• Hiiii, wie kent er hier de boeken The Mortal Instruments?
    Het lijkt net alsof ik de enige ben en ik ben echt enorm fan van de boeken. x

    Film trailer:




    Almost Is Never Enough (in de soundtrack met stukjes van de film erin)

    [ bericht aangepast op 21 aug 2013 - 15:33 ]


    Simple but effective.

    Yaspis schreef:
    Is degene die nu in de bioscoop komt nou de eerste? :')
    Ik wel hem wel graag zien, al heb ik de boeken nog niet gelezen.


    Ja! =]


    Simple but effective.

    MidnightRed schreef:
    (...)

    Inderdaad, maar je weet zelf toch beter? Ik vind het fijner dat ik de boeken heb gelezen.


    Wat bedoel je precies? ^^


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Escritura schreef:
    (...)

    Wat bedoel je precies? ^^


    Ja, van die fans die zich dan beter voelen of zo, haha!


    Simple but effective.

    MidnightRed schreef:
    (...)

    Ja, van die fans die zich dan beter voelen of zo, haha!


    Oh, yeah. ^^ Inderdaad. (:


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Ik ben nog steeds bezig met het eerste boek lol, maar ga wel vrijdag al naar de film, ik ben erg benieuwd!


    As travars

    Newcastle schreef:
    Ik ben nog steeds bezig met het eerste boek lol, maar ga wel vrijdag al naar de film, ik ben erg benieuwd!


    Aww, erg jaloers! Ik weet nog niet wanneer ik naar de film ga, maar ik moet het echt zien.


    Simple but effective.

    Hmm. *Pakt ereader erbij. Zet boek op ereader.* Zo wie nu een spoiler gaat vertellen spielhaak ik :Y)


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Scimmia schreef:
    Hmm. *Pakt ereader erbij. Zet boek op ereader.* Zo wie nu een spoiler gaat vertellen spielhaak ik :Y)


    Hahaha, omg


    Simple but effective.

    Ik hou echt van de boeken (: Vanavond ga eindelijk naar de film met een paar vriendinnen.


    Take risks and conquer your fears.

    Insurgent schreef:
    Ik hou echt van de boeken (: Vanavond ga eindelijk naar de film met een paar vriendinnen.


    Oww, jaloers! Veel kijk plezier (:


    Simple but effective.

    MidnightRed schreef:
    (...)

    Oww, jaloers! Veel kijk plezier (:

    Dank je! Ik heb er echt zin in (:


    Take risks and conquer your fears.

    Die film is echt helemaal geweldig! Ik kende de boeken nog niet maar heb ze alle 4 gekocht en ben meteen vandaag begonnen met deel 1:$ Ik ga vrijdag voor 2,5 maand naar Gran Canaria, dus ik heb mooi leesvoer:Y)


    ~

    Je weet toch dat dit hele boek grotendeels plagiaat is? Was eerst een Ginny/draco fanfic dat als zeer clever werd beschouwt, tot bleek dat ze hele paragrafen overnam uit series en films dat die tijd uitkwamen. Omdat er in het fandom en bij de andere schrijvers te veil heisa kwamen, nam ze haar 'werk' van fanfic.com of .net af en veranderde ze de namen uit het boek en liep ze ermee naar een uitgever.

    "Cassie Claire was a huge name in the Harry Potter fandom back in the day, turned out a lot of popular fics and stuff. And then it came to light that she pulled a lot of shady plagiarism and stuff, did a lot of terrible stuff to some other people in the fandom, and really… it just really left a bad taste in my mouth, since I was also active in the fandom at the time, and a few of my friends were directly effected. If you or anyone else enjoys TMI and all that, that’s totally cool! I’m not saying you shouldn’t read whatever you want, and I will never ever look down on anyone for reading anything (I don’t hesitate to admit to reading and enjoying Twilight to an embarrassing degree, and shut up, don’t any of you even DARE to give me shit for that, because how shitty of a person do you have to be to shame someone for indulgences like reading fiction, even if it is pretty terrible stuff because FYI not everyone that reads shit like Twilight believes the behavior in it is healthy and normal and JUST LET ME ENJOY MY WEIRD VAMPIRE ROMANCE NOVELS)

    Oh lord, anyway, sorry.

    Seriously, just like, google Cassie Claire and Fandom Wank and I’m sure you’ll find out all you need to know.

    Again, maybe TMI are awesome books! They could be! I don’t know! If you like them, rock on! Keep enjoying them! See the movie! My precious babe Aiden Turner is in it! Just…. know that I have no interest in seeing/reading anything CC created, and why."

    -Cara McGee, een zeer betrouwbare bron.

    Als je trouwens maar een klein beetje research doet vind je wel alles zelf.

    Het zouden interessante en goede boeken kunnen zijn, maar ik heb het nu eenmaal niet zo op plagiarisme enzo, en vind toch dan fans mogen weten waar het boek zijn oorsprong van kent.


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    Ik ben in het eerste boek bezig, en heb plannen de rest van de boeken ook te kopen/op m'n ipad te zetten. De film wil ik later gaan bekijken.
    Ik vind 't tot nu toe al geweldig, kan niet wachten tot ik de film ga zien!

    JohnHWatson schreef:
    Je weet toch dat dit hele boek grotendeels plagiaat is? Was eerst een Ginny/draco fanfic dat als zeer clever werd beschouwt, tot bleek dat ze hele paragrafen overnam uit series en films dat die tijd uitkwamen. Omdat er in het fandom en bij de andere schrijvers te veil heisa kwamen, nam ze haar 'werk' van fanfic.com of .net af en veranderde ze de namen uit het boek en liep ze ermee naar een uitgever.

    (...)
    -Cara McGee, een zeer betrouwbare bron.

    Als je trouwens maar een klein beetje research doet vind je wel alles zelf.

    Het zouden interessante en goede boeken kunnen zijn, maar ik heb het nu eenmaal niet zo op plagiarisme enzo, en vind toch dan fans mogen weten waar het boek zijn oorsprong van kent.


    Woww, dat wist ik niet. Ach ja.


    Simple but effective.