• One Direction is wereldberoemd, ze hebben aan elke vinger duizenden gillende meisjes die hun aandacht willen en hebben een alles wat ze willen. Met zijn 5en hebben ze een appartement in Londen, in de rijkere buurt van de stad. Aan de andere kant van Londen, de arme en louchere buurt, wonen 5 meisjes. Elk op hun manier bijzonder maar 2 dingen hebben ze gemeen, ze zijn vriendinnen en verslaafd aan de drugs die hen hun problemen doet vergeten. Voor die drugs doen ze alles. Dus als een man de stripclub waar ze werken binnenkomt, en hun elk 1 000 000 euro bied als ze de jongens verleiden en hun cariere verknallen, nemen ze dat aanbod met beide handen vast... maar wat als ze de jongens echt aardig beginnen vinden, misschien verliefd worden of ontdekt worden? Alles kan en alles is zo onzeker....


    1D Boys:
    Liam Payne - KiliOfDurin
    Harry Styles - Jolene
    Zayn Malik - Limits
    Niall Horan - Backpack
    Louis Tomlinson - LarryTycoon

    De meisjes: VOL
    - Alexandra Chantelle Suaréz - Benzema
    - Megan "Meg" Bré Whitefield - LostMagic
    - Ava "Yaa" Nyra Leacune - Appa
    - Chereelynn ''Cher'' Aurelié Quinn - Faisean
    - Felicity 'Fliss' Brinn Carmichael - Lavore

    Vrienden, familie, vriendje/vriendinnetje:


    Regels
    - Min 3 regels
    - 16+ toegestaan
    - Naam verandering doorgeven
    - OOC : [] ()
    - Ik maak topics aan
    - reserveringen blijven 48u staan

    Naam:
    Rol:
    (bv één van de meisjes, lid 1d, familie ..., vriend ..., vriendje meisje?)
    Leeftijd: min. 18, max 24
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Geschiedenis:
    bij meisje, waarom ze aan de drugs zit
    Extra:

    Harry + Megan
    Louis + Felicity
    Niall + Alexandra
    Zayn + Chereelynn
    Liam + Ava


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 24 aug 2013 - 18:43 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Limits schreef:
    (...)

    Is goed (: ik speel vaker één van de bandmembers dan een meisje dus daarom (:


    Haha, dankje! :]


    Your love makes me strong, your hate makes me unstoppable

    Faisean schreef:
    Ik weet niet of ik mee wil doen... Je mag me rol wel gereseveerd houden maar ik wil geen 7 regels schrijven en dan krijg ik 2 en een half terug. Dan neig ik al snel om me uitteschrijven aangezien ik niet tegen RPG's kan die een minimum onder de 5 hebben.


    Is goed, maar wil je op voorhand laten weten als je besluit niet mee te doen? Reservaties blijven zoiezo maar48 uur staan, dus tot woensdag


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Ik kan niet zo snel Liam aanmaken omdat ik op vakantie ben. Donderdag ben ik terug


    Bowties were never Cooler

    okdat snap ik wel x


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Ik wil gewoon geen post van 10 regels maken en dan krijg ik een 5 regels terug met al mijn dingen die ik erin heb gezegd erin. Dan hoeft het van mij al niet meer als je niet eens de 3 regels kan berijken zonder iemand anders hun tekst te gebruiken vind ik je gewoon een slechte RPG'er


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Naam: Liam James Payne
    Rol: Liam
    Leeftijd: 19
    Karakter: Op het eerste gezicht is Liam een rustige, stille, zorgzame en terughoudende jongen. Als je hem beter leert kennen wordt hij juist nog best grappig, druk en een echte jongen, en dan leer je ook zijn dappere, liefdevolle kant kennen. Hij gaat voor degenen die zijn vertrouwen hebben gewonnen door het vuur en hij zou zelfs sterven om degenen te redden om wie hij echt geeft. Hij blijft over het algemeen gigantisch rationeel en recht door zee tot op het bot... Tot je aan zijn dierbaren komt, dan ontwaakt zijn leeuwenhart en moet je je bergen.
    Liam is een doorzetter. Je krijgt hem er niet zo snel onder. Hoe rationeel hij soms ook kan zijn, een kans is een kans en niet geschoten is altijd mis, toch?
    Uiterlijk:




    Liam is 1,77 lang. Hij heeft een lichte huid met een aantal moedervlekken en tatoos. Hij heeft grote bruine puppy ogen en is nog wel redelijk gespierd. Zijn haar is donker blond tot licht bruin en krullerig, al zet hij het meestal met wat wax omhoog zodat het er iets minder pluizig en krullerig uitziet.
    Geschiedenis: -
    Extra: Liam heeft een vreemde fobie voor lepels en houd erg van Disney. Hij heeft een puppy genaamd Loki van wie hij erg veel houd.

    [Is hij zo goed?]


    Bowties were never Cooler

    Faisean schreef:
    Ik wil gewoon geen post van 10 regels maken en dan krijg ik een 5 regels terug met al mijn dingen die ik erin heb gezegd erin. Dan hoeft het van mij al niet meer als je niet eens de 3 regels kan berijken zonder iemand anders hun tekst te gebruiken vind ik je gewoon een slechte RPG'er


    Ja dat snap ik best maar ik wil anderen ook een kans geven, dus ja, en ik ben soms trouwens met 5 dingen tegelijk bezig zodat ik geen lange posts kan maken


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    KiliOfDurin schreef:
    Naam: Liam James Payne
    Rol: Liam
    Leeftijd: 19
    Karakter: Op het eerste gezicht is Liam een rustige, stille, zorgzame en terughoudende jongen. Als je hem beter leert kennen wordt hij juist nog best grappig, druk en een echte jongen, en dan leer je ook zijn dappere, liefdevolle kant kennen. Hij gaat voor degenen die zijn vertrouwen hebben gewonnen door het vuur en hij zou zelfs sterven om degenen te redden om wie hij echt geeft. Hij blijft over het algemeen gigantisch rationeel en recht door zee tot op het bot... Tot je aan zijn dierbaren komt, dan ontwaakt zijn leeuwenhart en moet je je bergen.
    Liam is een doorzetter. Je krijgt hem er niet zo snel onder. Hoe rationeel hij soms ook kan zijn, een kans is een kans en niet geschoten is altijd mis, toch?
    Uiterlijk:




    Liam is 1,77 lang. Hij heeft een lichte huid met een aantal moedervlekken en tatoos. Hij heeft grote bruine puppy ogen en is nog wel redelijk gespierd. Zijn haar is donker blond tot licht bruin en krullerig, al zet hij het meestal met wat wax omhoog zodat het er iets minder pluizig en krullerig uitziet.
    Geschiedenis: -
    Extra: Liam heeft een vreemde fobie voor lepels en houd erg van Disney. Hij heeft een puppy genaamd Loki van wie hij erg veel houd.

    [Is hij zo goed?]


    hij is perfect :)


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Positief of negatief perfect?


    Bowties were never Cooler

    haha ik bedoel dat de rol goed ingevuld is :p niet van hij is perfect en dat kan niet xd


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Thanks


    Bowties were never Cooler

    Naam: Alexandra Chantelle Suaréz.
    Rol: Een van de meisjes.
    Leeftijd: Alexandra is negentien jaar.
    Karakter: Alexandra is een mysterieus meisje, zonder dat ze het zelf door heeft eigenlijk. Ze heeft vele geheimen en dat weten vele ook, en juist omdat er geen manier is om haar erover te laten praten is ze zo mysterieus. Alexandra is absoluut niet verlegen en neemt nooit een blad voor de mond. Als ze iets wil zeggen doet ze het gewoon, ze zal altijd haar mening delen.
    Alexandra is geen supergenie, maar ook zeker niet dom. Al heeft ze wel sommige onderwerpen waarvan ze echt weinig weet, zoals wiskunde of geschiedenis. Daar onthoud ze alleen kleine dingetjes van, hoevaak je het ook mag vertellen. Wat wel gelijk opvalt is haar enorme talenknobbel. Tja, als het om talen gaat slaat ze alles razendsnel op. Alexandra is best ijdel, ze haat het om er slecht uit te zien en probeert het dus altijd te vermijden.
    Alexandra heeft niet door dat ze soms best wel dreigend over kan komen. Ze heeft haar hele leven al een beetje last van woedeproblemen en ze kan best agressief zijn als het moet. Al is het wel minder dan vroeger.
    Uiterlijk:



