• Yeah, you know what is going to happen here.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Loian schreef:
    Nee, Faisean's personage. En loot anders wie het mag doen...


    Lynn is Faiseans personage (:


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Nyota schreef:
    (...)

    Lynn is Faiseans personage (:


    Ze heeft er twee volgens mij, dus ze moet ook kiezen voor er één vermoord kan worden.


    Happy Birthday my Potter!

    Nyota schreef:
    (...)

    Serieus?
    Kunnen we Lynn niet gewoon vermoorden?

    Dat vind ik niet eerlijk tegenover haar.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Kan ze dan niet haar post in privébericht plaatsen en dat een van ons die dan quote voor haar? :3 zo kunnen we allemaal verder en zij ook ^^ (tenzij ze helemaal niet op het forum kan...)


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Raccoon schreef:
    Kan ze dan niet haar post in privébericht plaatsen en dat een van ons die dan quote voor haar? :3 zo kunnen we allemaal verder en zij ook ^^ (tenzij ze helemaal niet op het forum kan...)


    ze heeft een volledige ban gekregen, voor een week. Ze kan dus helemaal niet op Q


    Happy Birthday my Potter!

    Rider schreef:
    (...)

    ze heeft een volledige ban gekregen, voor een week. Ze kan dus helemaal niet op Q


    Aww, dat is niet fijn :/ euuhm ,of we stellen haar dood uit?


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Loot iemand anders?


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Loian schreef:
    Loot iemand anders?

    Ja, loot gwn iemand anders en laat Faisean's personage de x daarna doodgaan^^


    Aerials, in the sky. When you lose small mind you free your life .

    Ze zou een week voor de post krijgen, en haar ban is donderdag voorbij. Dat wordt dus een dag, en anders gooi ik haar personage er uit. Dat is mijn beslissing.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Ellison schreef:
    Ze zou een week voor de post krijgen, en haar ban is donderdag voorbij. Dat wordt dus een dag, en anders gooi ik haar personage er uit. Dat is mijn beslissing.

    Okey^^


    Aerials, in the sky. When you lose small mind you free your life .

    En wij wachten een week, zonder enige actie? Leuk, joh.


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Oh, bedankt dat je het nog even zegt. Ik had er geen rekening mee gehouden dat jullie dan niet kunnen posten. Ik ga ook voor haar loten welk personage van haar vermoord wordt, en wie die mag vermoorden. Het is haar eigen schuld dat ze een ban heeft.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Het is haar District 7 geworden,
    en de District 2 van Raccoon mag hem vermoorden.

    Jullie mogen haar District 1 besturen de komende week, maar houd wel rekening met haar persoonlijkheid.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Dus ,mag Nathan Drew vermoorden? (dat word dramatisch :') Oké dan zal ik zo reageren)


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Dus ,wanneer word het volgende lootje dan getrokken ? :3


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH