• Op school heb ik zogezegde vrienden ... Een heel pak zelfs . Maar ze zijn er alleen maar als alles goed gaat en als je iets voor hun kunt doen . En ik ben ook altijd de 2 de keuze . Maar het is altijd ik die mensen helpt, niemand helpt mij . So yeah het zijn eigenlijk gewoon FAKE FRIENDS .
    Maar ik dacht op mijn school een echte vriendin gevonden te hebben , maar toen het mij egt slecht ging vroeg ze er niet 1 keer om , so ben ik geen vrienden meer met haar , maar ik dacht egt een vriendin gevonden te hebben .
    Maar buiten school had ik 1 (ex-) beste vriendin , vroeger waren wij egt close en vroeger zag je dat we bff's waren maar sinds bijna een jaar mailen we heel oppervlakig naar elkaar , zij mailt eigenlijk heel oppervlakig , en ik probeer haar alles te bewikzen van hoe graag ik haar heb . Ik maak zelfs een filmpje voor haar .
    Dus vandaag skypen we en ik vraag haar wie ze liever heeft : mij haar 3 jaar bff of een nieuwe vriendin . En als antwoord krijg ik ..... De nieuwe vriendin :( ik haat het om altijd de persoon te zijn die na een tijde vervangen wordt . Goh waarom heb ik geen egte vriendin , die er altijd voor me is ? Nu ben ik vriendenloos


    Promises mean everything , but after they are broken sorry means nothing. -Eminem

    Wat een vuile trut :Y)


    ©1998

    Florentina schreef:
    Beter een paar goede vrienden, dan een hoop fakers. Het is kut dat je je alleen voelt / zonder goede vrienden, dat is gewoon zo. Maar je moet hier even doorheen, zie het positief in : het kan alleen maar beter worden. Jou tijd komt nog wel, dan vind je echte vrienden. Maar ze zijn niet zomaar van de grond te rapen en naar ze zoeken heeft geen zin. Blijf positief en probeer andere mensen te ontmoeten (ga op een andere sport / ander leuk iets)


    This +
    Ik heb geweldige vrienden ontmoet door de sport die ik beoefen.
    Misschien heb jij daar ook wat aan. Ga een sociale sport doen, waarbij je veel in contact bent met anderen. Maar ik weet niet of je aan sport doet.

    [ bericht aangepast op 17 aug 2013 - 16:12 ]


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Jep ik ken het gevoel maar zoals iedereen zegt je vind vast wel nieuwe vrienden en je kan maar beter af zijn van die fakers!


    Dress like you're going to meet your worst enemy today.

    JamesPotter schreef:
    Dit klink heel herkenbaar

    This. Ik had dit op de basisschool constant. Inmiddels heb ik wel een paar supervrienden. En jij zult ze ook nog wel vinden. (:


    :)

    Surgeon schreef:
    (...)

    This +
    Ik heb geweldige vrienden ontmoet door de sport die ik beoefen.
    Misschien heb jij daar ook wat aan. Ga een sociale sport doen, waarbij je veel in contact bent met anderen. Maar ik weet niet of je aan sport doet.


    Ja inderdaad doe dingen waarmee je in contact komt met andere mensen ga op toneel of dansen (dit zijn voorbeelden). Kies iets wat jezelf leuk vind en dan kan je deze passie delen met andere.


    Dress like you're going to meet your worst enemy today.

    I know how it feels.
    Het is erg pijnlijk, en je kan wat ik nu zeggen hard vinden, maar je hebt liever geen vrienden dan fake vrienden.
    Mensen, vooral jongeren, hebben niet door wat ze anderen kunnen aandoen met sommige dingen te doen, of niet te doen, in dit geval.
    Ik heb ook héél lang (I think like 3 years) geen vriendinnen gehad, en als ik er had waren ze fake. Ik heb nu 1 echte vriendin. Eén vriendin op wie ik kan vertrouwen.
    Probeer misschien contact te zoeken met andere mensen, die je nog niet zo goed kent?


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Aww, dat soort dingen zijn echt vervelend! D: Moed houden, je zult zeker wel mensen vinden die wel moeite voor jou willen doen en voor je klaarstaan! En inderdaad, misschien ontmoet je wel mensen bij een nieuwe hobby of zo?


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Ah, i know how you feel girl. Tweede keus zijn zuigt. Als je wil praten, mijn gb en pb staan voor je open.


    If you had the chance to change your faite, would you?