•       'Dat is vier uur op de bus!' klaagde iemand. De rest van de groep had al een plaats bemachtigd in het muffe vervoersmiddel, zodat degene die zijn ongenoegen had laten blijken naast een begeleider moest zitten. Die laatste klopte de zeurkous bemoedigend op de rug en zei dat dat best nog meeviel met een buur als hij. De hele groep lachte, de buschauffeur startte de motor en een van de begeleiders hief een liedje aan. Al snel zong iedereen mee en was de sfeer in de bus helemaal goed. Tot groot genoegen van enkele passagiers.


    Zeven leerlingen, tussen veertien en achttien jaar oud, gaan, samen met twee begeleidende leerkrachten, naar een bungalow in de Ardennen. Daar worden ze volledig van de buitenwereld afgesloten. De bedoeling is om daar twee weken te verblijven en het project dat zij voorgeschoteld krijgen te voltooien. Onder hen zijn drie personen, beide leerkrachten en een leerling, ondercover op de boel te saboteren. Lukt het iedereen om toch zijn project af te maken, voordat ze de terugreis naar huis ondernemen?

    ––––––––

    Zouden er mensen zijn die meedoen?
    Zijn er suggesties voor titels?


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Ik heb een titel bedacht:
    Undercover sabotage


    26 - 02 - '16

    Op zich klinkt dat wel heel awesome, maar ik ben zó slecht in personages bedenken.. Hmm. Twijfel.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Ik kan ook geen rollen maken, dus je raakt snel door de keuring, no worries.

    [ bericht aangepast op 26 aug 2013 - 21:09 ]


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Leukleuk! Als het begint zou ik wel mee willen doen xd


    Everything is illuminated by the light of our past.

    O.o Ik heb nog nooit aan een RPG meegedaan enik weet niet of ik daarvoor genoeg tijd heb. Maar dit lijkt me best wel leuk.


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Loian schreef:
    Ik kan ook geen rollen maken, dus je raakt snel door de keuring, no worries.


    In dat geval, geïnteresseerd! (krul)
    Dan hoop ik maar dat ze Quizlet niet meer geblokkeerd hebben op school, haha.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Dush, ik mag 'm aanmaken?


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Loian schreef:
    Dush, ik mag 'm aanmaken?

    Euh, ik zou toch eerst een rollentopic maken en als je genoeg rollen hebt beginnen... Je kunt trouwens beter regels opstellen (minimum aantal tekens in een post, hoe vaak iemand moet schrijven, wat je moet doen als je op vakantie gaat of niet meer kunt,...) voor je begint.


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Amortensia schreef:
    (...)
    Euh, ik zou toch eerst een rollentopic maken en als je genoeg rollen hebt beginnen... Je kunt trouwens beter regels opstellen (minimum aantal tekens in een post, hoe vaak iemand moet schrijven, wat je moet doen als je op vakantie gaat of niet meer kunt,...) voor je begint.


    Het is niet de eerste keer dat ik 'n RPG maak, hoor.


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Rollentopic.


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28