• Ik las ergens dat 1D weer naar Nederland komt, maar ik heb niks gelezen over hoe en wat, zoals een concert die hoort bij hun aankomende tour, opening pop-up store die in NL komt etc. Ik neem het met een korreltje zout, anders waren alle sites nu wel losgebarsten als dit klopt. What do you think?

    Liam schijnt een nieuwe vriendin te hebben, volgens een Engelse krant, though. Een oud-klasgenoot, wat ik begreep uit dat artikel. Ik heb nog niks erover gezien en gelezen, I wonder... Dus, Directioners van Quizlet, wat denken wij? :Y)

    [ bericht aangepast op 22 aug 2013 - 15:29 ]


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Imber schreef:
    Niall en Ellie hebben nooit gezegd dat ze samen zijn. Er gaan enkel geruchten de ronde omdat ze het samen naar hun zin hadden. Last time I checked you don't have to date someone to have a good time with them. Daarnaast zie ik Ellie Goulding niet echt gaan voor iemand zoals Niall, maar daar kan ik niet over oordelen.


    Lol, dat is ook wat mensen van mij denken :3


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Ik hoop eigenlijk dat ze komen voor een concert. Ik wil er mega graag naartoe, lol. c:


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Ik zou het wel heel leuk vinden als ze weer naar Nederland kwamen maar ik weet niet zeker of ik naar het concert zou gaan.


    Physics is awesome

    Imber schreef:
    (...)
    Volgens mij ging het toen over Justin Bieber.

    Allemaal hetzelfde voor mij :'D


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.