    Alexandra is een mooi meisje. Ze heeft een getinte huidskleur, deels door haar nationaliteit maar ook omdat ze gewoon echt snel bruin word. Haar lange,van nature golvende lokken verschillen zowat om de maand van kleur. Al zal het nooit echt een opvallende kleur worden. Het wisselt zich vaak af tussen lichtbruin, donkerbruin en zwart. Ze heeft het een keer blond gehad, en daar weet ze zeker van dat ze het nooit meer zal doen. Ook heeft ze een keer een donkerrode kleur gehad, daar twijfelt ze soms nog wel over. Maar het liefst heeft ze zwart. Alexandra's ogen vallen best wel op bij haar getinte kleurtje en donkere lokken, en niet alleen omdat ze zo licht zijn. Maar ook omdat ze van nature twee verschillende kleuren hebben, al valt dat alleen op als je dichtbij staat. Haar linkeroog is lichtblauw en haar rechteroog is grijs, dat valt niet heel erg op. Alexandra kan absoluut niet klagen over haar lichaam, ze kan er eerder trots op zijn. Ze is mooi slank en heeft ook een slanke taille. Doordat haar rondingen wel wat groter zijn vormt het een prachtig zandloperfiguur waar Alexandra erg trots op is. In combinatie met haar lange, slanke benen is het een plaatje waar vele jaloers op kunnen zijn. Alexandra heeft een aantal littekens. Vele van het vechten, maar ook een aantal die ze over heeft gehouden aan een depressie. Ze probeert de laatste vaak te verbergen met make up, wat niet altijd lukt. Alexandra heeft een dermal, een navelpiercing en ook twee piercings op de achterkant van haar nek. Ook heeft ze een aantal tattoo's. Een kroontje in haar nek, een paar centimeter onder haar piercings, Een diamantje op haar pols, een tekst op haar sleutelbeen, een tekst op haar pols, sterretjes op haar vinger, een tekst op haar zij en tot slot een kroontje op haar onderrug.
    Geschiedenis: Alexandra heeft een indrukwekkende geschiedenis, ze komt eigenlijk uit een familie die wat rijker was dan de meeste. Ze heeft tot haar 6e in Spanje gewoond, en vanaf daar ging het bergafwaarts. Haar vader en moeder kregen steeds meer ruzie en op een dag was het gewoon over. Alexandra's vader nam haar mee naar Londen, en liet haar moeder achter met drie andere kinderen. Hij nam de andere drie niet mee omdat ze niet van hem waren, hij kwam erachter dat Alexandra's moeder meerdere malen vreemd was gegaan en zwanger was geworden. Ze kwamen terecht in een kleine woning in de achterbuurt van Londen, de buurt waar Alexandra nu nog steeds woont. Alexandra's vader kwam in contact met een bende en sloot zich aan bij hun in ruil voor de bescherming en zorg voor zijn dochter. Alexandra's vader zou zichzelf de dood in jagen om Alexandra te beschermen, wat er drie jaar later is gebeurd. De negenjarige Alexandra werd meteen verhuisd naar het huis van de bendeleider die een soort tweede vader voor haar werd. Daar heeft ze tot haar 16e gewoond, en nu woont ze op zichzelf in een kleine woning. Ze heeft nog steeds contact met de bende, maar dat is alleen voor als ze bescherming nodig heeft. De kosten voor alles moet ze wel zelf regelen. In de bende zaten vele aan de drugs, en op haar 13e begon het heel onschuldig met een jointje. Dit deed ze tot ze 14 was en toen begon ze steeds meer dingen te proberen. En het was allang duidelijk dat ze verslaafd was.
    Extra: In de bende zaten veel mensen met een andere nationaliteit, en omdat Alexandra talen snel leert kon ze in 7 jaar vele talen leren. Ze spreekt er echt ongelofelijk veel, en als je het voor het eerst hoort geloof je het niet. Alexandra spreekt van nature al Spaans, en Engels was ook snel geleerd. Door de bende heeft ze nog een aantal talen geleerd: Italiaans, Portugees, Russisch, Turks, Arabisch, Darizja (Marokkaans-Arabisch), Frans, Duits, Nederlands, Grieks, Deens, Pools, Zweeds, Fins en Latijn. Dus in totaal 17 talen. Ook is ze best een goede danser, omdat ze toch niks te doen had als kind. Alexandra heeft nooit op school gezeten, maar de mensen in de bende hebben haar genoeg geleerd.

    [ bericht aangepast op 20 aug 2013 - 19:58 ]


    Your love makes me strong, your hate makes me unstoppable

    LostMagic schreef:
    (...)

    Ja dat snap ik best maar ik wil anderen ook een kans geven, dus ja, en ik ben soms trouwens met 5 dingen tegelijk bezig zodat ik geen lange posts kan maken
    Het is geen moet om te reageren hoor...


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Faisean schreef:
    (...)Het is geen moet om te reageren hoor...


    Het blijft een topic met min3, sorry maar er zijn genoeg andere topics met min 5 of 8


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'


    Rol:
    Zayn zijn meisje
    Volledige naam:
    Chereelynn ''Cher'' Aurelié Quinn
    Leeftijd:
    Negentien
    Innerlijk:
    Cher heeft geen blad voor haar mond. Als ze iets denkt zal ze je dat ook zeggen en soms komt dat niet goed over bij mensen. Cher heeft altijd wel iets op te merken bij mensen en is het niet om het uiterlijk dan is het wel het innerlijk. Zelf vind ze zich per-fect terwijl ze dat verre van weg is. Als ze je niet mag zal ze je dat snel laten merken. Cher heeft een tik om haar hand telkens door haar - haar te laten gaan. Als je Cher beter leert kennen leer je haar vrolijke en uitbundige kant kennen aangezien de meeste mensen denken dat ze elke dag hetzelfde doet. Mensen afkatten. Je kent het wel grote mond en klein hartje. Misschien haat ze je ze zou je nooit iets ergs toewensen.
    Uiterlijk:


    Cher is z'on 1.69 lang en z'ón 54 kilo. Ze is niet echt lang voor haar leeftijd en daar is ze abslouut niet trots op. Het heeft namelijk voordelen en nadelen en helaas meer nadelen. Ze heeft 2 verschillende oogkleuren aangezien ze altijd een blauwe lens draagt. Cher heeft een lichtehuidskleur en heeft haar krullen blond geverfd. Van natuurlijke zijn ze namelijk bruin
    Extra:
    Cher heeft een heel uitgesproken en abnormale stijl.
    Klaar.


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,