• Van mijn huis. Er gebeuren altijd vreemde dingen en ik heb altijd vreemde dingen gezien hier, echt vreemde dingen. Maar ik had voor mezelf besloten dat ik niet in geesten meer zou geloven en het zou afschrijven aan psychoses en waanbeelden. Het maakt alles vaak een stuk makkelijker, behalve bij mij dan, want het werd enkel erger. Ik werd midden in de nacht wakker en dan lag er iemand naast me in bed. Vaak ging ik gewoon terug slapen omdat ik dacht dat het Mitchell was (maar die was niet bij mij) en pas de volgende ochtend of enkele minuten later besefte ik me dat hij er niet was en dan deed ik snel het licht aan, maar was er niets. Dingen verplaatsen zich constant en dan vind je het niet meer terug, na een tijdje ligt het plotseling op dezelfde plek of heel ergens anders. Nou, nu heeft mijn vader 's nachts de vorige eigenaresse van het huis in de slaapkamer gezien en ik vind het wel welletjes met al die dingen nu. Af en toe word het steeds erger (vroeger kwam er niets in mijn kamer, maar nu steeds meer) en ik wil gewoon dat het stopt. Heeft iemand ideeën?


    Your make-up is terrible

    Macabre schreef:
    Dat met het wakker worden midden in de nacht, kan misschien ook Lucide dromen zijn? Zoiets heb ik ook wel eens gehad. :'D Ik werd wakker en zag allemaal insecten over mijn muur kruipen, vreemde beesten in de lucht vliegen, dat soort dingen. Ik was er zó van overtuigd dat het echt was, dat ik naar mijn ouders ging - midden in de nacht, ja - en ze wakker maakte, met 'Oh mijn god! Er zitten beesten in mijn kamer!' :'D

    Lucide dromen is overigens iets wat je doet als je half slaapt, half wakker bent. Veel mensen hallucineren, hebben waanbeelden, enzovoorts.


    Hmm, dat zal dan wel zijn wat mijn broertje eens gehad heeft. Die riep 's nachts eens dat er allemaal groene beestjes in zijn bed zaten.

    Maar on-topic, dat lijkt me echt behoorlijk eng. Ik zou niet weten wat je er aan zou kunnen doen eigenlijk, misschien iemand zoeken die er ook ervaring mee heeft en misschien kan zeggen wat het bij hem/haar was en wat je ertegen kunt doen? Filmen kan ook, maar dat zou mij persoonlijk echt eng lijken.

    [ bericht aangepast op 15 aug 2013 - 16:28 ]


    The truth is, once you learn how to die, you learn how to live. - Tuesdays with Morrie, Mitch Albom

    Macabre schreef:
    Dat met het wakker worden midden in de nacht, kan misschien ook Lucide dromen zijn? Zoiets heb ik ook wel eens gehad. :'D Ik werd wakker en zag allemaal insecten over mijn muur kruipen, vreemde beesten in de lucht vliegen, dat soort dingen. Ik was er zó van overtuigd dat het echt was, dat ik naar mijn ouders ging - midden in de nacht, ja - en ze wakker maakte, met 'Oh mijn god! Er zitten beesten in mijn kamer!' :'D

    Lucide dromen is overigens iets wat je doet als je half slaapt, half wakker bent. Veel mensen hallucineren, hebben waanbeelden, enzovoorts.

    Hmm, heet dat zo. Weer iets bijgeleerd. Ik heb hier wel vaker last van het laatste anderhalve jaar.


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Wat eng dat je vader dit ook heeft. Dat lijkt wel te betekenen dat je het niet verbeeld kunt hebben. Ik heb geen idee wat je hier aan kunt doen, jeez.. Succes!


    ars moriendi

    Macabre schreef:
    (...)
    Dat filmen kan je juist ook geruststellen, want de kans is groter dat het allemaal een verklaring heeft. :]

    Dat zou ik ook eerder denken.

