• Are you FUCKING kidding me. Wat woon ik toch in een kutstad, echt waar.
    Eerst zou Golden Earring hier optreden, maar dat ging niet meer door. En WITHIN TEMPTATION zou als plaatsvervanging komen.
    Maar het is afgelast omdat men in het gemeentehuis vindt, dat het teveel geluidsoverlast geeft.
    What. De. Fuck.
    BRB, even een paar mensen van de gemeente vermoorden.

    Dat is inderdaad aardig klote >.<


    When your path is clear, follow it all the way and go for it.

    En Golden Earring zou geen geluidsoverlast veroorzaken zeker? - -' Fucking lame.


    ars moriendi

    Ribery schreef:
    En Golden Earring zou geen geluidsoverlast veroorzaken zeker? - -' Fucking lame.

    Ja.. fuck logic

    Ik zou dan echt pissed off zijn. WT is echt lekker live.


    Searching heavens for another earth

    Taiteilijan schreef:
    Ik zou dan echt pissed off zijn. WT is echt lekker live.

    Jaa daarom.
    Er bestaat nog een kleine kans dat ze dit jaar nog een keer langs komen, maar die kans is echt heel erg klein helaas. :c

    Draculea schreef:
    (...)
    Jaa daarom.
    Er bestaat nog een kleine kans dat ze dit jaar nog een keer langs komen, maar die kans is echt heel erg klein helaas. :c


    Ah, dat is echt balen. Ik snap sowieso niet dat ze het aflassen vanwege geluidsoverlast. Ik ken kids die nog harder kunnen schreeuwen. Er zal wel iemand een verschrikkelijke hekel aan WT hebben gehad, haha.
    Ik heb ze vorig jaar november gezien in Sportpaleis Antwerpen. Elements, grote show. Het was zoooooooooooo mooi


    Searching heavens for another earth

    Taiteilijan schreef:
    (...)

    Ah, dat is echt balen. Ik snap sowieso niet dat ze het aflassen vanwege geluidsoverlast. Ik ken kids die nog harder kunnen schreeuwen. Er zal wel iemand een verschrikkelijke hekel aan WT hebben gehad, haha.
    Ik heb ze vorig jaar november gezien in Sportpaleis Antwerpen. Elements, grote show. Het was zoooooooooooo mooi

    Don't make me jealous. :'D
    Ik hoop ze ooit nog te kunnen zien.

    Draculea schreef:
    (...)
    Don't make me jealous. :'D
    Ik hoop ze ooit nog te kunnen zien.


    Surryyyyy!
    Volgens mij gaan ze weer touren. Ze zijn vaak ook te zien in de wat kleinere zaaltjes, da's wel handig. Ga er zeker ook nog weleens heen, maar met mijn concertplanning van nu...


    Searching heavens for another earth