• De cover is gemaakt door DreamerN Alle rechten gaan dus naar haar.

    In de tijd van eind middeleeuwen, begin Gouden eeuw, breekt een ziekte uit.
    Een ziekte erger dan de zwarte dood.
    Mensen gaan dood door vuur in hun magen of enorme bulten op hun hoofd.
    The departement, de bazen van de stad, geven bepaalde mensen de schuld.
    Er word een prijs op hun kop gezet.
    De mensen vluchten de bossen in.
    Daar waar dingen gebeuren die niemand kan verklaren.
    Maar wat de dorpelingen niet weten, is dat The Departement de vijand is.
    In het bos schuilen speciale mensen.
    Engelen, half-goden, vampieren, tovenaars en heksen.
    Ze schuilen in een kamp.
    De dorpelingen noemen het Camp Wicked.
    Zal het hun lukken om The departement te verslaan en de dorpelingen te overtuigen van hun onschuld?
    Er is maar één ding zeker...
    Als The Departement eenmaal jacht op je maakt,
    vertrouw dan alleen zij die zich uw soortgenoten noemen.


    Rollen:

    ** = foto.
    3,1 4,1 = Bladzijde waar je personage staat.

    Vampieren.
    Ashton Nyx Finne door AtticusM
    Celebrian Clera Aura 5,1 ** Chilaw
    Vampieren hebben de kracht van snelheid. Ze zijn sneller en sterker dan welk leven wezen dan ook. Je bent, volgens het departement, een gevaar voor de samenleving. Vampieren hoeven niet per sé bloed te drinken. Het maakt ze wel sterker en sneller. Ze kunnen gewoon dierenbloed drinken, maar het departement denkt dat ze mensenbloed drinken.


    Half-god. VOL
    Raven Willow Chase. 3,1 ** door Vladiferr
    Enisue Orion Rewe 15,1 ** Traitor
    Amrod Roduillion 5,1 ** Gawain
    Danielle Niamh Johnson.
    8,1 ** ** Vexy
    Half goden zijn de zonen of dochters van Griekse goden. Zoals Zeus en Athene. Wat ze kunnen, hangt af van wie ze de dochter of zoon zijn. Wat ook kan is dat ze een dochter of zoon zijn van goden. Dus dan zijn de vader en moeder een god. Alleen is het kind dus op aarde gedumpt en word hij of zij niet meer gezien als dochter of zoon van de goden.



    Tovenaar/heks. VOL
    Freyanna Odain 15,1 ** DreamerN
    Agaraine Odian 3,1 ** Papaoutai¨¨
    Meandery Lune Boromir 6,1 ** Chilaw
    Adam Mikkelson 13,1 ** TicTac
    Tovenaars en heksen beschikken over de krachten van magie. Ze kunnen van alles toveren, maar kunnen geen helingsspreuken.
    Tovenaars en heksen beschikken over een speciale ketting. Hier zit al hun kracht in. Die zit dus niet in hun toverstok. Als de tovenaar of heks het wilt dan kan hij, of zij, dus ook gewoon met zijn handen toveren. Maar moet gedurende alle tijden de ketting om houden. De ketting ziet eruit als de ziel van zijn gebruiker.Dus de kleuren zijn zoals de ziel van de tovenaar of heks is.


    Engelen.VOL.
    Eveline Hailey Sevenster. 5,1 Skull
    Orion Feniks 16,1 ** Ninuturu
    Aria Sotiria. 7,1 ** ** Pebble
    Drew Jay Lyuin Grity Bray Quinn 7,1 ** ** Faisean
    Engelen hebben de geweldige kracht om te vliegen. Hun prachtige witte vleugels, die meestal op hun rug zijn gevouwen, zijn veel geld waard. Hun tranen hebben een helingskracht. Het bloed van de engelen is prachtig zilver en ze genezen snel.


    Mensen van het departement.
    Perry James Chase 3,1 ** Vladiferr
    Daniëlla Moore 4,1 ** Ubiquitous
    Deze mensen zijn er op gebrand om de magische wezen te pakken te krijgen. Ze zullen er alles voor over hebben.
    Wat niemand weet behalve het departement is dat ze de levenskrachten nodig hebben van de magische wezens. Hun leider blijft zo langer leven.
    Door de levenssappen die de leider insnuift word hij/zei weer jong en sterk. Alleen het departement weet dit! Voor de rest niemand.