    Maar ik snap langs de andere kant ook dat als je doodsbang bent het moeilijk zou zijn om een camera op te zetten.


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Scandal schreef:
    (...)
    Hmm, heet dat zo. Weer iets bijgeleerd. Ik heb hier wel vaker last van het laatste anderhalve jaar.

    Haha. Er zijn mensen die zichzelf er op trainen, er zijn ook bepaalde filmpjes voor, en zo. Als je het echt onder controle hebt, kan je zelfs je eigen dromen beheersen. Het gevoel dat mensen vaak hebben dat ze echt vliegen, of op zichzelf neerkijken in dromen, wordt vaak ook geassocieerd met lucide dromen. :') Het is best epic, maar wel doodeng soms.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Film het! Paranormal activity :) Maar ik zou het doodeng vinden om zelf mee te maken.
    Als je wil praten (of gewoon een Klaagmuur wilt hebben) mijn pb staat open voor je (ook al ken je me niet)!

    Misschien is het een optie om je huis te laten reinigen? En als je het helemaal niet meer trekt, kun je misschien even voor een tijdje bij een vriendin slapen?

    xx


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Morticia schreef:
    Ik weet niet of het bullshit is, maar misschien kan je het huis laten reinigen. I don't know, je moet wat right.


    | Reality is for people that lack imagination |

    Draculea schreef:
    Dit klinkt als een verhaal wat ik op nosleep had gelezen. Creepy stuff man.
    Ik heb verder geen verstand hiervan eigenlijk, ik hoop dat je een oplossing vindt.


    -

    ik weet wat je moet doen! je moet witte salie smudgen! witte salie verdrijft kwade energie! ik zal uitleggen hoe het werkt: je moet de witte salie vlechten de vlecht aansteken en vervolgens uitmaken hierdoor ontstaat er rook dan moet je er voor zorgen dat die rook door heel het huis komt ga er bijv. mee rondlopen wapper het goed rond! als de verschijnselen aanhouden kan je beter een medium erbij halen ik wens je alvast veel suc6! (Y)

    ik weet wat je moet doen! je moet witte salie smudgen! witte salie verdrijft kwade energie! ik zal uitleggen hoe het werkt: je moet de witte salie vlechten de vlecht aansteken en vervolgens uitmaken hierdoor ontstaat er rook dan moet je er voor zorgen dat die rook door heel het huis komt ga er bijv. mee rondlopen wapper het goed rond! als de verschijnselen aanhouden kan je beter een medium erbij halen ik wens je alvast veel suc6! (Y)

    ik weet wat je moet doen! je moet witte salie smudgen! witte salie verdrijft kwade energie! ik zal uitleggen hoe het werkt: je moet de witte salie vlechten de vlecht aansteken en vervolgens uitmaken hierdoor ontstaat er rook dan moet je er voor zorgen dat die rook door heel het huis komt ga er bijv. mee rondlopen wapper het goed rond! als de verschijnselen aanhouden kan je beter een medium erbij halen ik wens je alvast veel suc6! (Y)

    ik weet wat je moet doen! je moet witte salie smudgen! witte salie verdrijft kwade energie! ik zal uitleggen hoe het werkt: je moet de witte salie vlechten de vlecht aansteken en vervolgens uitmaken hierdoor ontstaat er rook dan moet je er voor zorgen dat die rook door heel het huis komt ga er bijv. mee rondlopen wapper het goed rond! als de verschijnselen aanhouden kan je beter een medium erbij halen ik wens je alvast veel suc6! (Y)

    Draculea schreef:
    Dit klinkt als een verhaal wat ik op nosleep had gelezen. Creepy stuff man.
    Ik heb verder geen verstand hiervan eigenlijk, ik hoop dat je een oplossing vindt.


    ^dit. Maar dat is echt creepy!

    sorry de computer liep vast....

    Sydrian schreef:
    Call Sam and Dean!


    My thoughts are stars I cannot fathom into constellatio