• One Direction is wereldberoemd, ze hebben aan elke vinger duizenden gillende meisjes die hun aandacht willen en hebben een alles wat ze willen. Met zijn 5en hebben ze een appartement in Londen, in de rijkere buurt van de stad. Aan de andere kant van Londen, de arme en louchere buurt, wonen 5 meisjes. Elk op hun manier bijzonder maar 2 dingen hebben ze gemeen, ze zijn vriendinnen en verslaafd aan de drugs die hen hun problemen doet vergeten. Voor die drugs doen ze alles. Dus als een man de stripclub waar ze werken binnenkomt, en hun elk 1 000 000 euro bied als ze de jongens verleiden en hun cariere verknallen, nemen ze dat aanbod met beide handen vast... maar wat als ze de jongens echt aardig beginnen vinden, misschien verliefd worden of ontdekt worden? Alles kan en alles is zo onzeker....


    1D Boys:
    Liam Payne - KiliOfDurin
    Harry Styles - Jolene
    Zayn Malik - Limits
    Niall Horan - Backpack
    Louis Tomlinson - LarryTycoon

    De meisjes: VOL
    - Alexandra Chantelle Suaréz - Benzema
    - Megan "Meg" Bré Whitefield - LostMagic
    - Ava "Yaa" Nyra Leacune - Appa
    - Chereelynn ''Cher'' Aurelié Quinn - Faisean
    - Felicity 'Fliss' Brinn Carmichael - Lavore

    Vrienden, familie, vriendje/vriendinnetje:


    Regels
    - Min 3 regels
    - 16+ toegestaan
    - Naam verandering doorgeven
    - OOC : [] ()
    - Ik maak topics aan
    - reserveringen blijven 48u staan

    Naam:
    Rol:
    (bv één van de meisjes, lid 1d, familie ..., vriend ..., vriendje meisje?)
    Leeftijd: min. 18, max 24
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Geschiedenis:
    bij meisje, waarom ze aan de drugs zit
    Extra:

    Harry + Megan
    Louis + Felicity
    Niall + Alexandra
    Zayn + Chereelynn
    Liam + Ava


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 24 aug 2013 - 18:43 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    LostMagic schreef:
    Wat denken jullie? Beslissen we op voorhand welk meisje wie gaat verleiden of doen we dat in het Rpg? :)


    [Ik denk dat je moet kijken naar persoonlijkheid en dan beslissen wie bij wie past en anders word het wel bekend in
    het RPG?]

    voor mij goed maar het was omdat iemand al meisje van Zayn had opgeschreven en nja ik wist niet hoe jullie het willen doen :p


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Gewoon in de RPG is leuker, vind ik..


    Your love makes me strong, your hate makes me unstoppable

    Ok is goed :)


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Als er bijvoorbeeld twee meisjes die ene jongen willen, hebben we een probleem. Als je naar de karakters kijkt zou je het beter kunnen beslissen net voor we starten. Ik ben bezig met Yaa [:


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Of jullie maken elk een top 3 van jongens/meisjes die je bij jou karakter wil, stuur je op in een privé bericht en probeer ik samen te puzzelen, leg je de resultaten voor en dan kun je zeggen of je het goed vind of niet :)


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Ik zou niet weten wie.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Appa schreef:
    Naam: Ava "Yaa" Nyra Leacune
    Rol: Meisje
    Leeftijd: Twintig jaar, geboren op twee december
    Karakter: Tja, Yaa is typisch Yaa. Ze is altijd wel vrolijk en het zonnetje in huis. Niemand kan tegen haar vrolijkheid op, dat is simpelweg onmogelijk. Als je haar irritant vindt, dan moet je maar gewoon je mond houden want Yaa is niet bepaald het persoon die daar wat om geeft. Ze kan je helemaal opvrolijken. Of het nou met woorden gaat of niet. Natuurlijk is ze zelf ook wel eens down, maar dat komt haast zelden voor. Alleen als je ook maar iets zegt over haar levensstijl, krijg je een klap. Yaa houdt er niet zo van als je haar uitscheld. Verdrietig wordt ze niet, woedend wel. Als je haar dan ook erg gekwetst hebt, kun je het maar beter op een rennen zetten voordat ze je in haar handen krijgt. Sterk is Yaa niet, maar snel wel. Haar opvliegendheid is dan ook een probleem. Teleurstellen kan je haar niet, want het leven is voor haar één grote droom. Het klinkt raar, en dat is het eigenlijk ook wel. Dan heb je ook nog een andere kant van Yaa. Haar abnormaal rare kant. Hyper zijn, vreemde opmerkingen en vage bewegingen. Niet echt iets waar iemand problemen mee heeft. Het enige waar je Yaa echt razend mee kan maken, is ook maar één woord over haar familie zeggen.
    Uiterlijk:



    Geschiedenis: Yaa had al sinds kleins af aan een vreselijke hekel aan haar familie. Streng gelovig opgevoed, elke zondag naar de kerk, ze was het vanaf het begin al zat. Zelf gelooft ze helemaal niet. Onzin, volgens haar. Ze was uit haar familie gezet omdat ze maar een tattoo had genomen. Dat was op haar zestiende, kort geleden dus. Haar ouders waren razend en gooide haar onmiddellijk het huis uit, zonder enig woord te zeggen. Twee jaar heeft Yaa bij haar beste vriendin Kat gewoond. Wat de familie van Yaa niet wist, was dat ze al een jaar aan de drugs zat. Het begon met een onschuldig jointje wat ze probeerde maar door de ruzies thuis en alle problemen is ze serieus verslaafd geraakt. Zo'n drie jaar zat ze aan de drugs toen ze achttien werd. Duizenden schulden had ze, bij elke dealer in de buurt. Yaa had te weinig geld om het af te betalen en is de hele wereld over gevlucht. Pas na een jaar reizen wist ze dat ze veilig was uit Canada. Ondertussen had ze over heel de wereld tattoos laten zetten, overal. Haar rug zit helemaal vol, rond haar hals heeft ze er veel en natuurlijk haar armen. Echter doet ze zuinig bij haar benen maar in de toekomst zullen die twee ook helemaal vol getatoeëerd zijn. Rond haar negentiende is Yaa maar, nog altijd zwaar verslaafd aan de drugs, in Londen gaan wonen en heeft een manier gevonden om te werken, al is het werk niet wat je van dit meisje zou verwachten.
    Extra: Yaa zit van top tot teen onder de tattoos en heeft een kant van haar -haar afgeschoren. Al houd je er niet van, het staat haar erg mooi.


    Ava is klaar.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [Ava is echt goed gemaakt ;3]

    Het karakter is wat aangepast, geknipt&geplakt, en voor de rest ben ik er wel wat trots op, haha.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Ik bedoel gewoon, stuur je 3 favorieten van de jongens op en ik probeer ze te matchen? :p of te vergezocht?


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    LostMagic schreef:
    Ik bedoel gewoon, stuur je 3 favorieten van de jongens op en ik probeer ze te matchen? :p of te vergezocht?


    Das wel een goed idee..


    Your love makes me strong, your hate makes me unstoppable

    Bv als iemand die een meisje heeft dit kiest :
    -Niall
    -Louis
    -Harry

    En die persoon die Harry kiest kiest ook haar personage is het een match :p

    [gewoon even uitleg voor de mensen die niet volgen xd]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Ik heb geen favoriete, maar ik kies wel willekeurig.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Moeten de jongens ook meisjes kiezen??