• Ik las ergens dat 1D weer naar Nederland komt, maar ik heb niks gelezen over hoe en wat, zoals een concert die hoort bij hun aankomende tour, opening pop-up store die in NL komt etc. Ik neem het met een korreltje zout, anders waren alle sites nu wel losgebarsten als dit klopt. What do you think?

    Liam schijnt een nieuwe vriendin te hebben, volgens een Engelse krant, though. Een oud-klasgenoot, wat ik begreep uit dat artikel. Ik heb nog niks erover gezien en gelezen, I wonder... Dus, Directioners van Quizlet, wat denken wij? :Y)

    [ bericht aangepast op 22 aug 2013 - 15:29 ]


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Liam heeft wel een nieuwe vriendin, Sophia. Dit ziet er in ieder geval behoorlijk echt uit.. Van de première gisteren, en er zijn nog veel meer foto's op twitter / instagram te vinden. Ik heb eerlijk gezegd geeen idee of ze weer naar NL komen!!


    Sad girls smoke a lot.

    Heyaa,

    Ze komen waarschijnlijk wel naar Nederland. In een interview met RTL Boulevard gisteren, zeiden ze dat ze zouden komen.
    En ik heb ergens gelezen, dat Liam in een pers conferentie heeft gezegd, dat Sophia inderdaad zijn GF is.
    x


    Cute as a button, every single one of you !

    Blijkbaar is het op tv geweest gisteren, dus het zal wel waar zijn. En hij heeft een nieuwe vriendin, ja.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Van die vriendin kan men zeker uitgaan, zeker als je die meeneemt naar de première van je film, lol. En dan komen ze inderdaad naar Nederland. Is ook bekend in welke context? c:


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Klopt ik heb ook gehoord dat ze weer naar Nederland komen maar wanneer geen idee ??


    Dress like you're going to meet your worst enemy today.

    Werd dat gisteren ook al niet gevraagd?

    [ bericht aangepast op 22 aug 2013 - 15:54 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ik heb gekeken of er topics waren hierover, maar ik heb 't niet kunnen vinden. Gisteren ben ik niet online geweest, though, i.v.m. aanschaf nieuwe laptop, dus wat gisteren is geopend weet ik niet.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Father schreef:
    Werd dat gisteren ook al niet gevraagd?

    Volgens mij ging het toen over Justin Bieber.


    Take me to wonderland

    Filettino schreef:
    Van die vriendin kan men zeker uitgaan, zeker als je die meeneemt naar de première van je film, lol. En dan komen ze inderdaad naar Nederland. Is ook bekend in welke context? c:


    Het zal wel voor hun nieuwe tour zijn, I guess.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Plinius schreef:
    (...)

    Het zal wel voor hun nieuwe tour zijn, I guess.


    He zou ook kunnen voor de opening van hun pop-up store die in NL wordt geopend. Er zijn geen andere tourdata meer toegevoegd, though, dus ik twijfel of het voor hun tour is. Idk.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Filettino schreef:
    (...)

    He zou ook kunnen voor de opening van hun pop-up store die in NL wordt geopend. Er zijn geen andere tourdata meer toegevoegd, though, dus ik twijfel of het voor hun tour is. Idk.


    Nieuwe tourdata komt nog :Y)


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Pf, ik vond Danielle leuker ;c. En ik ben niet eens fan.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Filettino schreef:
    (...)

    He zou ook kunnen voor de opening van hun pop-up store die in NL wordt geopend. Er zijn geen andere tourdata meer toegevoegd, though, dus ik twijfel of het voor hun tour is. Idk.


    Dat gaat binnenkort wel gebeuren, heb ik het gevoel.
    Ik heb het even opgezocht en voila.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Liam is met Sophia ofzoiets. Harry is aan het daten met een meisje genaamd Alexis en Niall date met Ellie Goulding. Dat is wat ik weet.

    Limits schreef:
    Liam is met Sophia ofzoiets. Harry is aan het daten met een meisje genaamd Alexis en Niall date met Ellie Goulding. Dat is wat ik weet.


    Nah, Harry en Niall zijn nog beiden single.


    I don't want you to die, I want you to suffer.