
    Doorzichtige pleisters
    Leukoplast remover
    Emlazalf
    Ijsblokjeszakjes
    Dextro
    prikapparaat
    naaldjes voor prikpen
    stripjes voor prikpen
    batterijen voor prikapparaat
    Spuiten
    (vakantiepomp)
    Euthirox
    De pil
    Magnesium
    paracetamol


    Bh’s
    Onderbroeken
    Sokken
    Shirtjes
    Topjes
    Jurkjes
    Shortjes
    Rokken
    Broeken
    Galaxy legging
    Schoenen -> ballerina’s, gympen, slippers.
    Riem
    Zonnebril
    Vest
    Pyjamma
    Bikini
    Jas

    Parfum
    Deo
    Scheermesje
    Epileertang
    Mascara
    Lippenstift
    Nagelak
    Nagellakremover
    Borstel
    Droogshampoo
    Shampoo
    Handdoeken (navraag doen bij leraren)
    Tandpasta
    Tandenborstel
    Make-up reiniger
    Wattenschijfjes
    wattenbollen
    Sierraden -> kettingen, ringen, oorbellen, armbanden.
    Nagelknipper
    Haardroger
    haarband
    bodylotion
    handreiniginggel
    Haarklemmen
    helastiekjes
    haarspelden
    Zonnebrand crème
    Aftersun
    Wattenstaafjes
    handspiegel
    washandjes

    Mobiel
    oplader
    koptelefoon
    oortjes
    boek(en)?
    Uno kaartspel

    Fleece deken
    kussen
    Flessen met water
    Bidons
    (rugzak?)
    koeltasje

    Eten
    Drinken
    geld
    pinpas

    [ bericht aangepast op 16 aug 2013 - 17:36 ]


    You were born original, don't die as a copy.

    Holy mother of god, wat neem jij veel mee.

    Remain schreef:
    (...)

    Dat just kidding lees je ook gewoon niet of zo, gast


    Sarcasme? Natuurlijk heb ik dat gelezen, die reactie was voor de lol:)


    We will not be quiet, Stonewall was a riot!

    Ik neem ook altijd veel te veel mee als ik ergens heen ga, vooral als dat met school is. Ik ging ook met school een week naar Spanje, toen had ik 5 paar schoenen mee :x Maar goed, we gingen met het vliegtuig --> 20 kilo dingen mee, dan kan ik er net zo goed gebruik van maken :Y) Beter te veel dan te weinig mee.

    Maar goed, hier zijn wat dingen die je denk ik niet nodig gaat hebben.
    - Ijsblokjeszakjes
    - Galaxylegging
    - Als je veel moet lopen zou ik de ballerina's niet meenemen
    - Lippenstift
    - Nagellak en nagellakremover
    - Wattenschijfjes óf wattenbollen meenemen

    Daarnaast zou ik als ik jou was in de bus een joggingbroek dragen, met in je handbagage een korte broek zodat je die aan kan doen als je ergens in Spanje een stop hebben. Naast de joggingbroek nog één lange broek, wees slim en doe een broek die overal bij past. Als je schouders snel verbranden is het verstandig meer shirtjes dan topjes mee te nemen. Voor de rest zou ik geen rokjes meenemen, maar alleen korte broekjes. Als je veel moeten lopen zijn korte broekjes wat handiger denk ik.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ailurophilia schreef:
    (...)

    I do have to agree with this.


    Ik denk dat de meeste meisjes dat doen hahah.


    “Never put your faith in a Prince. When you require a miracle, trust in a Witch.”

    Sydrian schreef:
    Ik neem ook altijd veel te veel mee als ik ergens heen ga, vooral als dat met school is. Ik ging ook met school een week naar Spanje, toen had ik 5 paar schoenen mee :x Maar goed, we gingen met het vliegtuig --> 20 kilo dingen mee, dan kan ik er net zo goed gebruik van maken :Y) Beter te veel dan te weinig mee.

    Maar goed, hier zijn wat dingen die je denk ik niet nodig gaat hebben.
    - Ijsblokjeszakjes
    - Galaxylegging
    - Als je veel moet lopen zou ik de ballerina's niet meenemen
    - Lippenstift
    - Nagellak en nagellakremover
    - Wattenschijfjes óf wattenbollen meenemen

    Daarnaast zou ik als ik jou was in de bus een joggingbroek dragen, met in je handbagage een korte broek zodat je die aan kan doen als je ergens in Spanje een stop hebben. Naast de joggingbroek nog één lange broek, wees slim en doe een broek die overal bij past. Als je schouders snel verbranden is het verstandig meer shirtjes dan topjes mee te nemen. Voor de rest zou ik geen rokjes meenemen, maar alleen korte broekjes. Als je veel moeten lopen zijn korte broekjes wat handiger denk ik.


