• Een groep studenten is klaar om aan hun 4de jaar op Zweinstein te beginnen. Alles wijst erop dat dit een normaal jaar gaat worden, tot op het moment dat 4 jongeren uit de groep ontdekken dat ze afstammelingen zijn van de 4 grootste tovenaars aller tijden: Goderic Griffoendor, Rowena Ravenklauw, Helga Huffelpuf en Zalazar Zwadderich.
    Samen besluiten ze terug te keren in de tijd met het groepje studenten. Enkel denken ze te laat aan de gevaren die deze missie inhoud, en ook aan hoe ze ooit weer zouden kunnen terugkeren naar het eigen tijd.


    Rollen:
    Tijd van de afstammelingen:
    Afstammelingen:
    - Anna Hemsforth; afstammeling Ravenklauw; zit in Griffoendor || Aravis
    - Afstammeling Griffoendor || Gereserveerd door Faisean
    - Darren Owens; afstammeling Zwadderich; zit in Ravenklauw || RabidKiller
    - Hazel Isabel Huffleson; afstammeling Huffelpuf; zit in Huffelpuf || Ideas
    Griffoendor:
    -
    -
    -
    -
    ...
    Ravenklauw:
    -
    -
    -
    -
    ...
    Huffelpuf:
    -
    -
    -
    -
    ...
    Zwadderich:
    - Lily Grey || Patholoog
    - Ethan Vaine || Patholoog
    -
    -
    ...

    Tijd van de oprichters:
    Oprichters:
    - Goderic Griffoendor || Sakura1994
    -
    -
    -
    Griffoendor:
    - Maerwynn Dacre || Sakura1994
    -
    -
    -
    ...
    Ravenklauw:
    - Arwen Duncan || Javier
    -
    -
    -
    ...
    Huffelpuf:
    -
    -
    -
    -
    ...
    Zwadderich:
    - Rose Black || Patholoog
    -
    -
    -
    ...


    Regels:
    -Topics worden alleen geopend door Aravis
    - Ik wil geen geruzie in OOC, IC mag dat natuurlijk wel
    - Respecteer elkaars mening
    - Dit verhaal speelt zich in het begin af in 2 tijden. Die van de oprichters en die van de afstammelingen. Om verwarring te voorkomen wordt er in de tijd van de oprichters met de kleur blauw gespeeld. In de tijd van de afstammelingen met de kleur groen.
    - Je mag meerdere personages spelen, maar er staat een maximum op 3. Ook is het niet toegestaan meerdere afstammelingen/meerdere oprichters te spelen.
    - OOC tussen haakjes "--, (), [], {}", of onder spoilers
    - Minimaal 4 regels per post. Als je echt geen inspiratie hebt, dan kunnen je posts een korter zijn, maar dit is voor in noodgevallen. Ik wil geen one-liner RPG.
    - Niet godmodden, powerplayen,...
    - 16+ is toegestaan, maar maak het niet te bond.
    - Er zijn maar 4 afstammelingen.
    - Hou het wat realistisch alsjeblieft, er is geen wifi in Zweinstein.
    - Geef naamsveranderingen door. Ik ben niet van plan elke dag iedereen zijn profiel daarop te checken.
    - Géén Mary Sue/Gary Stu. Probeer positieve en negatieve kanten gelijk te houden qua aantal.
    - Reserveringen blijven 3 volle dagen staan
    - We beginnen op het moment dat de 4 afstammelingen zijn ingenomen. Daarna kun je je natuurlijk nog steeds bij de RPG voegen
    - En natuurlijk volgen we ten allen tijde de huisregels van Quizlet.


    Invullijstje:
    Naam:
    Leeftijd (indien je in de tijd van de afstammelingen speelt is dit sowieso 14):
    Jaar (in de tijd van de afstammelingen is dit het 4de):
    Geslacht:
    Afstammeling
    : ja/nee
    Tijd van de oprichters of afstammelingen?:
    Afdeling:
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    Beste vakken (2):
    Slechtste vakken (2):
    Extra:


    Let op: het is natuurlijk mogelijk dat als je personage bijvoorbeeld afstammeling is van Huffelpuf dat die toch in Ravenklauw zit.
    EN: elke afstammeling ontdekt het pas in de RPG. Niemand weet het van tevoren dat hij/zij een afstammeling is.

    Veel plezier!

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 18 aug 2013 - 14:16 ]


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Argh, het topic doet weer stom.


    Tijd voor koffie.

    Naam: Hazel Isabel Huffleson
    Leeftijd: 14 Jaar. Ze is geboren in 1998, 1 Augustus.
    Jaar: 4de Jaar.
    Geslacht: Vrouwelijk
    Afstammeling: ja/nee
    Tijd van de oprichters of afstammelingen:/b] Van de afstammelingen.
    Afdeling: Huffelpuff. De afdeling die trouw, vriendelijkheid en eerlijkheid vereist.
    Innerlijk:
    Uiterlijk:/b]


    Beste vakken (2): Kruidenkunde en Transfiguratie.
    Slechtste vakken (2): Geschiedenis van Toverkunst en Toverdranken (Note: Ook al is Hazel niet geweldig in deze vakken, ze wilt er per se goed in zijn, dus doet ze voor deze vakken wel haar best.)
    Extra:

    Hier is alvast een beginnetje


    Tijd voor koffie.

    Mag ik Zalazar Zwaderrich reserveren?


    Queer zijn is gewoon alles

    @Ideas: heb ik ook, ik heb Hazel er alvast bij gezet
    @Martenvilijn: oké, ik reserveer 'm voor je


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Ik doe ook mee.
    Kan ik reserveren?

    Slythering girl + boy AUB>

    [ bericht aangepast op 17 aug 2013 - 13:14 ]


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Patholoog schreef:
    Ik doe ook mee.
    Kan ik reserveren?

    Slythering girl + boy AUB>


    In welke tijd? Die van de oprichters of die van de afstammelingen?


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Aravis schreef:
    (...)

    In welke tijd? Die van de oprichters of die van de afstammelingen?


    Oeh, mag ik een meisje in de tijd van de oprichters + een meisje en een jongen in de tijd van de afstammelingen?
    Wel alles Slytherin.

    [ bericht aangepast op 17 aug 2013 - 13:28 ]


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Patholoog schreef:
    (...)

    Oeh, mag ik een meisje in de tijd van de oprichters + een meisje en een jongen in de tijd van de afstammelingen?
    Wel alles Slytherin.


    Okidoki (:


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Naam: Zalazar Zwadderich
    Leeftijd (indien je in de tijd van de afstammelingen speelt is dit sowieso 14): Dat ga ik even uitknobbelen
    Jaar (in de tijd van de afstammelingen is dit het 4de):oprichter
    Geslacht:man
    Afstammeling: Nee
    Tijd van de oprichters of afstammelingen?: oprichters
    Afdeling:Zwadderich
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    Beste vakken (2):
    Moet je dit als oprichter ook invullen?
    Slechtste vakken (2):/
    Extra: Sisseltong

    Heb al wat kleine dingen ingevuld:)

    [ bericht aangepast op 17 aug 2013 - 16:14 ]


    Queer zijn is gewoon alles

    mag ik goderic griffoendor reserveren? en een meisje uit griffoendor uit het jaar van de oprichtsers

    [ bericht aangepast op 17 aug 2013 - 17:07 ]

    Naam: Lily Grey
    Leeftijd: 14
    Jaar: 4de
    Geslacht: Meisje
    Afstammeling: ja/nee Nee.
    Tijd van de oprichters of afstammelingen?: Afstammelingen.
    Afdeling: Slytherin
    Innerlijk: Op het eerste oog lijkt Lily niet echt mooi en opvallend, maar iemand die verder kijkt of haar beter kent, weet wel hoe ze in elkaar steekt. Iedereen die haar probeert te kleineren of haar te beledigen krijgt hard de wind van voren. Maar meestal is ze niet zo agressief, meestal probeert ze het op een andere manier op te lossen, namelijk met haar gouden tong, waarmee ze bijna iedereen kon laten doen wat ze wilde.
    Uiterlijk: Lily heeft oranje/roodachtig haar en helder blauwe ogen. Haar lengte is niet echt groot, maar dat compenseert ze met haar mond.
    Beste vakken (2): Potions + Herbiology.
    Slechtste vakken (2): History of Magic + Mugglestudies.
    Extra:

    Naam: Ethan Vaine
    Leeftijd: 14
    Jaar: 4de
    Geslacht: Jongen
    Afstammeling: ja/nee Nee.
    Tijd van de oprichters of afstammelingen?: Afstammeling
    Afdeling: Slytherin
    Innerlijk: Ethan houdt ervan om achter de dames aan te zitten en soms wordt hij ook handtastelijk genoemd, maar echte handtastelijk is hij niet. Op het eerste oog lijkt hij ontzettend aardig en charmant, maar dat is maar een masker voor het kwaad wat eronder zit. Zodra hij de kans krijgt haalt hij iedereen onderuit die hem of zijn vrienden kwaad doen of niet mogen, dit doet hij dan op zo'n manier dat het nauwelijks tot hem terug te halen is, zodat hij dan ook ongepakt zijn 'werk' kan doen. Daarentegen zijn goede vrienden wel veilig bij hem, als iemand aan hen komt, komt diegene aan Ethan.
    Daarnaast zal Ethan alles ervoor doen om zijn doel te bereiken en hij zal alles en iedereen die op zijn weg komt aanpakken.
    Uiterlijk: Ethan heeft kortere, zwarte haren en lichte bruine ogen. Verder draagt hij kleren die bij de nieuwste mode horen en is hij net zo groot, dik en zwaar als een gemiddelde jongen van zijn leeftijd.
    Beste vakken (2): Defence Against the Dark Arts + Transfiguration
    Slechtste vakken (2): Astronomy + Herbiology
    Extra: -

