• De cover is gemaakt door DreamerN Alle rechten gaan dus naar haar.

    In de tijd van eind middeleeuwen, begin Gouden eeuw, breekt een ziekte uit.
    Een ziekte erger dan de zwarte dood.
    Mensen gaan dood door vuur in hun magen of enorme bulten op hun hoofd.
    The departement, de bazen van de stad, geven bepaalde mensen de schuld.
    Er word een prijs op hun kop gezet.
    De mensen vluchten de bossen in.
    Daar waar dingen gebeuren die niemand kan verklaren.
    Maar wat de dorpelingen niet weten, is dat The Departement de vijand is.
    In het bos schuilen speciale mensen.
    Engelen, half-goden, vampieren, tovenaars en heksen.
    Ze schuilen in een kamp.
    De dorpelingen noemen het Camp Wicked.
    Zal het hun lukken om The departement te verslaan en de dorpelingen te overtuigen van hun onschuld?
    Er is maar één ding zeker...
    Als The Departement eenmaal jacht op je maakt,
    vertrouw dan alleen zij die zich uw soortgenoten noemen.


    Rollen:

    ** = foto.
    3,1 4,1 = Bladzijde waar je personage staat.

    Vampieren.
    Ashton Nyx Finne door AtticusM
    Celebrian Clera Aura 5,1 ** Chilaw
    Vampieren hebben de kracht van snelheid. Ze zijn sneller en sterker dan welk leven wezen dan ook. Je bent, volgens het departement, een gevaar voor de samenleving. Vampieren hoeven niet per sé bloed te drinken. Het maakt ze wel sterker en sneller. Ze kunnen gewoon dierenbloed drinken, maar het departement denkt dat ze mensenbloed drinken.


    Half-god. VOL
    Raven Willow Chase. 3,1 ** door Vladiferr
    Enisue Orion Rewe 15,1 ** Traitor
    Amrod Roduillion 5,1 ** Gawain
    Danielle Niamh Johnson.
    8,1 ** ** Vexy
    Half goden zijn de zonen of dochters van Griekse goden. Zoals Zeus en Athene. Wat ze kunnen, hangt af van wie ze de dochter of zoon zijn. Wat ook kan is dat ze een dochter of zoon zijn van goden. Dus dan zijn de vader en moeder een god. Alleen is het kind dus op aarde gedumpt en word hij of zij niet meer gezien als dochter of zoon van de goden.



    Tovenaar/heks. VOL
    Freyanna Odain 15,1 ** DreamerN
    Agaraine Odian 3,1 ** Papaoutai¨¨
    Meandery Lune Boromir 6,1 ** Chilaw
    Adam Mikkelson 13,1 ** TicTac
    Tovenaars en heksen beschikken over de krachten van magie. Ze kunnen van alles toveren, maar kunnen geen helingsspreuken.
    Tovenaars en heksen beschikken over een speciale ketting. Hier zit al hun kracht in. Die zit dus niet in hun toverstok. Als de tovenaar of heks het wilt dan kan hij, of zij, dus ook gewoon met zijn handen toveren. Maar moet gedurende alle tijden de ketting om houden. De ketting ziet eruit als de ziel van zijn gebruiker.Dus de kleuren zijn zoals de ziel van de tovenaar of heks is.


    Engelen.VOL.
    Eveline Hailey Sevenster. 5,1 Skull
    Orion Feniks 16,1 ** Ninuturu
    Aria Sotiria. 7,1 ** ** Pebble
    Drew Jay Lyuin Grity Bray Quinn 7,1 ** ** Faisean
    Engelen hebben de geweldige kracht om te vliegen. Hun prachtige witte vleugels, die meestal op hun rug zijn gevouwen, zijn veel geld waard. Hun tranen hebben een helingskracht. Het bloed van de engelen is prachtig zilver en ze genezen snel.


    Mensen van het departement.
    Perry James Chase 3,1 ** Vladiferr
    Daniëlla Moore 4,1 ** Ubiquitous
    Deze mensen zijn er op gebrand om de magische wezen te pakken te krijgen. Ze zullen er alles voor over hebben.
    Wat niemand weet behalve het departement is dat ze de levenskrachten nodig hebben van de magische wezens. Hun leider blijft zo langer leven.
    Door de levenssappen die de leider insnuift word hij/zei weer jong en sterk. Alleen het departement weet dit! Voor de rest niemand.