    Ijsblokzakjes is om mijn been te verdoven waar ik mijn naald in steek dus dat is nodig.=')
    Galaxylegging is voor in de avond misschien en dat ding is toch dun, ballerina's neem ik hooguit een paar mee en lippenstift draag ik wel, gewoon ligt roze met cherry geur. Nagellak is one of my obessions en wattenschijfjes zijn voor me nagels, wattenbollen zijn voor mijn make-up af te halen.
    Ik heb maar een leuk rokje dus die neem ik mee drie shortjes, voor de rest, tja mijn enigste spijkerbroek zal dan mee gaan.x)
    en voor onder rokjes heb ik een soort onderbroek met pijpjes zodat ik geen last heb van mijn benen.x)


    You were born original, don't die as a copy.

    Als je het zo zegt heb je alles nodig, maar meer kan ik niet bedenken.
    Alvast veel plezier!


    We will not be quiet, Stonewall was a riot!

    Je bed? Je computer? :')


    -

    Genius schreef:
    Je bed? Je computer? :')


    Mijn laptop is te duur om mee te nemen helaas.xd


    You were born original, don't die as a copy.

    Waarom heb je bidons én flessen met water nodig? Aan een flesje heb je toch ook wel genoeg. Je kunt hem altijd bijvullen.
    Ik zou ook geen sieraden meenemen, tenminste niet veel. Ik weet niet wat voor sieraden jij hebt, maar als het allemaal zilver of goud is, kun je beter wat thuis laten.

    Btw. Je kan beter ook een stekkerdoosding meenemen. Vorig jaar verbleef ik bij gastgezinnen in het Verenigd Koninkrijk (schooltrip). In de UK hebben ze andere stopcontacten, dus misschien in Spanje ook wel?


    There is nothing more badass than being yourself

    LeClos schreef:
    Waarom heb je bidons én flessen met water nodig? Aan een flesje heb je toch ook wel genoeg. Je kunt hem altijd bijvullen.
    Ik zou ook geen sieraden meenemen, tenminste niet veel. Ik weet niet wat voor sieraden jij hebt, maar als het allemaal zilver of goud is, kun je beter wat thuis laten.

    Btw. Je kan beter ook een stekkerdoosding meenemen. Vorig jaar verbleef ik bij gastgezinnen in het Verenigd Koninkrijk (schooltrip). In de UK hebben ze andere stopcontacten, dus misschien in Spanje ook wel?


    Volgens mij is dat echt typisch Engels x)

    Ik zou persoonlijk nog wandelschoenen meenemen, afhankelijk van wat je gaat doen.


    Nypmh > Yaspis

    Yaspis schreef:
    (...)

    Volgens mij is dat echt typisch Engels x)

    Ik zou persoonlijk nog wandelschoenen meenemen, afhankelijk van wat je gaat doen.


    Of iniedergeval goede schoenen, school kennende zul je heel wat af moeten struinen.


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    LeClos schreef:
    Waarom heb je bidons én flessen met water nodig? Aan een flesje heb je toch ook wel genoeg. Je kunt hem altijd bijvullen.
    Ik zou ook geen sieraden meenemen, tenminste niet veel. Ik weet niet wat voor sieraden jij hebt, maar als het allemaal zilver of goud is, kun je beter wat thuis laten.

    Btw. Je kan beter ook een stekkerdoosding meenemen. Vorig jaar verbleef ik bij gastgezinnen in het Verenigd Koninkrijk (schooltrip). In de UK hebben ze andere stopcontacten, dus misschien in Spanje ook wel?


    In Spanje hebben ze dezelfde stopcontacten als in Nederland.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Dat eerste rijtje is SOWIESO noodzakelijk, zo te zien.

    Maar goed, hier zijn wat dingen die je denk ik niet nodig gaat hebben.
    - Galaxylegging
    - Ballerina's
    - Lippenstift
    - Nagellak en nagellakremover
    -Je hoeft echt niet twintig shirtjes/jurkjes mee te nemen voor een week
    -Epileertang
    -Droogshampoo
    -Haardroger (aka fohn, hebben ze meestal wel in het hotel)
    -Wattenstaafjes, of wattenbollen óf iets anders, heus niet allemaal
    -Handreiningingsgel

    wtf. ^


    Not every fairy tales ends with: and they lived happily ever after - Prince Harry of Wales

    Sydrian schreef:
    (...)

    In Spanje hebben ze dezelfde stopcontacten als in Nederland.


    Thanks dat wou ik nog nakijken want in Italië is dat niet zo.^^


    You were born original, don't die as a copy.

    Wat denk je van een jas.


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'