• One Direction is wereldberoemd, ze hebben aan elke vinger duizenden gillende meisjes die hun aandacht willen en hebben een alles wat ze willen. Met zijn 5en hebben ze een appartement in Londen, in de rijkere buurt van de stad. Aan de andere kant van Londen, de arme en louchere buurt, wonen 5 meisjes. Elk op hun manier bijzonder maar 2 dingen hebben ze gemeen, ze zijn vriendinnen en verslaafd aan de drugs die hen hun problemen doet vergeten. Voor die drugs doen ze alles. Dus als een man de stripclub waar ze werken binnenkomt, en hun elk 1 000 000 euro bied als ze de jongens verleiden en hun cariere verknallen, nemen ze dat aanbod met beide handen vast... maar wat als ze de jongens echt aardig beginnen vinden, misschien verliefd worden of ontdekt worden? Alles kan en alles is zo onzeker....


    1D Boys:
    Liam Payne - KiliOfDurin
    Harry Styles - Jolene
    Zayn Malik - Limits
    Niall Horan - Backpack
    Louis Tomlinson - LarryTycoon

    De meisjes: VOL
    - Alexandra Chantelle Suaréz - Benzema
    - Megan "Meg" Bré Whitefield - LostMagic
    - Ava "Yaa" Nyra Leacune - Appa
    - Chereelynn ''Cher'' Aurelié Quinn - Faisean
    - Felicity 'Fliss' Brinn Carmichael - Lavore

    Vrienden, familie, vriendje/vriendinnetje:


    Regels
    - Min 3 regels
    - 16+ toegestaan
    - Naam verandering doorgeven
    - OOC : [] ()
    - Ik maak topics aan
    - reserveringen blijven 48u staan

    Harry + Megan
    Louis + Felicity
    Niall + Alexandra
    Zayn + Chereelynn
    Liam + Ava


    Het Rpg start als volgt: De jongens zitten gewoon in hun appartement, het is 16 uur, licht bewolkt en het is zomer. De meisjes zitten of in hun kamer in de club of aan het werk. Veel plezier :)


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    MT


    Your love makes me strong, your hate makes me unstoppable

    [Mijn topics]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Appa schreef:
    [Mijn topics]


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Megan "Meg" Bré Whitefield
    Ik kijk even naar de bewolkte hemel buiten voor ik verder zoek naar mijn kleren. Ok waar heb ik die nu weer laten rondslingeren? Ik kijk even rond door de kamer en probeer na te denken waar ik ze gisteren gelaten had. Misschien liggen mijn hakken onder mijn bed? Ik schop mijn schoenen wel eens uit als ik te moe ben om ze gewoon uit te doen dus misschien... Ik laat me op mijn knieen vallen en kijk onder het bed. Elke milimeter afzoeken naar mijn werkschoenen. Ik moet ze gewoon vinden anders weet ik niet wat ik tegen de baas moet zeggen. Ik grijns lichtjes als ik ze in het donkere hoekje links van me zie en pak ze snel vast. Nu nog 2 dingen te gaan. Ik zoek in mijn kast, onder de kast en vind dan mijn bustier en rokje op een stoel in de badkamer. Snel trek ik de kleren aan, doe mijn haar in een staart en begin aan de verplichte make-up. Rode lippestif, veel mascara en wat oogschaduw. Na een tijdje ben ik dan klaar, ruim een beetje op en loop mijn kamer uit om naar de keuken te gaan. Misschien vind ik nog een boterham voor ik aan het werk ga, denk ik en zachtjes neurient loop ik verder naar de keuken. De kamers zijn in de achterkant van de club en je kan door een lange gang naar de keukens en de bar zonder de hele club te moeten doorkruisen.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [mt]


    Bowties were never Cooler

    Liam Payne
    Ik lag languit op de bank wat te tokkelen op mijn gitaar. Ik verveelde me letterlijk dood. Al dagen had ik niets anders te doen gehad dan naar de supermarkt lopen en weer terug. Ik zuchtte uiteindelijk en zette de gitaar weg voor ik rechtop ging zitten en naar de keuken liep voor een glas water. Opeens kreeg ik een idee. Misschien wilden de jongens vanavond wel uit. Gewoon gezellig. Ik nam een slok water en ging bij de trap staan, zodat ik wist dat iedereen het op elke verdieping goed kon horen. "Lads! Wat vinden jullie ervan vanavond uit te gaan?!" riep ik hard. Hopelijk lag geen van hen nog met een kater op bed, want dan was dit minder leuk, maar dat zou wel niet. "Maakt me niet uit wat! Dansclub! Zuipclub! Stripclub! Ik wil weer wat doen!" riep ik voor ik tegen de trap aan leunde, wachtend op antwoord. ondertussen dronk ik rustig mijn glas water leeg. Nu pas drong het tot me door wat ik uit verveling had geroepen. Als ze maar niet echt naar een stripclub wilden gaan. Dan nog liever een zuipkeet waar je jezelf binnen een kwartier onder de tafel drinkt omdat je er niets anders kan doen.


    Bowties were never Cooler

    Ava "Yaa" Nyra Leacune

    Verdwaasd lag ik in het bed. Ik had al die tijd geen zin gehad om eruit te komen. Na een tijdje stond ik toch maar op en realiseerde me dat ik mijn setje aan moest trekken. Zuchtend pakte ik de zwarte, kante push-up beha en natuurlijk het strakke, zwarte minirokje. De hoge stiletto's vergat ik ook niet, die in tegenstelling tot al het zwart knalrood waren. Het paste wel goed bij mijn haar, al zou ik liever wel wat meer kleren aan mijn lijf willen hebben. Maar ik had het geld nodig voor schulden af te betalen en er nieuwe te krijgen, voor de drugs. Het mocht niet zoals in Canada worden. Dat nooit. Ik had duizenden schulden bij Elliot die ik nooit terug zou kunnen betalen, dus was ik maar gevlucht. Mijn haar deed in in een lange vlecht, slordig natuurlijk maar niet zo heel snel gedaan. Gelukkig maakte het hier geen zak uit dat ik al mijn tattoos had. Men dacht dat ik juist zo'n stoer meisje was, die graag ruzie zocht en niet bang is voor een gevecht. Helaas, ik hield van mensen en stoer was ik niet echt. Veel te hoog boven mijn niveau. Ruzie was slecht, vond ik. Waarom geen vriendschap? Maar daar had ik niks over te zeggen. De knalrode lippenstift die we allemaal op moesten doen kleurde goed bij mijn stiletto's en de dikke laag mascara kon er ook nog wel bij. Gelukkig was maar een klein beetje oogschaduw verplicht. Mijn buik en benen waren de enige delen van mijn lichaam waar geen tattoos op zaten. Zelfs mijn voeten zaten onder de inkt. Het was gewoon mijn smaak. Ik hield er van. Wat stilletjes liep ik mijn kamer uit, opzoek naar èèn van mijn vrienden, als ik er tenminste eentje kon vinden.

    [ bericht aangepast op 27 aug 2013 - 20:24 ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [MT hoe beginnen we?]

    [Sorry dat ik nu pas reageer.
    Backpack --> Escuela]

    Niall Horan
    'Lads!' Verschrikt kwam ik omhoog na de harde schreeuw. Toen alles weer een beetje binnenkwam, merkte ik op dat ik op mijn bureaustoel zat, met mijn laptop voor me. Het beeldscherm was aan, waarop een lang woord was te zien, waarschijnlijk getypt doordat ik met mijn wang op het toetsenbord had gelegen. Ik schudde even met mijn hoofd, om alles wat helderder voor ogen te krijgen. Waarschijnlijk had ik de hele nacht lopen gamen en was ik rond 6 of 7 uur in slaap gevallen. Een blik op het klokje onderin de hoek vertelde me dat het alweer bijna half vijf was. Pfff, wat gaat een dag zo snel dan. Ik herinnerde me vaag dat ik juist was gaan gamen omdat de tijd zo langzaam ging. 'Maakt me niet uit wat! Dansclub! Zuipclub! Stripclub! Ik wil weer wat doen!' Huh, wat? Stripclub? Verbaasd stond ik op, maar half merkend dat ik alleen een boxer en een shirt aanhad. Van boven aan de trap keek ik naar beneden, waar ik Liam nonchalant tegen de leuning aan zag leunen, met een glas water in zijn handen.
    'Nog een keer, wat wil je?' Terwijl ik sprak, kwam ik de trap af gelopen en keek Liam niet begrijpend aan.


    "Everything you see exists together in a delicate balance." -Mufasa

    [ik reageer vanavond]


    Bowties were never Cooler

    Harry Styles

    'Lads!' Ik kreun en zet met tegen zin mijn film op pauze. 'Kom al!' Roep ik. "Maakt me niet uit wat! Dansclub! Zuipclub! Stripclub! Ik wil weer wat doen!" Roept hij nog. 'Ja ja ik kom eraan!' Lach ik en loop langzaam de trap af. Eenmaal beneden zie ik Niall en Liam al staan. 'Dus wat is de planning?' Vraag ik en ga op de laatste treden van de trap zitten om ze aan te kijken. 'Ik heb ook wel zin om iets te doen. We zijn al lange tijd niet weg geweest gewoon met de band.' Ik haal een hand door mijn bruine krullen en kijk beide jongens afwachtend aan. 'Ik stem voor een dansclub. Daar heb je meisjes die dansen én kun je zuipen.' Antwoord ik. Een stripclub klonk aanlokkelijk maar ik ben daar nog nooit geweest en als de pers zou merken dat we daar waren... slechte publiciteit en wat zouden mijn ouders wel niet denken als ze dat lazen. Nee dat soort dingen besprak ik nooit met mijn ouders. Hoewel dit goede argumenten zijn klinkt die stripclub toch wel erg leuk.

    Liam Payne
    Ik grijnsde toen Niall naar beneden zag komen. "Je hebt me wel gehoord, kleine Ier." zei ik vrolijk. Niet veel later kwam ook Harry naar beneden. Ik haalde mijn schouders op bij zijn vraag. "Zeg jij maar. Ik verveel me gewoon enorm." Het was gewoon een hele tijd geweest sinds we überhaupt uit waren geweest, laat staan samen. Hij beaamde dat. Ik grijnsde bij zijn woorden en trok een wenkbrauw op. "Geen stripclub, Styles? Dat valt me wan je tegen." grapte ik. Het was echt niet mijn eerste keus, maar hij had nou eenmaal het imago van womanizer. Het maakte me niet veel uit, al zouden sommige dingen geen goede publiciteit zijn. Al maakte me het nu even niets uit. Eenmaal dronken zorgden we toch wel voor slechte publiciteit. "Als we zo gewoon stemmen, dan is het eerlijk." zei ik in een van mijn slimme momenten. Die had ik de laatste tijd niet zo vaak meer. Ik moest gewoon er een keertje uit, los gaan en me weer jong voelen. Dan kwam het vast wel weer goed.


    Bowties were never Cooler

    Harry Styles

    "Geen stripclub, Styles? Dat valt me wan je tegen." Grijnst Liam. Ik geef hem een speelse duw en grijns ook. 'I wouldn't mind going.' Grinnik ik en haal een hand door mijn bruine krullen. Waar bleef de rest? Louis zou een stripclub vast ook wel leuk vinden. Daar ken ik hem goed genoeg voor. En Zayn.. Die vind het ook leuk om naar mooie vrouwen te kijken die dansen. Oke elke jongen vind dat leuk maar niet veel gaan ookd daadwerkelijk naar een stripclub. "Als we zo gewoon stemmen, dan is het eerlijk." Stelt Liam voor. Ik knik instemmend. 'Sounds fair.' Knik ik en gaap. Ik was moe maar zodra we wat gedronken hadden zou dat zo weer weg zijn. Misschien nog wat energie en een korte douche voor we vertrekken.

    Liam Payne
    Ik duwde met mijn schouder speels terug tegen de zijne toen hij me een duw had gegeven. Een korte lach verliet mijn lippen toen hij toegaf dat hij er toch wel zin in had om maar de stripclub te gaan. "Zo ken ik je weer." Ik haalde een hand door mijn eigen krullen en stelde toen maar voor om te stemmen. Dat zou eerlijk zijn. Een andere keer gingen we dan wel iets anders doen. Toen Harry had toegestemd begon ik me af te vragen waar Louis en Zayn waren. Als ik met mijn geroep Niall van achter zijn computer, waar ik hem vanochtend met zijn koptelefoon op had zien liggen, had wakker weten te maken, zouden die twee het toch ook wel hebben gehoord. "Vreemd dat Zayn en Louis er nog niet zijn. Lou staat meestal direct achter jou al bij de deur zodra het woord stripclub valt en Zayn had ik ook wel verwacht, niet onze pro-gamer Niall." Die was waarschijnlijk namelijk doorgegaan met gamen tot vanochtend vroeg en toen in slaap gevallen op zijn toetsenbord. Ik had hem nog in zijn bed willen leggen, maar ik wist hoe gedesoriënteerd ik was als de jongens mij in mijn slaap hadden verplaatst. Dat ging ik hem niet aandoen. Ik aaide even door Niall's warrige blonde haren en glimlachte naar hem. Er stonden nog wat toetsen van het toetsenbord in zijn wang. "Gaan we een waker-maak-missie opzetten? Of wachten we nog even?" vroeg ik. Zelf stond ik ook nog niet in fatsoenlijke kleren, maar ik was wel uit mijn nest.


    Bowties were never Cooler

    [Oeps, sorry sorry! Al ziet dit topic er best dood uit :S]

    Niall Horan
    'Je hebt me wel gehoord, kleine Ier.' Ik keek Liam boos aan, hij wist best dat ik het niet fijn vind om klein genoemd te worden. Toen Harry ook naar beneden kwam stormen en op de trap ging zitten, nam ik plaats naast hem en volgde het gesprek tussen mijn twee bandleden. Het kwam er op neer, dat we gingen stemmen tussen een stripclub en een danceclub. Het was voor ons misschien niet slim om voor het eerste te kiezen, maar ik denk dat we er allemaal niet zo'n probleem mee zouden hebben, ook al zou ik het niet echt toe geven dat ik best naar een stripclub wil. Gewoon een avondje lekker weg, feesten met m'n 4 beste vrienden en even alle stress vergeten.
    'Gaan we een wakker-maak-missie opzetten? Of wachten we nog even?' vroeg Liam na een tijdje, toen Zayn en Louis er nog steeds niet waren.
    'Misschien is dat wel slim, als we plannen willen maken en nog moeten stemmen.' Ik probeerde een zo neutraal mogelijk gezicht te trekken.


    "Everything you see exists together in a delicate balance." -Mufasa