• hoi mensen :)
    Ik het het al vaak gezien, mensen die een cover nodig hebben. Ik wil dat eigenlijk ook wel eens. Dus.... En aangezien ik niets van fotoshop ken, zou ik graag jullie hulp willen, dus het zou ongelofelijk leuk zijn als iemand mij zou willen helpen ^^
    Ik weet niet goed welke info je daarvoor precies nodig hebt, maar ik zal nu al wat info geven, waarvan ik denk dat je het nodig zou kunnen hebben. Ik zal laar eerst even beginnen met de ( zeer) korte inhoud. Lana is het lief van Zayn ( one direction) Ze heeft een geweldig leventje, tot ze op een dag ontvoerd wordt, na het vele zoeken geeft haar moeder bijna de hoop op en er worden steeds minder onderzoeken gevoerd. Haar moeder verdenkt Zayn, ze heeft hem nooit echt gemigen. En wat nog bedt raar was vlak voor ze verdween had Lana nog gebeld met haar moeder over de knallende ruzie die ze vlak voor haar verdwijning met Zayn had. Wanneer ze op de 1 of andere manier terug opduikt, kan het geluk niet meer stuk, tot ze ontdekken dat Lana zich niets meer herrinert....
    Euhm...de titel is I can't remember
    Ik zou graag een plaatje van Zayn willen en van Lana, ik heb nog niet echt een uiterlijk bedacht, dus het mag gewoon een plaatje van een 18 jarig meisjezijn...
    Het lettertype maakt ook niet veel uit



    Duss...Ik hoop dat er hier mee genoeg info is, als er nog info nodig is, vraag het maar :)
    en nu hoop ik dat er lieve mensen zijn, die me willen helpen
    groetjes xxx


    Friendship is not about who you know the longest, it's about who is there when you need someone the most <3

    Kzal Es iets proberen ;)


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    LacieChan schreef:
    Kzal Es iets proberen ;)


    thanks Maxime xx


    Friendship is not about who you know the longest, it's about who is there when you need someone the most <3

    Heb je misschien een idee voor de achtergrond?


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Olympus schreef:
    Heb je misschien een idee voor de achtergrond?


    een vervallen gebouw?
    Een gebroken hart?
    Iets met donkere kleuren?
    Een ziekenhuis?


    Friendship is not about who you know the longest, it's about who is there when you need someone the most <3

    IIk zal eens zien wat ik kan doen


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Olympus schreef:
    IIk zal eens zien wat ik kan doen

    oh, dat zou echt lief zijn :)
    x


    Friendship is not about who you know the longest, it's about who is there when you need someone the most <3

    Ik heb er twee gemaakt, beiden zonder gezicht, maar de ene is slechts een silhouette, Je moet maar zien welke je de leukste vind.



    &


    Sidera nostra contrahent solem lunamque