• Ze heeft eindelijk quizlet, Vera! Dat verdiend een feestje. wil jij een uitgenodigt worden voor dit feestje, mail naar: Verahaarfeest@dezemailbestaatniet.com, dus mail snel, en je krijgt geen uitnodiging! Of je stuurt een PB naar de user Appelbeestje of naar SkyJump. De feestbeesten vieren alvast feest, kijk maar:
    (yeah)(yeah)(yeah)(yeah)(yeah)(yeah)(yeah)(yeah)(yeah)(yeah)(yeah)(yeah)(yeah)(yeah)(yeah)(yeah)(yeah)(yeah)(yeah)(yeah)(hoera)(hoera)(hoera)(hoera)(hoera)(hoera)(hoera)(hoera)(hoera)(hoera)(hoera)(hoera)(hoera)(hoera)(hoera)(hoera)(hoera)(hoera)(dance)(dance)(dance)(dance)(dance)(dance)(dance)(dance)(dance)(dance)(dance)(dance)(dance)(dance)
    Feestjuhh, kom ook!
    De mensen op het feestje:
    Eregasten: Appelbeestje en SkyJump
    Andere gasten: Tuala, Delveccio, Irisxler, Scimmia(Samen met haar Elmo), Ribery, Tayniss, Kurry



    Het word gehouden in deze kamer:



    Deze taarten:



    Dit als drinken:








    Je kunt natuurlijk ook uitgenodigd worden door hier een reactie achter te laten+
    LET OP: Dit is een best wel melig topic, dus als je hier op gaat reageren met WTF is dat volkomen terecht, maar ben je nogal voorspelbaar(A)

    [ bericht aangepast op 19 aug 2013 - 17:26 ]


    Regels zijn er om verbroken te worden

    Welkom ^^


    26 - 02 - '16

    Welkom op Q en geniet van het "feest". Als er taart is, wil ik ook wel komen. (:


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Tuala schreef:
    Welkom op Q en geniet van het "feest". Als er taart is, wil ik ook wel komen. (:


    We zetten je erbij, lol


    Regels zijn er om verbroken te worden

    Appelbeestje is een gave naam. :Y)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Ailurophilia schreef:
    Welkom ^^


    Dankje:33


    Regels zijn er om verbroken te worden

    Fauxlivia schreef:
    Appelbeestje is een gave naam. :Y)


    Das de username van mijn vriendin, ze zit naast me en is erg blij te horen dat je haar username leuk vind


    Regels zijn er om verbroken te worden

    Tuala schreef:
    Welkom op Q en geniet van het "feest". Als er taart is, wil ik ook wel komen. (:


    En ohja, deze taart is er:



    We hebben in de voorraad 100 van deze^^

    [ bericht aangepast op 19 aug 2013 - 15:00 ]


    Regels zijn er om verbroken te worden

    SkyJump schreef:
    (...)

    En ohja, deze taart is er:



    We hebben in de voorraad 100 van deze^^


    Wow. Ik word altijd depressief van die dingen, ik kan nog niet eens een normale taart maken en dan zijn er mensen die dít kunnen. :c Maar ik kan natuurlijk wel getroost worden door chocola, dus dat komt goed uit. (:


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Leuk dat je hier op Q bent.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."


    Whehew.


    ars moriendi

    Tuala schreef:
    (...)

    Wow. Ik word altijd depressief van die dingen, ik kan nog niet eens een normale taart maken en dan zijn er mensen die dít kunnen. :c Maar ik kan natuurlijk wel getroost worden door chocola, dus dat komt goed uit. (:


    I feel the true:Y)


    Regels zijn er om verbroken te worden

    Appa schreef:
    Leuk dat je hier op Q bent.


    Dankje, wil je ook gast zijn?:D


    Regels zijn er om verbroken te worden

    Ribery schreef:


    Whehew.


    Whut?


    Regels zijn er om verbroken te worden

    Welcome to Quizlet!
    I'm going to steal all the cake c:


    Tijd voor koffie.

    SkyJump schreef:
    (...)

    Whut?


    Wut?


    ars moriendi