    Praattopic
    Topic

    Dit moet je invullen als je mee wilt doen:
    Naam:
    Leeftijd:
    Geslacht:
    Rol:
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    Geschiedenis:
    Extra:


    RPG Regels;;
    - Graag zeker zijn over het aanmaken van je personage en niet na een dag al stoppen.
    - Minimaal zes regels schrijven in je post.
    - OOC met haakjes [] () - - | |
    - We sluiten hier niemand buiten.
    - 16+ en schelden Is toegestaan, het hoeft niet als je het niet wilt.
    - Beoordeel elkaar niet teveel, want sommige mensen kunnen ook nieuw zijn in de RPG wereld.
    - Bestuur alleen je eigen personages!
    - Je mag niet meer dan twee personages hebben.


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 28 aug 2013 - 7:53 ]


    "Rebellion's are build on hope"

    Gawain schreef:
    (...)

    Foei, ga je schamen xD Lord of the Rings ^^


    Aah, daarom weet ik niet wat het is. Ik heb er ene hekel aan, aan Lord of the rings haha


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Papaoutai schreef:
    (...)

    Aah, daarom weet ik niet wat het is. Ik heb er ene hekel aan, aan Lord of the rings haha


    Waarom? Het is te awesome voor woorden!


    Stenenlikker

    Ik zit hier op mijn reader te typen, dus ik reageer een heel stuk langzamer dan normaal. En omdat er 5/6 mannen zijn, mag ik dan een half-godin claimen?


    The future belongs to those who believe in the beauty of their dreams.

    Ik maak trouwens een heks aan (;


    Credendo Vides

    Gawain schreef:
    (...)

    Waarom? Het is te awesome voor woorden!


    Ik vind de films te langdradig. Ik ben ook naar The Habbit/Hubbit of whatever geweest en ben in de bioscoop in slaap gevallen xD Ik schrok pas wakker bij een hard muziekje xD


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Papaoutai schreef:
    (...)

    Ik vind de films te langdradig. Ik ben ook naar The Habbit/Hubbit of whatever geweest en ben in de bioscoop in slaap gevallen xD Ik schrok pas wakker bij een hard muziekje xD


    Die was ook slecht, hij begon mokertje langzaam en traag --'' En toen BAM actie actie actie :'D


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Papaoutai schreef:
    (...)

    Ik vind de films te langdradig. Ik ben ook naar The Habbit/Hubbit of whatever geweest en ben in de bioscoop in slaap gevallen xD Ik schrok pas wakker bij een hard muziekje xD


    The Hobbit. Zucht..... xD


    Stenenlikker

    Gawain schreef:
    (...)

    The Hobbit. Zucht..... xD

    Ohja, dat was het haha (A)

    Pffft, morgen vroeg op omdat IEMAND [een vriendin Ninuturu] zo nodig in de vroege morgen van 7:22 een testritje van Purmerend naar Alkmaar wil maken met de bus, naar school. --'
    Edit; Maar dan wel als we terug zijn bij mijn huis Merlin kijken en om 16:00 naar de bioscoop naar Percy Jackson hahah

    [ bericht aangepast op 25 aug 2013 - 20:39 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik heb de film van Percy Jackson al geweest (: Vond het wel een leuke film, maar je moet hem wel los zien van het boek.
    Ben gister naar die van The mortal instruments geweest en die heeft me juist weer aangenaam verrast, met een paar kleine veranderingen. XD


    Credendo Vides

    IK wil echt heel graag naar The mortal instruments, maar ik mag van mijn ouders maar een keer in de maand naar de bios. Ben namenlijk al naar Now You See Me geweest. Die film had echt een verrassend einde.


    I don't have time to worry if it's right or wrong, you can't hope for a horror story with a happy ending!

    AtticusM schreef:
    IK wil echt heel graag naar The mortal instruments, maar ik mag van mijn ouders maar een keer in de maand naar de bios. Ben namenlijk al naar Now You See Me geweest. Die film had echt een verrassend einde.


    Dat vond ik ook echt een fantastische film, met idd een geweldig einde, een vriendin van mij en ik zaten daar echt zo van : Oh my god, what the fuck ?!
    Ik kan makkelijk naar de bios, heb zo'n Pathé unlimited pas (:
    Hoe off topic kan het worden ?


