• One Direction is wereldberoemd, ze hebben aan elke vinger duizenden gillende meisjes die hun aandacht willen en hebben een alles wat ze willen. Met zijn 5en hebben ze een appartement in Londen, in de rijkere buurt van de stad. Aan de andere kant van Londen, de arme en louchere buurt, wonen 5 meisjes. Elk op hun manier bijzonder maar 2 dingen hebben ze gemeen, ze zijn vriendinnen en verslaafd aan de drugs die hen hun problemen doet vergeten. Voor die drugs doen ze alles. Dus als een man de stripclub waar ze werken binnenkomt, en hun elk 1 000 000 euro bied als ze de jongens verleiden en hun cariere verknallen, nemen ze dat aanbod met beide handen vast... maar wat als ze de jongens echt aardig beginnen vinden, misschien verliefd worden of ontdekt worden? Alles kan en alles is zo onzeker....


    1D Boys:
    Liam Payne - KiliOfDurin
    Harry Styles - Jolene
    Zayn Malik - Limits
    Niall Horan - Backpack
    Louis Tomlinson - LarryTycoon

    De meisjes: VOL
    - Alexandra Chantelle Suaréz - Benzema
    - Megan "Meg" Bré Whitefield - LostMagic
    - Ava "Yaa" Nyra Leacune - Appa
    - Chereelynn ''Cher'' Aurelié Quinn - Faisean
    - Felicity 'Fliss' Brinn Carmichael - Lavore

    Vrienden, familie, vriendje/vriendinnetje:


    Regels
    - Min 3 regels
    - 16+ toegestaan
    - Naam verandering doorgeven
    - OOC : [] ()
    - Ik maak topics aan
    - reserveringen blijven 48u staan

    Naam:
    Rol:
    (bv één van de meisjes, lid 1d, familie ..., vriend ..., vriendje meisje?)
    Leeftijd: min. 18, max 24
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Geschiedenis:
    bij meisje, waarom ze aan de drugs zit
    Extra:

    Harry + Megan
    Louis + Felicity
    Niall + Alexandra
    Zayn + Chereelynn
    Liam + Ava


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 24 aug 2013 - 18:43 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Faisean schreef:
    Ik wil gewoon geen post van 10 regels maken en dan krijg ik een 5 regels terug met al mijn dingen die ik erin heb gezegd erin. Dan hoeft het van mij al niet meer als je niet eens de 3 regels kan berijken zonder iemand anders hun tekst te gebruiken vind ik je gewoon een slechte RPG'er

    Ik denk dat iedereen dat wel moet kunnen. Maar ik neem aan dat het een beetje geven en nemen is als ik een lange post krijg heb ik ook meer zin en inspiratie om daar uitgebreid op in te gaan. En voordat ik aan m'n personage ga werken wil ik eigenlijk ook wel graag weten of dit een hele snelle RPG wordt, want ik heb vaak alleen in de avond tijd en ik heb liever wat langere stukken dan staccato kort en en snel want dat hou ik niet bij.


    Seduce my mind and you can have my body, find my soul and I'm yours forever

    ik weet niet, ik ben beide gewoon dus dat ligt vooral aan de andere rpgers


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Ik vul Zayn morgenochtend in.

    Lavore schreef:
    (...)
    Ik denk dat iedereen dat wel moet kunnen. Maar ik neem aan dat het een beetje geven en nemen is als ik een lange post krijg heb ik ook meer zin en inspiratie om daar uitgebreid op in te gaan. En voordat ik aan m'n personage ga werken wil ik eigenlijk ook wel graag weten of dit een hele snelle RPG wordt, want ik heb vaak alleen in de avond tijd en ik heb liever wat langere stukken dan staccato kort en en snel want dat hou ik niet bij.
    Ik ben het volledig met je eens maar zij is waarschijnlijk van de korte stukken waar je sowieso niet veel inspiratie uit kan halen en dat zorgt er meestal voor dat ik niet met diegene in gesrek wil.


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    LostMagic schreef:
    (...)

    Het blijft een topic met min3, sorry maar er zijn genoeg andere topics met min 5 of 8
    Ik ken er niet zoveel meer met -5 meestal is het minimum nu 5. Maarja het maakt me ook gewoon om niet met jou personage in gesprek te gaan als er toch maar telkens 3 zinnen uit komen.


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Ik kan meer dan 3 refels schrijvwn dank je maar ik heb een vriendje die tyd vn me vraagt, familie die van frankrijk nr hier is gekomen en andere dingen te doen dus een klein beetje respect grqag dat ik aan anderen denk....


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Gsm --


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Naam: Felicity 'Fliss' Brinn Carmichael
    Rol: een van de meisjes
    Leeftijd: negentien jaar
    Karakter: Felicity is een bedriegelijke verschijning, het vleugje charisma dat ze als een tweede huid met zich mee draagt zorgt ervoor dat ze snel met mensen in contact raakt, over het algemeen weet ze hoe ze iemand op zijn gemak moet laten voelen in haar buurt. Ze is heel oplettend en weet prima op andermans karakter in te spelen. Ze zou in feite een kat nog kunnen wijsmaken dat het beestje een hond is, goudeerlijke blauwe ogen en een flinterdun bedrieglijk masker. Geen katje om zonder handschoenen aan te pakken, als het erop aankomt kan ze haar mannetje staan ze heeft een scherpe tong en genoeg overtuigingskracht om iemand recht de afgrond in te sturen al was het alleen maar door middel van haar woorden. Felicity is meer dan manipulatief en wie haar streken gewoon is zal haar al snel als gevoelloos of harteloos beschrijven omdat ze simpelweg niet graag aan anderen denkt en al helemaal niet aan andermans gevoelens. Ze heeft niet zo snel medelijden met iemand en hoewel vriendschap voor haar erg belangrijk is kiest ze zelf haar vrienden uit en houdt ze daarbij zeker wel rekening of dat gunstig is voor haar, zo niet dan zal de vriendschap niet snel uitgroeien tot een oprechte. Tegenover haar werkelijke vrienden is ze erg loyaal, ze stelt haar belangen gelijk aan die van de anderen en betreft geheimen kun je ervan op aan dat haar lippen zijn verzegeld. Een vriendschap of zelfs een relatie faken daar draait ze haar handje niet voor om. Ondanks haar vele ontmoetingen is er tot noch toe nog niemand in geslaagd om enige vorm van warmte, sympathie of medeleven in haar ijskoude ogen te doen ontwaken.
    Uiterlijk:


    Elektrische blauwe ogen, blonde haren en een goudbruine huid maken haar een stereotype beach girl, ze draagt graag leren jacks en vooral comfortabele kleding.
    Geschiedenis: Felicity is geboren in San Clemente, een stadje aan de kust in de Amerikaanse staat California. Haar ouders zijn enkele jaren na haar geboorte gescheiden en Felicity is samen met haar broer, Damian, bij haar moeder blijven wonen terwijl haar vader met de noorderzon vertrok en er volgens menige fluisteringen en roddels een walgelijke levensstijl op na hield. De gehele happy go lucky attitude die haar eens zo eigen was werd opgeslokt door de schuimkoppen van de zee. Eens in het jaar zochten ze hem op, nu eens bezochten ze hem in een vervallen woonwagenkamp dan weer in een luxe penthouse. Vragen werden handig weggemoffeld en stilzwijgen werd beloond met een jointje of iets in die trant. Felicity was zeventien toen de beelden van haar dode vader - gestorven aan een overdosis - op haar netvlies werden geëtst, Andrew, de behulpzame buurjongen, sleepte haar de badkamer uit, hij beloofde haar zelf iets om de pijn te doen stoppen. Zo begon een lange historie van pilletjes, twee gele een roze, een zakje voor de nacht. Andrew regelde een tijd lang haar stuff. Hoewel hun relatie in Fliss' ogen niets dan vriendschappelijk - en wees eerlijk eigenbelang - was bleek Drew daar toch hele andere gedachtes op na te houden, op een van de vele zomeravonden dat ze compleet van de wereld in elkaars armen lagen stelde hij voor om samen af te kicken en zette daarmee zonder het zelf te weten een punt achter hun vriendschap. Felicity heeft haar eigen hachje weten te redden en op haar aandringen vertrok het gezin naar London
    Extra: Ze kan goed surfen, zwemmen, zeilen vrijwel alles dat met water te maken heeft en geniet daar echt van, ze doet het alleen nog maar zelden. Daarnaast heeft ze slaapproblemen en een cafeïne verslaving.

