Op school heb ik zogezegde vrienden ... Een heel pak zelfs . Maar ze zijn er alleen maar als alles goed gaat en als je iets voor hun kunt doen . En ik ben ook altijd de 2 de keuze . Maar het is altijd ik die mensen helpt, niemand helpt mij . So yeah het zijn eigenlijk gewoon FAKE FRIENDS .
Maar ik dacht op mijn school een echte vriendin gevonden te hebben , maar toen het mij egt slecht ging vroeg ze er niet 1 keer om , so ben ik geen vrienden meer met haar , maar ik dacht egt een vriendin gevonden te hebben .
Maar buiten school had ik 1 (ex-) beste vriendin , vroeger waren wij egt close en vroeger zag je dat we bff's waren maar sinds bijna een jaar mailen we heel oppervlakig naar elkaar , zij mailt eigenlijk heel oppervlakig , en ik probeer haar alles te bewikzen van hoe graag ik haar heb . Ik maak zelfs een filmpje voor haar .
Dus vandaag skypen we en ik vraag haar wie ze liever heeft : mij haar 3 jaar bff of een nieuwe vriendin . En als antwoord krijg ik ..... De nieuwe vriendin
ik haat het om altijd de persoon te zijn die na een tijde vervangen wordt . Goh waarom heb ik geen egte vriendin , die er altijd voor me is ? Nu ben ik vriendenloos
Promises mean everything , but after they are broken sorry means nothing. -Eminem

Moed houden, je zult zeker wel mensen vinden die wel moeite voor jou willen doen en voor je klaarstaan! En inderdaad, misschien ontmoet je wel mensen bij een nieuwe hobby of zo?