• ,,Blijf bij me!'' riep hij. De stem klonk hees en de echo was duidelijk te horen in de grot.
    ,,Waar ben je?'' had ik uitgeroepen. Een antwoord had ik echter niet gekregen.



    ,,Follow me,'' las ik binnensmonds.
    De vlinders begonnen opeens heel opvallend te bewegen, wat mijn aandacht trok. In de lucht hadden ze alweer letters gemaakt.
    ,,Your father.''



    ,,Je hebt het gevonden,'' grijnsde hij.
    Ik fronste. ,,Wat?''
    In plaats daarop antwoord te geven, had hij het over iets anders. ,,De vlinders hebben goed hun werk gedaan,'' zei hij alleen maar.
    Wat had dit te betekenen?











    Ze was een nogal rustig type; de zestienjarige Jeannette Aria Butterfly. Jeannette woonde alleen met haar moeder thuis, omdat haar vader
    overleden was. Ze had het superfijn, totdat ze verhuisde naar een nieuwe wijk. Een wijk die ze niet geheel vertrouwde. De opvang waar ze heen ging, zat vol kinderen die nogal ervan hielden om Jeannette continu te stressen en te pesten.
    Na school moest ze naar een opvang omdat haar moeder de buurt te gevaarlijk vond. Eerst snapte ze dit niet, maar toen ze te maken kreeg met de zeventienjarige Chall McJohn - vanwege een rare internet-ontmoeting -, een nogal charmante flirt, leek het alsof haar leven ondersteboven werd gezet.
    Ze begon een ondergrondse grot, vol schedels van mensen die echt hadden geleefd, leren kennen.
    Jeannette kreeg te maken met de schedel van haar vader en ontdekte daarna wie Chall pas echt was.


    Skeleton or Butterfly

    [ bericht aangepast op 25 dec 2013 - 22:54 ]


    Some people are art and do art at the same time

    Zijn er echt geen geïnteresseerden? D:
    Ik heb hoofdstukje twee ook maar online gegooid.


    Some people are art and do art at the same time

    Hoofdstuk drie is online en de voorkant is een beetje aangepast.


    Some people are art and do art at the same time

    Ik ben geïnteresseerd, lijkt me leuk.


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Hoofdstuk vier is er inmiddels ook al. (:


    Some people are art and do art at the same time