    Naam: Rose Black
    Leeftijd: 17
    Jaar: 6de
    Geslacht: Meisje
    Afstammeling: ja/nee Nee.
    Tijd van de oprichters of afstammelingen?: Oprichters
    Afdeling: Slytherin
    Innerlijk: Omdat Rose op het eerste oog klein is, denken veel mensen dat Rose niet veel uit kan halen. Het tegenovergestelde is waar. Juist omdat Rose zo klein is, moet zij het hebben van haar mond. Je moet niets verkeerd zeggen tegen haar, je moet niets verkeerds doen tegen haar en je moet ook niet haar vrienden iets verkeerds aandoen, want dan krijg je een hele stroom aan commentaar over je heen. Verder heeft Rose een specifieke manier van dingen doen en is ze vrij nauwkeurig en precies. Alles moet op haar manier en als dat niet gebeurd, kan ze vrij vervelend zijn. Dat resulteert in het feit dat ze een groot doorzettingsvermogen heeft en vrij ambitieus is. Daarnaast is ze ontzettend slim.
    Uiterlijk: Rose is -zoals vermeld- wat aan de kleine kant. Daarom draagt ze waar mogelijk is hakkenschoenen. Ze heeft bruine, langere haren die ze los of vast draagt, dat verschilt per dag. Haar groene haren en perzikkleurige lippen vormen een mooi contrast met haar haren.
    Beste vakken (2): Defence Against the Dark Arts + Charms
    Slechtste vakken (2): Care of Magical Creatures + Study of Ancient Runes.
    Extra: Ze is een goede kennis van Zalazar Slytherin, als dat kan. (:

    [ bericht aangepast op 17 aug 2013 - 17:48 ]


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Ik heb jullie er allebei bij gezet (:


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Naam: Maerwynn Dacre
    Leeftijd: 16 jaar
    Jaar 6de
    Geslacht: Vrouw
    Afstammeling: nee
    Tijd van de oprichters of afstammelingen?: Tijd van de oprichters
    Afdeling: Griffoendor
    Innerlijk: Maerwynn is een stil meisje dat zich op de achtergrond houd, ze houd zeker wel van avontuur en als er ook avontuur op komst is zal ze er alles aan doen om mee te mogen. Ook als iemand haar vrienden pest pijn doet of wat dan ook, dan is ze niet de stille, verlegen, onzekere meisje meer, dan zal ze voor haar vrienden op komen en haar mond open trekken.
    Uiterlijk: Ze heeft blond lang krullend haar en blauwe ogen, ze is 1.70 lang, ze heeft een witte huid.
    Beste vakken (2): Transfiguratie en verweer tegen de zwarte kunsten
    Slechtste vakken (2): Toverdranken en Astronomie
    Extra:

    Naam: Goderic Griffoendor
    Leeftijd: 20 jaar
    Jaar: /
    Geslacht: Man
    Afstammeling: nee
    Tijd van de oprichters of afstammelingen?: Oprichter
    Afdeling: Griffoendor
    Innerlijk: Goderic Griffoendor een van de oprichters van de vier afdelingen is een aardige moedige man. Hij wilt het liefst alle studenten beschermen voor elk gevaar die er op de loer ligt, ook al houd hij van avontuur en gevaar. Hij laat ook elk bloedstatus in hun waarde, hij heeft geen hekel aan modderbloedjes zoals Zwadderich. hij respecteert ieder zijn mening maar als hij ergens niet over eens is zegt hij dat duidelijk. Goderic heeft bruin wat krullend haar dat tot zijn schouders komt hij is 1.79 lang en is slank. hij heeft bruine ogen
    Beste vakken (2): Verweer tegen de zwarte kunsten en Bezweringen
    Slechtste vakken (2): Toverdranken en waarzeggerij
    Extra:

    Naam: Arwen Duncan
    Leeftijd (indien je in de tijd van de afstammelingen speelt is dit sowieso 14): 15
    Jaar (in de tijd van de afstammelingen is dit het 4de): 5de
    Geslacht: vrouw
    Afstammeling: nee
    Tijd van de oprichters of afstammelingen?: oprichters
    Afdeling: Ravenklauw
    Innerlijk: Arwen is een erg slim meisje, haar IQ is vrij hoog en dat laat ze soms irritant goed merken. ze is er bijdehand vooral als ze ook nog eens zenuwachtig is en dan voornamelijk als ze met jongens praat. Ze is gewoon een erg onzeker meisje en wilt graag dat iedereen haar mag. Ze zit veel liever in de boeken dan dat ze dingen gaat doen, al vind ze vliegen heel erg leuk.
    Uiterlijk: Arwen is vrij lang, ze heeft ontzettend lange benen die ook nog erg mooi zijn. Haar ogen zijn bruin eigenlijk gewoon normaal bruin waar niks speciaals aan is. haar haar is donkerbruin en draagt ze graag in een vlecht, het is overigens ook erg lang. op haar neus heeft ze een aantal sproetjes
    Beste vakken (2): Toverdranken, kruidkunde
    Slechtste vakken (2): fabeldieren, waarzeggen
    Extra: ze houd graag een dagboekje bij.


    you never leave my mind, even when i have a million things to worry about

    Hmmm haal me toch maar van de lijst.


    Queer zijn is gewoon alles