    Credendo Vides

    DreamerN schreef:
    Ik heb de film van Percy Jackson al geweest (: Vond het wel een leuke film, maar je moet hem wel los zien van het boek.
    Ben gister naar die van The mortal instruments geweest en die heeft me juist weer aangenaam verrast, met een paar kleine veranderingen. XD


    Haha, ik ga vrijdag voor de tweede keer naar PJ xD Een vriendin was jarig en gaat voor haar verjaardag erheen. Ook handig. Hij was opzich wel leuk, maar weet niet of ie leuk genoeg is om 2 keer in 2 weken heen te gaan...
    en ik wil ook echt graag naar TMI, ookal heb ik de boeken niet gelezen. Ben ik wel van plan :')


    Stenenlikker

    Ik lees geen boeken van films hahah, ik wil ok naar The Mortal Instruments 0.o


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik heb mijn rol aangepast. Sorry als die kort is :(

    Naam: Ashton Nyx Finner (Betekenis naam: Ashton= `van de elzenboom boerderij`. Nyx= Griekse en Romeinse Oer-Godin van de nacht)
    uiterlijk Leeftijd: 17
    Echte Leeftijd: Niet bekend
    Geslacht: Mannelijk
    Rol: Vampier
    Innerlijk: Ashton is iemand die liever alleen is dan met andere. Het zoekt daarom ook alleen hulp als het echt nodig is.
    Doordat hij vaak alleen wil zijn kan hij soms een beetje afstootelijk overkomen. Hij doet dit ook, omdat hij niet wil laten hoe hij zich echt voelt. Hij vind namelijk dat dat zijn zwakke plek is.
    Hij vertrouwd iemand niet snel, daarom bekijkt hij iemand op een afstandje om te zien hoe die persoon echt is en wel te vertrouwen is. Pas als hij weet dat de persoon te vertrouwen is voelt hij zich al iets fijner en laat langzaam zien hoe hij zelf is, maar het zou een lange tijd duren tot hij helemaal laat zien hoe hij is.
    Uiterlijk:


    Ashton groene hazelachtige ogen zijn nog beetje het enige dat laat zien hoel hij zich voelt, hij kijkt iemand daarom ook niet direct in de ogen. Wat sowieso niet altijd kan met zijn 1.93 (Heb het opgezocht en deze lengte kon in die tijd. Het kwam alleen niet zo vaak voor. Karel de Grote was bijvoorbeeld ook 1.93). Hij heeft bruin warig haar wat aan de linker voorkant wat meer omhoog zit.

    ZijnKleding (Let niet op die man) is eenvoudig boeren kleding. Hij vind zijn uiterlijk niet belangrijk.
    Geschiedenis: Ashton is opgegroeid in een boeren gezin. Samen met zijn vader,Charles Finner, zorgde hij voor het vee die ze later verkochten zodat ze zelf nog een beetje hadden om van te leven. Niet alleen zorgde hij voor het vee, maar ook voor zijn vier jaar oude zusje, Avonis Finner, omdat zijn moeder al op jonge leeftijd was gestorven. Ze hadden weinig spullen wat vaak zorgde voor gezondheids problemen. Je kon hierdoor duidelijk zien dat ze arm waren.
    Waarneer Ashton gebeten werd door een vampier ging het nog moeilijker met het verkopen van het vee. Dit kwam omdat hij het bloed van het vee dronk. Zijn vader werd kwaad op hem, maar wou hem het huis niet uitsturen, want anders moest hij al het werk alleen doen. Daarom mocht hij niet weg van het stukje land.
    Helaas kwamen dorpelingen al snel achter het geheim.
    Charles heeft Ashton samen met Avonis weggestuurd, omdat hij het lastig vond om Avonis op te voeden. Ashton is sinds dien altijd een vader en broer voor Avonis geweest. Het deed hem daarom ook veel verdriet toen ze uiteindelijk stierf. Dit verdriet is nog altijd in hem gebleven.
    Extra: NVT

    [ bericht aangepast op 29 aug 2013 - 20:23 ]


    I don't have time to worry if it's right or wrong, you can't hope for a horror story with a happy ending!

