• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend geweldig en wil je dat met de rest van de wereld delen?

    Schrijf hier dan alles van je af!


    -

    Well, nu heb ik wel trek in ijs.


    Your make-up is terrible

    Ik ga niet meer kunnen slapen zo.


    26 - 02 - '16

    Dat is snel.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Ik haat het dat ik moet wachten totdat de Amerikanen eens wakker worden totdat ik kan racen. Fat fucks zorg ervoor dat je genoeg games ingekocht hebt T_T


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    *Facedesk*

    Geweldig morgen ben ik wallenstijn :'D Wel goede muziek moet ik toegeven :'D


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Za-lig



    -

    Ik ga echt niet kunnen slapen. Ben veel te druk in mijn hoofd.


    26 - 02 - '16

    Dit is zo niet eerlijk. Ik kan niet eens mijn kant van het verhaal laten zien en dat verpest alles voor me. Fml.

    Draculea schreef:
    Dit is zo niet eerlijk. Ik kan niet eens mijn kant van het verhaal laten zien en dat verpest alles voor me. Fml.


    Is dit het probleem waarover je me een bericht stuurde?


    26 - 02 - '16

    Ellery schreef:
    (...)


    [ bericht aangepast op 31 aug 2013 - 23:46 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Draculea schreef:
    Dit is zo niet eerlijk. Ik kan niet eens mijn kant van het verhaal laten zien en dat verpest alles voor me. Fml.

    Als ik denk waar ik denk dat het over gaat, why not? Just spill it. ^^


    You are beautiful, you are love.

    ¬¬ pfft


    · You want a voice, but your voices sound like violence. You shout so loud but all I hear is silence. ·

    Ailurophilia schreef:
    (...)

    Is dit het probleem waarover je me een bericht stuurde?

    Ja, helaas wel.

    Sometimes I wish I was a bird so I could fly over certain people and shit on their heads.


    26 - 02 - '16