• Verliefd, ben ik.Op iemand van school.
    En nou wil ik zijn MSN, oh niet moeilijk, gewoon via via. Nou nee, het is wel moeilijk.
    Hyves heeftie niet, zijn vrienden ken ik niet ik ken er 1 maar die heeft hem niet.
    Ik heb echt alles gedaan dat in me opkwam, maar ik weet niet meer wat ik nog moet doen.

    Ik ga het ook aan hem vragen als ik hem nog niet krijg, maar ik wil hem al zolang en ik kan gewoon niet meer wachten.

    Het MOET in de vakantie, en zo snel mogelijk.

    Dus mijn vraag, weten jullie hoe ik zijn MSN kan krijgen en niet opschool ofzo maar nu gelijk, is er geen programma om emailadressen te vinden?


    So far away..

    Uhhm, je zit ook niet bij hem in de klas, anders zou je hem op kunnen bellen x'D.. nee geen idee, sorry :O


    Remember the nights we drove around crazy, in love.

    netlog of google hem, hij zal wel 1 site hebben met een acc. op

    Ja, ik heb hem gevonden bij zijn voetbalclub, maar daar staat gvd niks..


    So far away..

    Uhhm, je zit ook niet bij hem in de klas, anders zou je hem op kunnen bellen x'D.. nee geen idee, sorry :O


    Nopee, hij is 3jaar ouder dan ik xD en zit dus niet in mijn klas


    So far away..

    Uh ja gewoon rechtstreeks vragen xD


    Why don't you break my heart

    Uh ja gewoon rechtstreeks vragen xD


    Dan moet ik nog tot dinsdag wachten!:O en dat kan ik niet (huil)


    So far away..

    Wel; laat een briefje in zijn boekentas glijden waarop staat dat hij je moet toevoegen op MSN en daarop zet je jou MSN

    Je kent 1 vrioend van hem, vraag of hij het wil vragen aan hem :Y)


    Every tear falls down for a reason.

    Wel; laat een briefje in zijn boekentas glijden waarop staat dat hij je moet toevoegen op MSN en daarop zet je jou MSN

    Opschool ga ik dat ook doen, maar het is nu vakantie en ik wil zo snel mogelijk zijn MSN, via internet ofzo..


    So far away..

    Je kent 1 vrioend van hem, vraag of hij het wil vragen aan hem :Y)


    Dan moet ik toch weer wachten tot op school. Wat ik 'zijn vriend' noem is meer dat ze in de pauzes weleens bij elkaar staan enzo.


    So far away..

    (...)
    Opschool ga ik dat ook doen, maar het is nu vakantie en ik wil zo snel mogelijk zijn MSN, via internet ofzo..

    mss, bij een site checken naar zo'n gezamenlijke shit van je school en dan zoek je van die gastjes die bi hem in klas zitten en dan zoek je die hun MSN en dan vraag je dat