    Praattopic
    Topic

    Dit moet je invullen als je mee wilt doen:
    Naam:
    Leeftijd:
    Geslacht:
    Rol:
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    Geschiedenis:
    Extra:


    RPG Regels;;
    - Graag zeker zijn over het aanmaken van je personage en niet na een dag al stoppen.
    - Minimaal zes regels schrijven in je post.
    - OOC met haakjes [] () - - | |
    - We sluiten hier niemand buiten.
    - 16+ en schelden Is toegestaan, het hoeft niet als je het niet wilt.
    - Beoordeel elkaar niet teveel, want sommige mensen kunnen ook nieuw zijn in de RPG wereld.
    - Bestuur alleen je eigen personages!
    - Je mag niet meer dan twee personages hebben.


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 28 aug 2013 - 7:53 ]


    "Rebellion's are build on hope"

    VladiFerr schreef:
    Dat kan ook ^^
    En ik wil het topic snel gaan openen. Is iedereen het daar een beetje mee eens?


    Voor mij is dat best =D


    -Hi, I'm Andy, also freaking out- Andy Gallagher

    Topic is geopend (=

    Topic: Camp Wicked


    "Rebellion's are build on hope"

    Praattopic


    "Rebellion's are build on hope"

    Ik zal kijken of ik mijn rol vandaag online kan krijgen (:


    Credendo Vides

    VladiFerr schreef:
    En jullie mogen kiezen.
    Word het Ierland? ] Foto ] foto.

    Of Nieuw Zeeland? Foto. Foto.

    Ik ga ook wat foto's opzoeken voor een mysterieus dorp (=


    Nieuw-|Zeelaaaand!
    Maar dat prefereer ik boven bijna alles xD


    Stenenlikker

    VladiFerr schreef:
    Dit is het dorp. Ik heb edinburgh castle gebruikt. Ik ben er zelf geweest en het was echt prachtig. HEt is ongeveer gebouwd in de tijd waar we nu in zitten dus..
    Hier een paar foto's.
    Edinburgh castle.
    Edinburgh castle.
    Edinburgh castle.

    Aan het kasteel zit ook gelijk een dorp met leuke huisjes en oude winkels (=


    Haha, in een boek dat ik nu lees, is dat hele kasteel en het dorp in vlammen gezet door een vijfkoppige zwarte draak xD


    Stenenlikker

    Ik wil echt zo graag meedoen =(
    Maar ik ben echt bagger met mannelijke personages en met twee personages ook.
    Ah, fuck it. Ik ga gewoon meedoen, mag ik een badass half-god?

    Edit: Ik ga voor Nieuw-Zeeland =)

    [ bericht aangepast op 26 aug 2013 - 16:16 ]


    The future belongs to those who believe in the beauty of their dreams.

    Traitor schreef:
    Ik wil echt zo graag meedoen =(
    Maar ik ben echt bagger met mannelijke personages en met twee personages ook.
    Ah, fuck it. Ik ga gewoon meedoen, mag ik een badass half-god?

    Edit: Ik ga voor Nieuw-Zeeland =)


    Haha is goed.
    Plus, het is al in Ireland ^^


    "Rebellion's are build on hope"

    VladiFerr schreef:
    (...)

    Haha is goed.
    Plus, het is al in Ireland ^^


    Ohja, dan moet ik dat even in mijn personage aanpassen.


    Stenenlikker

    Naam: Enisue Orion Rewe
    Leeftijd:
    Enisue is 17 jaar oud en hij verjaart op 18 december.
    Geslacht:
    Hij is een jongen.
    Rol:
    Enisue is een half-god. Hij is de zoon van Hades bij Athene.
    Innerlijk:
    Enisue is een inteligente jongen die liever alleen zit te lezen, dan op een feest. Hij is goed in in de schaduw blijven en is er onopvallend.
    Hij maakt een schattige indruk en dat is hij ook, maar soms kan hij erg badass zijn. Je zou denken dat hij veel aandacht van meisjes zou krijgen.
    Maar niets is minder waar, zij negeren hem en hij hun. Hij is ook niet echt populair in het dorp. Op de school in het dorp lette niemand op hem en kon hij zo zijn gang gaan. In zijn vrije tijd zit hij vaak met Frae, zijn trouwe poes. Toen hij verstoten was en in Griekenland terecht kwam vond hij haar, als een kleine kitten en sindsdien zijn zij onafscheidelijk. -Wordt uitgebreid-

    Uiterlijk:



    Enisue heeft zwarte haren die bijna altijd flink door de war zijn. Zijn blauwe ogen zijn vaker grijs dan blauw en je zal er altijd wel een vrolijke twinkeling in zien.
    Enisue heeft een lengte van 1.75 m en daar is hij heel blij mee. Hij heeft een ivor-kleurige huid dat niet snel bruin wordt en zijn kledij houdt hij bij een donkere broek en een zwart strak t-shirt. Vaak draagt hij daar een mantel overheen.

    Geschiedenis:
    Toen zijn ouders vonden dat hij oud genoeg was om voor zichzelf te zorgen stuurden ze hem weg van Olympus.
    Enisue's herinneringen aan de tijd op Olympus zijn gewist, zodat de goden zeker wisten dat hun geheimen veilig waren.
    Enisue was nog maar tien toen zijn ouders hem hebben achtergelaten. Hij heeft in de zeven jaar dat hij alleen leeft bijna alle wapens wel eens in handen gehad en weet ook hoe hij voor zichzelf moet zorgen. Toen hij in een rustig dorpje kwam vond hij dat hij hier wel even kon blijven. Maar toen hij hoorde dat The Department jacht maakte op personen zoals hij werd hij gedwongen het bos in te vluchten.

    Extra:
    Hij maakt niet zo snel vrienden vanwege de angst dat hij ze pijn kan doen, al is hij wel een hele goede vriend.
    Verder hij heeft altijd een tas mee waar al zijn spullen in zitten. De tas is magisch vergroot door zijn moeder, Athene. Ook heeft hij zichzelf een achternaam gegeven, zodat het niet raar klinkt als hij zichzelf voorstelt.


    -Ik twijfelde over het uiterlijk, maar Logan Lerman is altijd de oplossing :Y)-

    [ bericht aangepast op 29 aug 2013 - 13:59 ]


    The future belongs to those who believe in the beauty of their dreams.

    Maar als een kind geboren word van beide goden als ouders, dan is het toch geen half-god ?


    Credendo Vides

    Naam:
    Freyanna Odain [Freej-àn-naa]
    Leeftijd:
    21 jaar
    Geslacht:
    Vrouwelijk
    Rol: Heks
    Innerlijk:
    Freyanna is een zachtaardig meisje, maar ze weet precies hoe ze zich staande moet houden in bepaalde situaties en is daarbij niet op haar mondje gevallen.
    Ze heeft er heel veel voor over om de mensen te beschermen die ze liefheeft en op de eerste plaats komt haar iets wat jongere broertje Agaraine.
    Ze houd er niet van om in de spotlight te staan, maar wanneer het moet, dan doet ze dat wel.
    Freyanne kan er net tegen wanneer haar beveelt word wat te doen, zij zoekt liever zelf uit hoe iets werkt of hoe ze ergens moet komen, maar ze luistert altijd naar wat haar broer te vertellen heeft, maar ze is vaak koppig genoeg om er toch omheen te lopen.
    Ze is behulpzaam en is soms roekeloos om andere mensen voor te laten, wat haar in gevaar kan brengen, daarnaast is ze avontuurlijk, waardoor ze zichzelf ook nog eens vaak in de problemen weet te krijgen, al komt ze er zelf ook net zo goed weer uit, want ze is goed in sluipen.
    Verder heeft ze de beschikking aan een gehele verscheidene spreuken, zowel voor huiselijk gebruik als voor aanval en defensie.
    -Eventueel komt er nog een lijst met spreuken die ze het best onder de knie heeft en breid ik dit ook nog verder uit-
    Uiterlijk:


    Freyanna heeft donker haar dat ravenzwart over haar schouders heen vallen in lange strengen.
    Boven is het stijl, waar het bij haar kaaklijn begint te krullen in dikke krullen die verschillen van slag tot pijpenkrul en ze krijgt het maar nooit recht, de krullen komen altijd terug.
    Ze heeft een ovaalvormig hoofd en ze heeft een lichte huidskleur, die er ondanks de bleekheid er verzorgd uitziet.
    Ze heeft lange benen die uiterst meewerken aan haar lengte : 1.79 en verder is ze gestroomlijnd met een zandloperfiguur gebouwd wat ze ook goed onderhoud met bewegen.
    Haar ogen hebben een vaalgroene kleur waarin altijd wel een vrolijke twinkeling in te vinden is.
    Freyanna heeft qua kledingstijl een redelijk simpele houding, maar af en toe houd ze ervan om opgedoft te worden, maar niet de gehele tijd.
    Daarom gaat ze in het normale leven ook gewoon met een simpele jurk, meestal in de kleuren zwart, grijs, blauw,lichte kleuren en meer van dat soort basic kleuren, ze houd niet van roze en rood.
    Verder houd ze er ook wel van om kleding te dragen waarin ze zich makkelijk kan bewegen.
    Ze draagt graag haar comfortabele laarzen van donkerbruin leer.
    Ze heeft ook een mantel van donkergrijs bont die ze altijd in de winter draagt, het is een kledingstuk die ze van haar moeder heeft geërfd.

    Geschiedenis:
    Op haar zestiende verloor zij en haar broertje Agaraine beide ouders aan de pest.
    Sinds die tijd moesten zij bij hun grootvader leven, want er was geen redden meer aan want ze hadden geen geld om medicijnen te kunnen verschaffen voor hun ouders en ze mocht van haar grootvader niet in de buurt komen van der ouders omdat hij bang was dat zij en haar broertje ook ziek zouden worden.
    Na het overlijden van haar ouders trok Freyanna zich terug in zichzelf en was ze vaak alleen rond het huis aan het dwalen, niet echt zin om met iemand te praten, ze wou zelfs niet naar de wijze woorden van haar grootvader luisteren.
    Ondanks die houding verhuisde ze samen met haar broertje bij haar grootvader in.
    Net toen ze haar leven weer een beetje op de rails kreeg en weer begon open te bloeien stierf haar grootvader, waarna zij en Agaraine op reis gingen, ze wist niet goed waar zij stond in het leven en wat het leven van haar verwachtte nu het haar dierbaren uit der armen had getrokken.
    Ze begon zich steeds meer over haar broertje te ontfermen, bang om hem ook kwijt te raken aangezien hij nu het enige is wat zij nog had aan familie.

    Haar beschermende houding nam aan toen ze allebei erachter kwamen dat ze magie bezaten.
    Ze ontdekten het rond dezelfde tijd, zij iets eerder dan hij.
    Ze liepen eens samen over een markt heen toen een klein jongetje haar per ongeluk aanstootte, waarna die met grote grijze ogen naar haar keek, haar hand pakte en met zich mee sleurde achter een kraampje met dingen te eten en te drinken waar die haar een briefje toe stak en zei dat ze dat voor moest lezen.
    Dat deed ze en voor ze het wist begon in een kan naast haar het water te borrelen.
    De moeder van het jongetje merkte het en nam haar even apart om haar een aantal dingen toe te vertrouwen; een boek over magie en een steen die een fluoriet bleek te zijn in de kleuren blauw, groen, wit en een heel klein beetje paars, wat haar ziel kleuren bleken te zijn, alsof ze nog niet helemaal eruit was wie ze is en wat ze wilt en als laatste woorden fluisterde de vrouw haar toe dat ze alle antwoorden in het boek zou vinden.

    Extra:
    -Komt later nog-

    [ bericht aangepast op 3 sep 2013 - 21:47 ]


    Credendo Vides

    DreamerN schreef:
    Maar als een kind geboren word van beide goden als ouders, dan is het toch geen half-god ?


    Officieel niet. Maar het leek me een goede naam voor dat ze dan ook zo eten als ze worden "verbannen"
    Dan zijn ze niet geaccepteerd als volledige god, maar ze zijn nog steeds een god. Dus een half-god. Het klinkt zo logisch XD


    "Rebellion's are build on hope"

    Trouwens..
    Was er niet al een half-god die de zoon was van Athene XD
    Zijn die dan niet half broers of zo??


    "Rebellion's are build on hope"

    DreamerN; Love it nu al ^^
    Agaraine boft met zo'n zus :P


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.