• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Wil je hele gesprekken met andere users voeren, maar heb je geen zin om op hun profiel te klikken en een GB te schrijven? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    @Lieke in het vorige topic: JA DANKJE. zelfs als de kritiek goed is bedoeld en ik er zelf om heb gevraagd voelt het nog steeds als een bittere medicijnpil weet je wel

    Je weet dat het goed voor je is maar toch wil je hart een beetje huilen als je t weer moet slikken


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Verdoving begint uit te werken. Uh-oh.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Haha mijn hoofd explodeert


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    * Relates to the GIF atm. *


    Dat was er lós over. Het enige, het enige wat ik probeer te doen is te begrijpen. Scheld jezelf lekker de huid vol, maar ik heb genoeg van jou. Niet meer met mij. Vergeet dat maar lekker.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Dat is inderdaad wel lastig, want bij goede kritiek hoort ook het benoemen van de goede punten en als je die niet krijgt dan is motivatie vinden om het te verbeteren ook lastig om te vinden dus dat snap ik wel c: het is sowieso nooit leuk om te horen te krijgen dat iets nog niet helemaal perfect is, maar voor mij is het eerder een soort hou vast geworden omdat ik het fijn vind om iets te hebben waaraan ik mij vast kan houden om verder te groeien. Dat neemt niet weg dat je ook complimenten nodig hebt, dus waar je ook kritiek op krijgt, ik hoop dat je snel te horen krijgt hoe awesome het is c: succes tho ^^


    Ik weet ook wel dat het goed is om te groeien, daarom vraag ik er ook vaak om en verwelkom ik het. Maar op dit moment zit ik gewoon ik een kinderlijke, koppige bui en ik vind het stom :Y)


    Wiarda schreef:
    @Lieke in het vorige topic: JA DANKJE. zelfs als de kritiek goed is bedoeld en ik er zelf om heb gevraagd voelt het nog steeds als een bittere medicijnpil weet je wel

    Je weet dat het goed voor je is maar toch wil je hart een beetje huilen als je t weer moet slikken


    Precies. En op zich heeft het geen bal te maken met de kritiek zelf die ik kreeg, maar meer met dat het zich opstapelde en dat ik regressie heb door Disney films :')

    [ bericht aangepast op 24 nov 2016 - 18:26 ]

    Tired & dan nog een heel weekend uitgaan damn :C


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    BriBry schreef:
    (...)

    Ik weet ook wel dat het goed is om te groeien, daarom vraag ik er ook vaak om en verwelkom ik het. Maar op dit moment zit ik gewoon ik een kinderlijke, koppige bui en ik vind het stom :Y)

    Herkenbaar haha c:


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Oh, en daarnaast, ik denk niet dat je beseft hoeveel pijn je woorden kunnen doen. Je bent er altijd maar vanuit gegaan dat ik loog over wat gebeurd is en hebt me bijgevolg altijd met die blik van afschuw bekeken. Stop met al die beledigingen naar mijn hoofd te smijten. Je hebt het recht niet. JE HEBT HET RECHT GODVERDÓMME NIET.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Doordat ik in de buitenwereld altijd zo opgewekt moet doen, vergt dit zoveel energie dat ik thuis niet meer te genieten ben. Ik ben uitgeput en wil het liefst een lange winterslaap houden...


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Mijn dag kan echt niet meer stuk. C:
    Maar vanaf morgen piep ik vast anders, want dan moet ik echt hard aan de bak. Oeps. X)


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    vandaag uren lang zitten piekeren hoe ik mijn ex-beste-vriend naar mijn huis kan lokken omdat ik hem mis

    "Heb je zin in tosti's?"
    "Nee."

    okay


    i put the fun in funeral

    Haha damn mijn vriendin heeft haar NaNoWriMo al af en ik heb in deze maand (ik deed niet mee) maar 2953 woorden geschreven. HAHA


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Ugh je bent zo pro hen. Ik snap niet dat je weigert in te zien dat ze niet zo oprecht zijn als waar jij ze voor aanziet. Blij dat ik zo alleen ga, want wat jij zegt klopt van geen kant. Sorry maar als je maar 1 kant van het verhaal kent, kan je niet oordelen. Punt. En bovendien was ze ziek. Uiteindelijk zo ten einde raad dat ze er een einde aan heeft gemaakt. Dat praat niks goed, maar ik kan best begrijpen dat je dan hopeloos opzoek bent naar mensen die wel in jou geloven en aan jouw kant staan. Dus. Echt blij dat ik zo alleen ga ook al vind ik het dood eng en ben ik bang dat ik alles verpruts. Maar ik ben oprecht. Ik heb nooit gesprekken gehad via social media waar ik mensen pijn heb gedaan. Ik heb überhaupt nooit met haar gepraat via social media. Dat was mijn zus. Ik ben nooit pro andere kant geweest en heb nooit een kwaad woord over hen willen spreken. Ik heb ze altijd gemist en al honderden malen gebeden in de hoop dat ik gehoord en vergeven werd door mijn tante. Dus alsjeblieft. Laat mij binnen. Laat mij toe. Ik ben oprecht en ik houd van jullie alle vier en ik mis jullie en als ik drie van jullie terug kan winnen zal ik daar alles aan doen.


    Happy Birthday my Potter!

    Mensen zouden eens moeten leren dat niet alles per definitie niet zichtbaar is als je geen social media hebt.:') Eikel


    Queer zijn is gewoon alles