    Toch maar een poging wagen x)

    Naam: Adam Mikkelson
    Nickname: The Sleight
    Leeftijd: 24
    Geslacht: Mannelijk
    Rol: Tovenaar
    Innerlijk: Mensen hebben de irritante eigenschap om alles en iedereen in hokjes te proppen, hokjes waar ze denken dat sommige wezens thuishoren. Zo denken ze bijvoorbeeld dat vampiers kinderen zijn van Satan en worden ze dus als iets slechts beschouwd. Engelen werden vroeger dan weer gezien als creaties van God, wezens die de mensheid juist beschermden. Over heksen en tovenaars zijn de meningen echter verschillend. Soms zijn het de genezers die magie gebruiken, maar dan wel voor het goede terwijl je ook heksen hebt die hun magie voor andere doeleinden gebruiken. Toch zijn er zelfs voor hun twee hokjes gemaakt: de goede en de slechte. Nu vraagt iedereen zich waarschijnlijk af in welk hokje Adam hoort en het antwoord is eigenlijk best simpel. De man hoort in geen een van die twee hokjes thuis. Hij is een geval apart, het soort persoon dat zowel slecht als goed tegelijk kan zijn. Is de eerste plaats is hij al een leugenaar en bedrieger en vindt het gewoon geweldig om mensen op te lichten. Vanaf het moment dat hij redelijk dicht bij je in de buurt is geweest, is de kans groot dat je geldbeugel ineens een pak lichter aanvoelt. Die twee feitjes zorgen er eigenlijk voor dat hij op een aantal plaatsen een hele reputatie heeft opgebouwd en het is net alsof iedereen hem daar lijkt te kennen. Toch is hij eigenlijk, diep vanbinnen, nog altijd een kind dat best hard werkt om ooit iemand groot te kunnen worden. Na al die relatief negatieve eigenschappen, heeft hij er ook een paar goede. Adam is goed in het entertainen van mensen, zorgt er altijd voor dat iedereen in zijn buurt vrolijk is. Hij kan er niet goed tegen als mensen somber zijn en wordt op sommige momenten zelfs ‘de eeuwige optimist’ genoemd. Hij vrolijkt mensen altijd op met de trucjes die hij zichzelf in de loop van jaren geleerd heeft en met het boek kaarten die hij altijd bij zich heeft. De man kan erg veel met kaarten, zou ze eventueel zelfs als een wapen kunnen gebruiken door er alleen maar mee te gooien. Adam kent verschillende trucjes waarmee je mensen makkelijk op een dwaalspoor kan zetten, iets dat hij al menig keer gebruikt heeft toen en zelf voordat hij zich in veiligheid bracht door het bos in te gaan.
    Uiterlijk:



    Adam wordt nooit echt beschreven als een lelijk persoon, zelfs als mensen maar een glimp van hem hebben opgevangen als hij ervandoor gaat met spullen die niet van hem zijn. De man is 1.79m lang en heeft een normale lichaamsbouw. Zijn haren hebben een hazelnootbruine kleur en in zijn donkere ogen dansen de pretlichtjes altijd op en neer. Het komt zelden voor dat Adam gezien wordt zonder een zweem van een glimlach op zijn gezicht die hem altijd wel een ondeugende uitstraling geeft. Het enige qua kleding waaraan je hem altijd zult herkennen, is een mouwloos leren jasje dat gevoerd is met zachte schapenwol en dus een ideaal kledingstuk is voor in de winter. Normaal zou hij zich zoiets nooit kunnen permitteren en hij had het jasje waarschijnlijk ook nooit gehad als die handelaar van wie hij het gepikt had niet zo onoplettend was geweest. Onder dat leren jasje draagt hij meestal gewoon kleding waarin hij zich goed kan bewegen. Dat is iets dat namelijk wel nodig is voor een dief.

    Geschiedenis: Adam heeft praktisch heel zijn leven op straat gewoond daar zijn ouders zich gewoon geen fatsoenlijk huis konden permitteren. Het was zwaar, maar niemand gaf op en ze probeerden er met hun drietjes het beste van te maken. Thomas leerde zijn zoon kaarttrucjes met kaarten die hij toen hij nog klein was ooit eens van een rijke handelaar gekregen had. Speelkaarten waren in die tijd namelijk erg duur en alleen de rijkste mensen konden zich zoiets permitteren. Toen zijn beide ouders stierven aan hongersnood, stond de jongen er helemaal alleen voor. Hij was toen net zestien jaar oud geworden en trok met alleen zijn boek kaarten de wereld in. Zoals eerder gezegd heeft Adam een behoorlijke reputatie als dief en zoals iedereen is hij klein begonnen. Als zestienjarige kon hij eigenlijk nog helemaal niet stelen, werd altijd gepakt als hij het probeerde. Zijn leven was gewoonweg afschuwelijk en hij zou waarschijnlijk net als zijn ouders omgekomen zijn van de honger als hij Evelyn niet had leren kennen. In eerste instantie zou de vrouw hem niet eens opgevallen zijn ware het niet dat ze net op het moment dat hij voorbijkwam net iemand beroofde van een goed gevulde geldbeugel zonder dat die man iets gemerkt had. Het meisje was maar twee jaar ouder dan hem en Adam bleef haar een tijdje in de gaten houden om te zien hoe ze die dingen stal zonder gepakt te worden. Aangezien de jongen best een snelle leerling was, duurde het niet lang vooraleer hij door had hoe het moest en even oefende hij op een paar andere mensen voordat hij een grotere uitdaging wilde en besloot om Evelyn te gaan bestelen. Spijtig genoeg liep dat helemaal mis aangezien Evelyn veel slimmer leek te zijn dan andere mensen en meteen doorhad wat hij aan het doen was.

    Nu denkt iedereen vast dat ze het hem vergeven had, besloot om hem alles te leren wat ze wist en ze tot geliefden werden gebombardeerd. Wel, je kan er gewoon niet meer naast zitten. Als Adam niet snel had gereageerd en gemaakt had dat hij wegkwam, had ze zonder pardon zijn keel opengesneden. Toch had de jongen genoeg geleerd om genoeg te kunnen stelen zodat hij eten kon kopen. Toen hij iets van een oude vrouw wilde stelen, werd hij echter voor de tweede keer betrapt terwijl hij er zeker van was dat ze niks gemerkt kon hebben. Het enige wat de vrouw deed was glimlachen voordat ze een ketting met een soort steen in zijn handen drukte met de instructies dat hij die goed moest bijhouden. Vanaf het moment dat zijn vingers zich om de steen heen gesloten hadden, werd deze heldergeel van kleur. Het was duidelijk te zien dat de oude vrouw in haar nopjes was geweest toen de steen van kleur veranderde en in een paar woorden had ze hem uitgelegd wat hij juist was en wat de gele kleur betekende. In het begin geloofde Adam er niets van, had het gevoel dat de vrouw hem voor de gek hield. Toch kon hij zijn nieuwsgierigheid niet onderdrukken en probeerde hij een paar dingen die hij volgens de vrouw zou moeten kunnen. Pas toen hij met eigen ogen zag dat hij wel degelijk magie beheerste, begon hij te geloven dat niet iedereen per se een normaal mens hoefde te zijn. Zo bleef hij naast het stelen oefenen met magie, paste het zelfs toe als hij mensen probeerde te entertainen.
    Doordat hij bleef stelen, werd hij meerdere keren gepakt door de sheriff, maar wist telkens weer met behulp van magie te ontsnappen. Zijn leventje zag er best wel goed uit totdat er jacht werd gemaakt op zijn soortgenoten en andere wezens. In eerste instantie wist niemand dat hij een tovenaar was en als hij niet zo stom was geweest om echt magie te gebruiken bij een truc, zouden ze het ook nooit geweten hebben. Nu zit de man dus net zoals nog een heleboel andere wezens verschuilt in het bos en komt er pas uit als ze dingen zoals eten nodig hebben. Ondanks het feit dat er een best hoge prijs op zijn hoofd staat, kan hij het niet laten om op sommige momenten het dorp in te trekken en mensen net zoals vroeger op te lichten. Niet iedereen weet namelijk hoe hij er juist uitziet en mocht iemand hem toch herkennen, kan hij zijn magie nog altijd gebruiken om ervoor te zorgen dat deze hem toch niet te pakken kan krijgen.

    Extra: Adam rouwt nog altijd om de dood van zijn ouders en als iemand erover begint, knapt er meestal iets waardoor hij niet meer nadenkt maar die persoon gewoon naar zijn of haar hals vliegt. In de tijd dat hij bijna dood ging van de honger, weigerde hij om de kaarten van zijn vader te verkopen omdat dat het enige was dat hij nog van de man heeft.


    Geschiedenis is een beetje afgerafeld --'

    [ bericht aangepast op 27 aug 2013 - 15:37 ]


    -Hi, I'm Andy, also freaking out- Andy Gallagher