    [ bericht aangepast op 19 aug 2013 - 23:33 ]


    Seduce my mind and you can have my body, find my soul and I'm yours forever

    Naam: Ava "Yaa" Nyra Leacune
    Rol: Meisje
    Leeftijd: Twintig jaar, geboren op twee december
    Karakter: Tja, Yaa is typisch Yaa. Ze is altijd wel vrolijk en het zonnetje in huis. Niemand kan tegen haar vrolijkheid op, dat is simpelweg onmogelijk. Als je haar irritant vindt, dan moet je maar gewoon je mond houden want Yaa is niet bepaald het persoon die daar wat om geeft. Ze kan je helemaal opvrolijken. Of het nou met woorden gaat of niet. Natuurlijk is ze zelf ook wel eens down, maar dat komt haast zelden voor. Alleen als je ook maar iets zegt over haar levensstijl, krijg je een klap. Yaa houdt er niet zo van als je haar uitscheld. Verdrietig wordt ze niet, woedend wel. Als je haar dan ook erg gekwetst hebt, kun je het maar beter op een rennen zetten voordat ze je in haar handen krijgt. Sterk is Yaa niet, maar snel wel. Haar opvliegendheid is dan ook een probleem. Teleurstellen kan je haar niet, want het leven is voor haar één grote droom. Het klinkt raar, en dat is het eigenlijk ook wel. Dan heb je ook nog een andere kant van Yaa. Haar abnormaal rare kant. Hyper zijn, vreemde opmerkingen en vage bewegingen. Niet echt iets waar iemand problemen mee heeft. Het enige waar je Yaa echt razend mee kan maken, is ook maar één woord over haar familie zeggen.
    Uiterlijk:



    Geschiedenis: Yaa had al sinds kleins af aan een vreselijke hekel aan haar familie. Streng gelovig opgevoed, elke zondag naar de kerk, ze was het vanaf het begin al zat. Zelf gelooft ze helemaal niet. Onzin, volgens haar. Ze was uit haar familie gezet omdat ze maar een tattoo had genomen. Dat was op haar zestiende, kort geleden dus. Haar ouders waren razend en gooide haar onmiddellijk het huis uit, zonder enig woord te zeggen. Twee jaar heeft Yaa bij haar beste vriendin Kat gewoond. Wat de familie van Yaa niet wist, was dat ze al een jaar aan de drugs zat. Het begon met een onschuldig jointje wat ze probeerde maar door de ruzies thuis en alle problemen is ze serieus verslaafd geraakt. Zo'n drie jaar zat ze aan de drugs toen ze achttien werd. Duizenden schulden had ze, bij elke dealer in de buurt. Yaa had te weinig geld om het af te betalen en is de hele wereld over gevlucht. Pas na een jaar reizen wist ze dat ze veilig was uit Canada. Ondertussen had ze over heel de wereld tattoos laten zetten, overal. Haar rug zit helemaal vol, rond haar hals heeft ze er veel en natuurlijk haar armen. Echter doet ze zuinig bij haar benen maar in de toekomst zullen die twee ook helemaal vol getatoeëerd zijn. Rond haar negentiende is Yaa maar, nog altijd zwaar verslaafd aan de drugs, in Londen gaan wonen en heeft een manier gevonden om te werken, al is het werk niet wat je van dit meisje zou verwachten.
    Extra: Yaa zit van top tot teen onder de tattoos en heeft een kant van haar -haar afgeschoren. Al houd je er niet van, het staat haar erg mooi.

    [ bericht aangepast op 20 aug 2013 - 19:42 ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Kon het niet laten om Megan Massacre te gebruiken.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Appa schreef:
    Naam: Ava "Yaa" Nyra Leacune
    Rol: Meisje
    Leeftijd: Twintig jaar, geboren op twee december
    Karakter:
    Uiterlijk:



    Geschiedenis:
    Extra: Yaa zit van top tot teen onder de tattoos en heeft een kant van haar -haar afgeschoren. Al houd je er niet van, het staat haar erg mooi.
    /

    [ bericht aangepast op 19 aug 2013 - 23:34 ]


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Naam: Megan "Meg" Bré Whitefield
    Rol: Drugmeisje
    Leeftijd: 18
    Karakter: Meg lijkt een stil en verlegen meisje als je haar voor het eerst ziet maar in feite is ze vrolijk en kan steeds onverwachts uit een hoek komen met wat dan ook voor ideen. Meg gaat voor haar vriendinnen door het vuur en zet meestal haar eigen belangen, behalve als het om drugs gaat, aan de kant. De meiden weten half van haar geschiedenis maar weten niet dat ze elke nacht nog nachtmerries heeft van haar oude thuis. Daarom is ze ook stil eerst sochtendsk, tot ze haar erover heen zet en weer vrolijk doet. Meg word geïrriteerd als iemand steeds zijn gelijk wil halen en kan niet tegen arrogante meiden, behalve als het haar vriendinnen zijn en ze arrogant doen tegen iemand anders. De rest zie RPG
    Uiterlijk:




    Geschiedenis: Meg heeft tot haar 16de in een pleeggezin geleefd. Haar stiefvader misbruikte haar en haar stiefmoeder sloeg haar uit jaloezie dat haar man Meg meer aandacht gaf dan haar. Op haar 16de is Meg weggelopen en kwam onder een brug terecht waar ze zou moeten slapen. Daar heeft ze geleefd tot de winter kwam en ze bijna lag te bevriezen op straat. Een man die ook onder de brug sliep gaf haar steeds wat van het witte goddelijke spul waardoor alles beter leek maar voor ze het wist was ze verslaafd geraakt eraan, aan de drugs. Ze kwam erachter dat je het in alle vormen kon krijgen maar ook hoeveel het kostte dus zocht naar werk. Ze kwam terecht in de achterbuurten, in een stripperclub waar ze als barmeid werkte aangezien ze toen nog maar 16-17 was.
    Extra: Meg kan gitaar spelen maar door haar drugsprobleem geeft ze nooit geld over om er een te kopen.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Naam: Harry Edward Styles
    Rol: 1D Lid, Harry Styles?
    Leeftijd: 19
    Karakter: Harry is het soort jongen dat voor zijn familie en vrienden alles zou doen. Hij is musicaal en erg sociaal. Hij kan het met bijna iedereen goed vinden en is van nature wat flirterig. Hij word tegenwoordig gezien als een echte womanizer maar als hij écht verliefd is zal hij niet zomaar vreemd gaan. Je zou het niet zo snel verwachten maar Harry is erg gevoelig, tweets die hij krijgt of recensies raken hem erg hard. Wanneer hij negatieve feedback krijgt probeert hij zich zo groot mogelijk te houden wat niet altijd even goed lukt. Hij is gek op de jongens van de band en ziet ze ook als zijn beste vrienden. Harry is intelligent en sportief. Hij houd erg van tattoos en zijn lievelings eten is taco's.
    Uiterlijk:



    Met zijn bruine krullen en lieve kuiltjes in zijn wangen is Harry een aantrekkelijke jongen om te zien. Hij heeft een mooie glimlach met rechte witte tanden en weet hoe hij zich moet kleden. Harry heeft een mooi figuur en is niet te dik of te dun en heeft redelijke spieren. Hij is 1,80 lang en weegt rond de 74 kg.
    Geschiedenis: -
    Extra: Harry heeft meerdere tattoos over zijn lichaam. Zijn lievelings eten is taco's en hij heeft een kat met de naam Molly.

    Ik hoop dat hij zo een beetje goed is?

    Hij is goed dank je :)


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Wat denken jullie? Beslissen we op voorhand welk meisje wie gaat verleiden of doen we dat in het Rpg? :)


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'