• Ja, dit was mijn tweede schooldag en ik heb alweer twee lesuren gemist. Mijn mobiel dacht vijf minuten voordat mijn wekker af zou moeten gaan dat het leuk zou zijn om helemaal vast te lopen en daardoor niet meer door te tellen met de tijd. Daarbij zijn mijn ouders op vakantie, dus ik moest er eigenhandig erachter komen dat ik pas om half tien opstond... Ik sta al bekend om mijn geweldige trucs om me te verslapen (wekker gaat niet af, wiskunde-schoolexamen in halfuur moeten maken, en nog véél meer), dus ze keken me weer eens aan met zo'n gezicht: Alweer, Sofie?
    Ja, alweer :Y)

    Iemand ook zoiets 'doms'/grappigs gedaan in een eerste schoolweek?


    Deep inside, I've never felt alive

    haha dat is dus echt slim...
    ehm bijna van de trap af gedonderd.. we moeten naar de derde verdieping met trappen dat is zo super niet leuk. Emmmm slappe lach gekregen, iedereen was aan het kletsen en soms is het ineens dodelijk stil dus toen hoorde je me even lachen...


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Mijn haar in een soldeerbout gekregen. (cat)


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Handig! :'D
    Ehm... niet dat ik weet. Nja, 2 september begint er weer een eerste schoolweek voor mij, dus wie weet.

    Mijn haar zat weer eens in krullen, wilde ik het stijlen, was mijn stijltang ineens weg. Heb ik dus met dat stomme haar naar school gemoeten en ben ik ook nog eens vijf keer gestruikeld op één dag. Nieuw record!


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Ik heb komende maandag mijn introductiedag, dus wie weet.. (krul)


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Handig!! xp


    -

    Voiceless schreef:
    Ik heb komende maandag mijn introductiedag, dus wie weet.. (krul)
    Dinsdag


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Handig. :'D Ik heb dat soort dingen (nog) niet gedaan, want hier begint de middelbare pas volgende week weer. Ik heb er zo'n zin in. :W


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ik kan me nog herinneren dat ik op de allereerste dag van de eerste klas middelbare school, ik van de trap af donderde terwijl de hele hal vol stond met leerlingen :'D


    "Libraries were full of ideas – perhaps the most dangerous and powerful of all weapons."

    Ik moet 2 september pas naar school, maar waarschijnlijk zal ik wel weer over iemand's tas struikelen ofzo, iets wat ik graag doe; not.

    2 september gaat mijn eerste dag op de uni zijn. Ik hoop met heel mijn hart dat ik niks stoms doe. :'D


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Goed begin, hoor ;P
    En, ga je nu je leven beteren en twee wekkers zetten?

    -> Titel aangepast voor de lay-out van het forum


    I am an idiot, I move.

    ik heb al heel wat domme acties uitgehaald XD de 1e dag: we zitten in de klas met onze nieuwe mentor legt ze uit dat we 4,5 en 6 september iets leuks gaan doen maar ze zegt nog niet wat kom ik aan: BRUGKLASKAMP!!! mijn vriendin:'' lesley, we zitten nu in de 3e'' charmant he? nu is het de 3e dag en heb ik mijn beste vriend voor lul gezet.... we zaten bij mentoruur een spel te doen om elkaar beter te leren kennen. ik krijg de vraag: '' om te kunnen leven moet je kunnen eten,drinken en slapen waar zou je nog meer niet zonder kunnen?'' ik heel schaamteloos:'' abel!'' (das de naam van mijn crush/ beste vriend) en toen werd dat ff kei hard door de klas heen geschreeuwd....

    ik hou van school! (maar niet heus....)

    Haha op mijn ipad/boeken ophalen dag kwam ik samen met Lily onze spullen ophalen. Kom ik Noah tegen. Wij dus ff praten enzo. -Er waren ondertussen. Meer mensen bijgekomen- Onderhand door lopen. Opeens val ik de trap af en val recht in de armen van Walrusje -hele rare leraar- Iedereen dubbel liggen xD Ik schaamde mij zo rot dat ik weggerend was xD


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial