• heyy,
    ik wou mijn username veranderen, maar hij blijkt bezet.
    en dat terwijl ik ervoor ook heb gezocht naar users die die naam hebben of hebben gehad, maar daar kwam dat er geen users zijn gevonden.
    Normaal krijg je toch als een naam al gebruikt is de user te zien? waar ligt dit aan?

    alvast bedankt : )
    -xx-


    You can't not look cool with a crossbow.

    Als users hun profiel op inactief hebben gezet, kan het zijn dat zij niet meer in de lijst staan bij de zoekopdrachten. Als je wilt controleren of een username al bezet is, kan je het beste de username in een linkje zetten. Zo: www.quizlet.nl/users/username. (:


    :)

    Ga naar je profiel en verander in de balk je eigen username met de naam die je wilt hebben. o kan je zien of er misschien inactieve users of gebande usernames met die naam zijn.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    Ga naar je profiel en verander in de balk je eigen username met de naam die je wilt hebben. o kan je zien of er misschien inactieve users of gebande usernames met die naam zijn.

    Dit^^

    En zoals Bat al zegt, grote kans dat het iemand is die op inactief staat of geband is. (:


    -

    Nou ik keek van de week voor de naam NovemberRain en toen bleek die al van iemand te zijn. Terwijl 2 maanden eerder toen ik het zocht kon ik haar account helemaal niet vinden.

    Aldea schreef:
    (...)
    Dit^^

    En zoals Bat al zegt, grote kans dat het iemand is die op inactief staat of geband is. (:

    Blunt*
    Sorry, ik kon het niet laten.

    En zulke acties heb ik ook vaak genoeg gehad, maar het is handig om in de url als zowel de zoekbalk de username te plaatsen. Jammer dat de username die je zo graag wilde bezet is, trouwens!


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Eh ja, ik kan het wel nog een keer herhalen, maar het is vaak genoeg gezegd hierboven denk ik zo :').

    [ bericht aangepast op 8 nov 2014 - 21:02 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Jazzie schreef:
    (...)
    Blunt*
    Sorry, ik kon het niet laten.

    En zulke acties heb ik ook vaak genoeg gehad, maar het is handig om in de url als zowel de zoekbalk de username te plaatsen. Jammer dat de username die je zo graag wilde bezet is, trouwens!

    Ik moest toch wel even lachen hierom. :')

    En tja, het antwoord is blijkbaar al gegeven. Welke naam wilde je eigenlijk hebben?


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Bat schreef:
    (...)
    Ik moest toch wel even lachen hierom. :')

    En tja, het antwoord is blijkbaar al gegeven. Welke naam wilde je eigenlijk hebben?

    Grappig dat ik het vermeld of dat jullie door elkaar zijn gehaald?


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Jazzie schreef:
    (...)
    Grappig dat ik het vermeld of dat jullie door elkaar zijn gehaald?

    Dat we door elkaar zijn gehaald. ^^


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Bat schreef:
    (...)
    Dat we door elkaar zijn gehaald. ^^

    Hoezo quote je mij dan? :'D


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Jazzie schreef:
    (...)
    Hoezo quote je mij dan? :'D

    Oeps – verkeerde gequoot blijkbaar, haha, maakt ook niet uit. Sorry. :')

    [ bericht aangepast op 8 nov 2014 - 23:04 ]


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it