• Hoi! - En alvast goedemorgen -

    Net mijn zus uitgezwaaid ( vanaf het oprit) die 5 maanden in Zweden gaat studeren. En nu ben ik klaar wakker ookal sliep ik om half 1 pas en werd ik rond 5 uur wakker gemaakt. 4,5 uur slaap gehad dus -.- Maar goed. Laten we dat even achterwege houden door te zeggen dat ik om half 8 mijn tweelingzusje ga uitzwaaien. Die gaat 10 weken voor stage naar Gran Canaria. Dus nu ben ik 2 zussen kwijt :(
    Gelukkig heb ik nog 1 zus (tweeling van de zus die naar Zweden gaat) en twee broertjes; maar ik ga ze wel missen.

    Om op het punt terug te komen:
    Ik kan dus niet meer slapen, dus wie blijft er samen met me de rest van de nacht wakker?

    ps. Ik begrijp het als je liever slaapt zoals heel normaal Nederland en een groot gedeelte van de wereldbevolking.

    xx


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Hebben jullie alleen maar tweelingen thuis?


    ©1998

    Ach, 4,5 uur is altijd beter dan de 2,5 uur die ik eergisteren had met dank aan de katten :'D


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Wauw, jij hebt veel broers en zussen. Ik wou dat ik een zus had. :c

    ColouredWind schreef:
    Ach, 4,5 uur is altijd beter dan de 2,5 uur die ik eergisteren had met dank aan de katten :'D


    Lol wat is er gebeurd dan
    na ik slaap nu beter. normaal slaap ik half 1 ofzo nu wat eerder gelukig


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    ShadowNight schreef:
    (...)

    Lol wat is er gebeurd dan
    na ik slaap nu beter. normaal slaap ik half 1 ofzo nu wat eerder gelukkig

    Het was minstens half vier in de ochtend toen ik eindelijk sliep doordat ik van mezelf klaar wakker was en om zes uur 's ochtends eiste één van de katten dat ik hem eten gaf en naar buiten liet. Dat hield in dat hij tegen me aan ging duwen en ging piepen en klagen. Daar wordt je wel wakker van :'D Daarna viel ik alleen niet meer in slaap -.-


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    ColouredWind schreef:
    (...)
    Het was minstens half vier in de ochtend toen ik eindelijk sliep doordat ik van mezelf klaar wakker was en om zes uur 's ochtends eiste één van de katten dat ik hem eten gaf en naar buiten liet. Dat hield in dat hij tegen me aan ging duwen en ging piepen en klagen. Daar wordt je wel wakker van :'D Daarna viel ik alleen niet meer in slaap -.-


    Haha


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    ColouredWind schreef:
    (...)
    Het was minstens half vier in de ochtend toen ik eindelijk sliep doordat ik van mezelf klaar wakker was en om zes uur 's ochtends eiste één van de katten dat ik hem eten gaf en naar buiten liet. Dat hield in dat hij tegen me aan ging duwen en ging piepen en klagen. Daar wordt je wel wakker van :'D Daarna viel ik alleen niet meer in slaap -.-


    Daarom dat ik mijn kat die dat ook wel eens doet, nooit meer 's nachts in mijn kamer laat.


    Stenenlikker

    Gawain schreef:
    (...)

    Daarom dat ik mijn kat die dat ook wel eens doet, nooit meer 's nachts in mijn kamer laat.

    Ik was als enige thuis en normaal slaapt hij als hij binnen is altijd bij mijn ouders. En laat ik nou net in mijn ouders kamer slapen op dat moment, omdat ik met mijn kamer bezig was :'D
    In mijn kamer komt ook geen enkele kat.

    [ bericht aangepast op 23 aug 2013 - 12:18 ]


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis