• Holadijee, mijn trailer is af. :')
    Ik ben er niet zo tevreden over eigenlijk... ondanks dat velen van Q me geholpen hebben met het uitzoeken van de beelden, is het nog niet echt geworden zoals ik het eigenlijk wilde hebben. Helaas. Misschien dat ik het later nog een keer opnieuw maak, als ik meer beelden heb en een beter muziekstuk heb kunnen uitzoeken.

    Maar ik heb dus nog nooit een trailer gemaakt voor een story, dus ik heb een nieuwe levens-achievement ontvangen. *O*

    Aah, Teen Wolf stukje gevonden ^^ Ik dacht eerst dat dat gedeelte niet van Teen Wolf was, omdat het heel vrouwelijk was :'D


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    ColouredWind schreef:
    Aah, Teen Wolf stukje gevonden ^^ Ik dacht eerst dat dat gedeelte niet van Teen Wolf was, omdat het heel vrouwelijk was :'D

    Ik vind het oog toch wel redelijk mannelijk eigenlijk :'D
    Nog bedankt voor het compliment trouwens. :3

    Oh, ik vind hem écht heel leuk en goed gedaan.


    Chaos is a ladder.

    Limits schreef:
    Ik vind hem heel leuk 8D


    We will not be quiet, Stonewall was a riot!

    Vind 'm echt tof! Alleen een beetje jammer van 't feit dat alles beetje authentiek is en dan als laatste 'shot' een best wel modern huis gebruikt..


    To infinity and beyond •

    Vanillivi schreef:
    Oh, ik vind hem écht heel leuk en goed gedaan.

    Thanks ^^

    Demitria schreef:
    Vind 'm echt tof! Alleen een beetje jammer van 't feit dat alles beetje authentiek is en dan als laatste 'shot' een best wel modern huis gebruikt..

    Dankje!
    En ja, maar dat hoort bij het verhaal. xd

    Just one word for it: AWESOME!


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Woooohoooo, zalige trailer!
    Gossie, je bent fantastisch in covers, trailers, verhalen. Wat nog?
    I'm jealous


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried