• Weet iemand misschien wanneer Justin weer in nederland komt optreden? Ik kan het nergens op internet vinden dus kan ook zo zijn dat het nog niet bekend is hoor. En weet dan iemand hoeduur de concert kaarten zijn? Het liefst die vip kaartjes? Dat je ook nog naar hem zelf toe kan enzo?

    X

    KusjeeMerel schreef:
    (...)

    Weet niet of het 100 % waar is maar ik las het ergens en hoorde het ook van een vriendin. Verder gaat hij waarschijnlijk een dansprogamma maken hier in Nederland ofzo. Hoop dat het in Hilversum word opgenomen ;')



    Yeaaaahh hoopn in Utrecht hahaha als het waar is, dan ga ik hem opzoeken

    Ailurophilia schreef:
    (...)

    Ik ben die woorden zo gaan haten (x


    Hahahah sorry (: mijn standaard zin ^^

    I don't know. Hij zou ook in Nederland komen wonen, maar daar heb ik ook nooit meer wat van gehoord. Ik denk dat hij weer komt als hij gaat touren.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    BieberNinja schreef:
    (...)


    Yeaaaahh hoopn in Utrecht hahaha als het waar is, dan ga ik hem opzoeken

    ... Jij denkt dat je een tienerster zomaar even kunt opzoeken? :'D


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Filettino schreef:
    I don't know. Hij zou ook in Nederland komen wonen, maar daar heb ik ook nooit meer wat van gehoord. Ik denk dat hij weer komt als hij gaat touren.


    Dat geloof ik niet (: hahah en indeed ik denk ook dat hij weer naar Nederland komt als hij weer gaat touren.

    BieberNinja schreef:
    (...)

    Dat geloof ik niet (: hahah en indeed ik denk ook dat hij weer naar Nederland komt als hij weer gaat touren.


    Ach ja, dat weet je maar nooit. Maar ik denk dat je/we er vrij zeker van kunnen zijn dat hij weer naar Nederland komt voor een optreden voor zijn nieuwe tour. Justin Bieber is nog steeds geliefd in Europa en in Nederland is er ook nog een grote fanbase. Ik denk alleen niet dat het optredens gaan worden in Ziggo Dome.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Elessar schreef:
    (...)
    ... Jij denkt dat je een tienerster zomaar even kunt opzoeken? :'D


    Hahaha nee dat kan inderdaad niet ^^ Maar ik bedoelde eigenlijk meer in de zin van, dat ik hem ga opzoeken als hij in Nederlad komt (: Hij zal vast en zeker op twitter plaatsen waar hij momenteel zich bevind :")

    BieberNinja schreef:
    (...)

    Hahaha nee dat kan inderdaad niet ^^ Maar ik bedoelde eigenlijk meer in de zin van, dat ik hem ga opzoeken als hij in Nederlad komt (: Hij zal vast en zeker op twitter plaatsen waar hij momenteel zich bevind :")

    Ik dacht al joh haha.
    Als hij naar Nederland komt, hoor je dat vanzelf :p Ik denk dat alle beliebers dat in de gaten houden.


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Filettino schreef:
    (...)

    Ach ja, dat weet je maar nooit. Maar ik denk dat je/we er vrij zeker van kunnen zijn dat hij weer naar Nederland komt voor een optreden voor zijn nieuwe tour. Justin Bieber is nog steeds geliefd in Europa en in Nederland is er ook nog een grote fanbase. Ik denk alleen niet dat het optredens gaan worden in Ziggo Dome.


    Ja dat denk ik ook ): Alhoewel van dat dansshow best wel kan kloppen, aangezien Justin erg veel van dansen houdt. Hoe dan ook ik denk dat je gelijk hebt wat betreft de locatie waar hij een concert kan geven. Zijn eerste concert in 2011 was in Ziggo Dome, zijn tweede concert was in Gelredome en ik denk dat zijn volgende concert in Heineken Music Hall is (': hahah (Maar dat hoop ik niet, want anders kan ik weer geen kaartjes krijgen)

    Elessar schreef:
    (...)
    Ik dacht al joh haha.
    Als hij naar Nederland komt, hoor je dat vanzelf :p Ik denk dat alle beliebers dat in de gaten houden.


    Hahaha yup :') dat doen we inderdaad lol. Het zou wel vet cool zijn als hij gewoon random op straat een klein concert geeft zoals hij dat altijd deed voor zijn carrière. Dan kan ik hem eindelijk zien :3

    KusjeeMerel schreef:
    (...)

    Weet niet of het 100 % waar is maar ik las het ergens en hoorde het ook van een vriendin. Verder gaat hij waarschijnlijk een dansprogamma maken hier in Nederland ofzo. Hoop dat het in Hilversum word opgenomen ;')


    Klopt zoiets hoorde ik ook. Dat hij gedeeltelijk in Amsterdam in ging wonen.


    Dress like you're going to meet your worst enemy today.

    MissElmo schreef:
    (...)

    Klopt zoiets hoorde ik ook. Dat hij gedeeltelijk in Amsterdam in ging wonen.


    Denk niet dat ie dat gaat doen (ik hoop in ieder geval van niet). Hoewel het wel leuk zou zijn voor zijn fans.


    Physics is awesome

    Blutbad schreef:
    (...)

    Denk niet dat ie dat gaat doen (ik hoop in ieder geval van niet). Hoewel het wel leuk zou zijn voor zijn fans.


    (Y)

    Als je niets vind zal hij waarschijnlijk ook niet komen


    Sometimes The One You Want Is Not The One You Need.

    BieberNinja schreef:
    (...)

    Ja dat denk ik ook ): Alhoewel van dat dansshow best wel kan kloppen, aangezien Justin erg veel van dansen houdt. Hoe dan ook ik denk dat je gelijk hebt wat betreft de locatie waar hij een concert kan geven. Zijn eerste concert in 2011 was in Ziggo Dome, zijn tweede concert was in Gelredome en ik denk dat zijn volgende concert in Heineken Music Hall is (': hahah (Maar dat hoop ik niet, want anders kan ik weer geen kaartjes krijgen)


    Zijn eerste concert was in de Ahoy lieve schat, de Ziggo Dome was toen nog niet af ;') Gelredome kon meer mensen kwijt dan ahoy,


    Wees wie je bent, dan ben je wie je bent.